Työaikasi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Replay
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ensi lukuvuonna on 28 tuntia viikossa opetusta ja siihen päälle 3 tuntia YT-aikaa eli 31 tuntia viikossa. Työaika sijoittuu arkeen 8-16 väliin. Sitten on tietty joskus jotain ekstrapalavereja ja suunnittelutyö tms tuohon päälle.

3-vuoroa vedetään. Kaksi viikkoa jokaista putkeen, rytmillä AYIAYI . Aamu 9-17 Ilta 14.30-21.30 ja yö 20.30-04.30...Muutoksia tulossa ja 2/6 viikkoa sunnuntaita 10.30-21.30. Essuna työskentelen ja itse saadaan vuorot tehdä, sen mukaan miten paikka on auki...

Päivitystä...

Ovat hiukan muuttuneet työajat. Parempaan olen nyt jo tottunut. Ei pahemmin enää humalaisten paimentamista enää öisin...:)

Ei varsinaisia työaikoja tällä hetkellä. 2-3 päivää/ 6 viikkoa 7-15 ja yksi viikonloppu/6 pe ja la 20-04 yökierto. Muuten oman aikataulun mukaan, kunhan tulee 37,5h / viikko. Kotona voin myös tehdä etänä :) Muutamat säännölliset isommat hommat, olenkin kotoa käsin hoidellut...

Ylityöt ois tällä hetkellä aika no no. On tullut tehtyä ihan liikaa töitä alkuvuonna ja nyt pitää chillata. 1/3 pankkivapaa viikko juuri käytetty. 2 viikkoa jäljellä + viikko Z-vapaita ja 5 viikkoa lomaa.

Tätä itse lukiessa huomaa, että mullahan on nyt varsin mukavat työajat ja hiukan vapaatakin tulossa :hyvä: .Olen luvannut itselleni (ja pomolleni) hiukan hellittää ja ajatella enemmän omaa hyvinvointia ja pitää tarpeeksi vapaata. Meille "työnarkomaaneille" vapaat työajat tuppaavat kerryttämään lisätunteja...:rolleyes: Organisaatiomuutos 10-11 vaihteessa on lisännyt työtaakkaa ja stressiä merkittävästi. Nyt ovat asiat korjaantumassa. Ei enää 80h työviikkoja. Joskus on sellasiakin puskettu...

Pelkkää yötä. Yleensä 21.00-06.00(Välillä vaihtelee aika). Ei valittamista vielä tähän mennessä :) 120h/3vko

Töitä arkisin päivällä 8 h, klo 9-18 välisinä aikoina yleensä. Kerran viikossa lyhennetty päivä ja silloin tällöin lauantaisin töitä.

Missä te ootte duunissa jos vuorot alkaa klo 4 aamulla esim ? Ja muutenki olis mielenkiintosta nähä mikä ala.

Itellä oli golfkentällä 6/7-14:30/15:30 duuniaika ja sit 7-15:30, sillon tällön viiteen, viherrakennushommis. Ei paljoo pk-seudulla ylitöitä paiskittu. Tutut jotka samois hommis esim pirkanmaalla, ni 10h päivät oli ihan tavallisia. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Työajat täysin laidasta laitaan, riippuen kiireestä jne, kunhan vaan sopii kaikille työntekijöille. Normityöajat 8h/päivä+0,5h palkaton ruokatunti+toista tuntia päivässä työmatkoihin+keskimäärin joka kuukausi lauantaitöitäkin.

10-17, viisi päivää viikossa, vapaat ihan randomilla, välillä viikonloppuisin, välillä ei.

37,5 h/viikko eli 7,5 h/päivä. Liukumat käytössä ja useimmiten olen töissä 7.00-15.00 ihan vaan sen takia että pääsee salille juuri ennen suurinta ruuhkaa :)

Perus 8-16 puolen tunnin ruokkiksella. Tosin välillä tilanteen mukaan jos hommat painaa päälle niin pitempään, ja vastaavasti jos ei hommia ole niin silloin lähdetään kämpille. Keskimääräisesti se on kuitenkin tuo 8-16.

Sisään 0600-0900 välillä ja pihalle 1500 jälkeen, yleensä kuitenkin ennen 1900. Joskus viikonlopputöitä kun kaikki romahtaa, konsultin elämää.

07.00-15.00 tai 8.00-16.00 sisältäen ruokatunnin, eli 7,5h töitä. Todellisuus sitten onkin normaalisti jotain 05.00-18.00 välillä, joskus myöhempäänkin ja onneksi harvemmin lauantaisin. Ajotunteja varsinkin ja jonkun verran ylitöitäkin.

Back
Ylös Bottom