Työaikasi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Replay
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siirryin tekemään 4-päiväistä työviikkoa. Ma, ti ja to n. 07.00-17.30 duunia, pe n. 07.00-15.00. Keskiviikot vapaita ja tietenkin viikonloput. Pakkohan ei ole seiskaan mennä jos siltä tuntuu. Jos huvittaa nukkua niin liukuma tasoittaa sitä.

Tuntuu aika hyvältä ratkaisulta. Pari päivää duunia ja vapaa, pari päivää duunia ja 2 vapaata.

Täysin epäsäännöllistä kolmivuoroa (oikeastaan kaksivuoroa)

Aamu 8-16/15
Ilta 13-21:20 tai 14-22:30 pe ja la joskus 14-0:00 la ja su joskus 11-21
Yö 21:30-8:30 (viikonloppuisin 21-8)

Ja niin mennään, että pääasiassa homma on iltaa, vaihtelevasti öitä (ehkä 2-5 kuussa) aamuja oli viimevuoden aikana 5 kpl.

Tykkään työajoistani.

Koittakaa väsää jotain tarinaa messiin, tai muuten on pelkkää luetteloa, joka suljetaan kun niiden informaatioarvo on aika nolla.

Meitsin duuniajat ovat täysin päättömästi aivan mitä itse lystää milloin vain. Ainoa, että kuvauksien puolella on pidettävä vähän kiinni miten mallit kerkeää, mutta Pakkiksen pyörittäminen ei ole kyllä mitään virastoaikahommaa.

Sattuipa tämäkin silmiin. Hommat muuttunu meikäläiselläkin kun siitä kun viimeksi kirjoitin. Taksin rattiin lähdin edellisestä työpaikasta. Auton tavallinen päivävuoro 7-17 tai viikonloppuisin 8-17. Iltavuoro arkena 7-20 ja päivystys päälle jos ei yövuoron autot riitä. Viikonloppuna 7-04. Yövuoro joko 12-08 tai 17-08. Nuo pitkät vuorot ajetaan isännän kanssa puoliksi, mutta kyllä niitä jotkut isännät ajaa ihan yksinkin. Ei mua oo kyllä haitannu yhtään, vaikka vähän enemmän tässä tulee tunteja tehtyä kuin aiemmissa duuneissa. Rahaa on kuitenkin toistaiseksi tullut vähintään yhtä hyvin kuin aiemminkin.

3-vuoroa vedetään. Kaksi viikkoa jokaista putkeen, rytmillä AYIAYI . Aamu 9-17 Ilta 14.30-21.30 ja yö 20.30-04.30...Muutoksia tulossa ja 2/6 viikkoa sunnuntaita 10.30-21.30. Essuna työskentelen ja itse saadaan vuorot tehdä, sen mukaan miten paikka on auki...

3 vuoro,6-14,14-22 tai (useasti) 22-06,tai jotain noiden sisällä,esim.7-15 ja 16-00.ei mitään säännöllistä kiertoa,vaan 14-22 vuoroa voi hyvin seurata 6-14 vuoro,ja nekös vituttaa

Teen pelkkää iltavuoroa. Olen siis yöihmisiä, illan virkku ja aamun torkku. Menen töihin aikaisintaan klo 12 ja pääsen myöhäisimmillään klo 22. Yleisin aika mennä töihin on 13-15 välillä.

Vuorotyö, voisi olla 8-22 välillä minkä tahansa ajan melkeinpä. Yövuoroja ei meidän toimipisteessä ole, ikävä kyllä. Jos olisi niin tekisin iltaa ja yötä 50/50.

Näin on menty vuosikausia vaikka eri töitä olen tehnytkin. Päivätöissä olin pari vuotta joskus tuossa 1999-2000 tienoilla. Ei ole mun juttu semmonen ma-pe 8-16. Tykkään pitää vapaita viikollakin ja useampia päiviä putkeen, kaksi ei meinaa oikein riittää :)

Omat työaikani ovat niin epäsäännöllisiä kun vaan voivat olla, ja ne määräytyvät aina muitten menojeni mukaan. Arkisin töihin lähtö saattaa mennä jopa puoleen päivään asti, kunhan olen ehtinyt käydä ensin salilla. Päivä jatkuu sitten niin pitkään kun vaan huvittaa olla, tai kunnes pitää hakea avokki töistä.

Eilen olin 11-15, tänään 6.45-13.45 (välissä f1 aika-ajojen mittainen tauko). Huomena tulen, jos tulen.
Huonona puolena tässä epäsäännöllisyydessä on se, että joskus saattaa tulla töitten kanssa kiire, mutta siitä saan yleensä syyttää vaan omaa laiskuuttani.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
5 päivää viikko, 8h päivä, ei paljoa ylityöpaineita. Liukumat klo 6-9 ja lähteä voi kun päivä täynnä. Toisaalta enemmänkin saa tehdä jos haluaa pitkälti oman pään mukaan ihan koska huvittaa jopa himasta mutta ei huvita juuri nyt. Mulle sopii hienosti ns. oravanpyörä. Lomia sais olla enemmän kun se 5 viikkoo vuodessa. 12. vuosi menossa samas työpaikassa ja mikään ei ahdista.

VIelä kun sais tehdä etätöitä ulkomailta käsin niin olis unelma duuni :)

Miksei saisi tehdä kunhan suvaitsee tulla palavereihin Suomeen?

Työnantajia on niin monenlaisia ja samoin ajatustapoja ja ota niistä nyt sitten selvää mitä ne oikeesti ajattelee...ehkä pelkkää kateutta tai sitten jyse on luottamuksesta tai sen puutteesta tai jostain ihan muusta tai sitten kaikesta mahdollisesta mene ja tiedä. Ja varta vasten palavereihin tuskin tulis lähdetyä toiselta puolen maapalloa, ei sitä lompakkokaan kestäis. Oli syyt nyt sitten sitten mitkä vaan niin siihen on tyytyminen mikä firman käytäntö on :)

Aika vaihtelevat työajat on mulla, kun saan ne itse päättää. Lähes pelkästään nykyisin ilta/yövuoroja, sopii mulle ja on yksinkertaisempaa kuin kaksi/kolmivuorotyö.

Kuukaudessa teen usein n. 200 tuntia, eli ylitöille reipaasti.

Arkisin 08-20 ja lauantaisin 10-17 välillä. Ihan miten itselle sopii 0h-12h päiviä. Kunhan tulee tunnit täyteen kuukaudessa. Saa tehdä myös niin paljon kuin sielu sietää eli vaikka joka päivä 12h, jos haluaa, mutta ylityökorvauksia ei makseta vaan perustuntipalkalla. Käy mulle oikein mainiosti:)

Back
Ylös Bottom