Työ ja treeni

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Pakko myöntää, että joskus on pakko jättää treenit väliin, kun ei kaikelta muulta hommalta ehdi.

Hei tyttöset, voin sanoa ettei treeneistä kannata luopua vaikka olisi kuinka tiukkaa työssä. Treeni on ainoa tie selvitä tiukasta aikataulusta se on ainut energianlähde, jotta jaksaa. Voin sanoa itse eläneeni useita rupeamia mahdottomalta tuntuvaa elämän rytmiä. Aamulla herätys 03.30-04.00 2.työhön ja sitten AAMUTREENI. Klo 07.00-08.00 päätöimeen ja sieltä salille 16-18 välillä ja TREENI. Ja kotiin, kun pääsee 20.30-21.30 niin ohessa pitäisi hoitaa kahden eri tutkinnon opiskelut. MUTTA voin kertoa ettei tähän aikatauluun ei mahdu SOSIAALISTA ELÄMÄÄ, vain nukkumista ja syömistä ja tietenkin kotityöt, kaikki turhat käänteet on karsittava pois... Että tämmöistä :) , mutta silti treeni on nautinto :thumbs:

Selviydyn itse aikataulu ongelmistani hyvällä järjestelmällisyydellä. Työskentelen sairaalassa vuodeosastolla 3-vuorotyössä. Työvuoroni ovat todella epäsäännölliset. Nyt olen vielä tehnyt ylitöitä,koska työntekijöistä hirveä pula ja haluan olla joustava työntekijä. Rahan vuoksi minun ei onneksi tarvitse ylitöitä tehdä,joten niistä ei tarvi stressaa. Treenaan punttia 4 kertaa viikossa,aerobista teen ennen aamiaista 5 kertaa viikossa,venyttelyt joka päivä ja hieronta 1 kerta viikossa. Vapari treenit pääsen vihdoin aloittamaan 2 viikon päästä, joten ne vielä mukaan 3 kertaa viikossa. Sitten tuleekin punttiin ja lenkkeilyyn muutoksia.
Olen kovin aamu-uninen :zzzz: , eli pyrin nukkumaan 10h yössä,eli aikatauluni valveilla on kiireinen.
Mieheni kanssa vietän kaiken lopun ajan,joka välillä jää vähille ja sen huomaa.. silloin kun yhteistä aikaa on,niin olen mahdollisimman kiinni hänessä. :love:
Tämän kaiken lisäksi suunnittelemme oman kodin ostoa..eikä siinä vielä kaikki..meinaamme rakentaa sen itse.Jos kaikki menee suunnitelmien mukaan niin ensi keväänä (2006) olsi tarkoitus aloittaa..silloin taitaa unet tai duuni jäädä vähiin,koska treeneistä en luovu. :5: :kippis1:

Velho sanoi:
Treeni on ainoa tie selvitä tiukasta aikataulusta se on ainut energianlähde, jotta jaksaa.

Tämä pitää täysin paikkansa! Aikatauluni ei onneksi ole lähestulkoonkaan niin tiukka kuin monella muulla täällä, mutta silti tuntuu, että pääni hajoaisi, ellen saisi työpäivää katki treenaamalla. Teen normaalia 9-17 työpäivää, joskus töitä tulee kotiin tai joudun matkustamaan. Sali on sopivasti työmatkan varrella ja kävelymatkan päässä kotoa. Sinne menen suoraan töistä; jos kävisin välillä kotona, en saisi enää itseäni liikkeelle. Treenaan neljänä päivänä viikossa, kahtena muuna on toisen harrastuksen vuoro ja yksi päivä on pyhitetty levolle.

Eniten työ häiritsee noilla muutamilla harvoilla työmatkoilla. Niistä viikoista on tähän mennessä tullut aina totaalitaukoja, mutta nyt sain yhteyden kaverin kaveriin, jonka kanssa pääsisi testaamaan paikallisia liikuntamahdollisuuksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom