Työaikasi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Replay
  • Aloitettu Aloitettu
Ensi lukuvuonna on 28 tuntia viikossa opetusta ja siihen päälle 3 tuntia YT-aikaa eli 31 tuntia viikossa. Työaika sijoittuu arkeen 8-16 väliin. Sitten on tietty joskus jotain ekstrapalavereja ja suunnittelutyö tms tuohon päälle.

3-vuoroa vedetään. Kaksi viikkoa jokaista putkeen, rytmillä AYIAYI . Aamu 9-17 Ilta 14.30-21.30 ja yö 20.30-04.30...Muutoksia tulossa ja 2/6 viikkoa sunnuntaita 10.30-21.30. Essuna työskentelen ja itse saadaan vuorot tehdä, sen mukaan miten paikka on auki...

Päivitystä...

Ovat hiukan muuttuneet työajat. Parempaan olen nyt jo tottunut. Ei pahemmin enää humalaisten paimentamista enää öisin...:)

Ei varsinaisia työaikoja tällä hetkellä. 2-3 päivää/ 6 viikkoa 7-15 ja yksi viikonloppu/6 pe ja la 20-04 yökierto. Muuten oman aikataulun mukaan, kunhan tulee 37,5h / viikko. Kotona voin myös tehdä etänä :) Muutamat säännölliset isommat hommat, olenkin kotoa käsin hoidellut...

Ylityöt ois tällä hetkellä aika no no. On tullut tehtyä ihan liikaa töitä alkuvuonna ja nyt pitää chillata. 1/3 pankkivapaa viikko juuri käytetty. 2 viikkoa jäljellä + viikko Z-vapaita ja 5 viikkoa lomaa.

Tätä itse lukiessa huomaa, että mullahan on nyt varsin mukavat työajat ja hiukan vapaatakin tulossa :hyvä: .Olen luvannut itselleni (ja pomolleni) hiukan hellittää ja ajatella enemmän omaa hyvinvointia ja pitää tarpeeksi vapaata. Meille "työnarkomaaneille" vapaat työajat tuppaavat kerryttämään lisätunteja...:rolleyes: Organisaatiomuutos 10-11 vaihteessa on lisännyt työtaakkaa ja stressiä merkittävästi. Nyt ovat asiat korjaantumassa. Ei enää 80h työviikkoja. Joskus on sellasiakin puskettu...

tätä lukiessa huomaa miten yksinkertaisen asian voi ilmasta monimutkaiseksi lol

oma työaikani 5/7 (5.30) 7.00- 15 (+½h) 16.00 tai 16.30 tai 15.30 (+½h)...

Pelkkää yötä. Yleensä 21.00-06.00(Välillä vaihtelee aika). Ei valittamista vielä tähän mennessä :) 120h/3vko

Töitä arkisin päivällä 8 h, klo 9-18 välisinä aikoina yleensä. Kerran viikossa lyhennetty päivä ja silloin tällöin lauantaisin töitä.

Missä te ootte duunissa jos vuorot alkaa klo 4 aamulla esim ? Ja muutenki olis mielenkiintosta nähä mikä ala.

Itellä oli golfkentällä 6/7-14:30/15:30 duuniaika ja sit 7-15:30, sillon tällön viiteen, viherrakennushommis. Ei paljoo pk-seudulla ylitöitä paiskittu. Tutut jotka samois hommis esim pirkanmaalla, ni 10h päivät oli ihan tavallisia. :D

Työajat täysin laidasta laitaan, riippuen kiireestä jne, kunhan vaan sopii kaikille työntekijöille. Normityöajat 8h/päivä+0,5h palkaton ruokatunti+toista tuntia päivässä työmatkoihin+keskimäärin joka kuukausi lauantaitöitäkin.

10-17, viisi päivää viikossa, vapaat ihan randomilla, välillä viikonloppuisin, välillä ei.

37,5 h/viikko eli 7,5 h/päivä. Liukumat käytössä ja useimmiten olen töissä 7.00-15.00 ihan vaan sen takia että pääsee salille juuri ennen suurinta ruuhkaa :)

Perus 8-16 puolen tunnin ruokkiksella. Tosin välillä tilanteen mukaan jos hommat painaa päälle niin pitempään, ja vastaavasti jos ei hommia ole niin silloin lähdetään kämpille. Keskimääräisesti se on kuitenkin tuo 8-16.

Sisään 0600-0900 välillä ja pihalle 1500 jälkeen, yleensä kuitenkin ennen 1900. Joskus viikonlopputöitä kun kaikki romahtaa, konsultin elämää.

07.00-15.00 tai 8.00-16.00 sisältäen ruokatunnin, eli 7,5h töitä. Todellisuus sitten onkin normaalisti jotain 05.00-18.00 välillä, joskus myöhempäänkin ja onneksi harvemmin lauantaisin. Ajotunteja varsinkin ja jonkun verran ylitöitäkin.

Back
Ylös Bottom