mikähän ois semmonen työ, mistä sais paljon palkkaa ? muutakun joku lääkäri, lentokapteeni tai joku ministeri ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Sakkeus
Paperitehtaalle
Originally posted by rsturbo
lekurit, DI:t ja lakimiehet ainaski
Aika hiljasta IT-alalla taitaa tällä hetkellä olla ja kyllä lottovoitto on jos sellaisen hyväpalkkaisen duunin löytää opiskelujen jälkeen. Itse valmistuin ohjelmistosuunnittelijaksi v.2000 ja sen jälkeen olen ohjelmoijakursseja käyny. Töihin ei ole päässyt edes testaajaksi, saatika mihinkään asiantuntija tehtäviin. Tämä on tilanne ainakin Turun seudulla.Originally posted by Hgu
IT-alalle vaan, mutta ei miksikään mikrotukihenkilöksi vaan asiantuntijatehtäviin. Ei likaannu kädet, ei tule hiki, eikä keliolosuhteet vituta, kuten esmes saattaa käydä raksahommissa.
Originally posted by igf1bp3
DI:n papruilla mitään liksaa saa... Paprut on kyllä vaatimus joihinkin duuneihin, mutta ei ne mitään ilmasia lounaita muuten anna.
Ite oon vähä reiluun puoleenväliin lukenu itteni DI:ksi, eikä paljon motivoi lukea loppuun. Duunissa kuitenkin loppupeleissä määrää se, mitä osaa. Ainakin Otaniemessä on tietotekniikan koulutus aivan pilipalia.