- Ikä
- 37
Voi venäjä... Nyt pitää ruveta dieettaan kun tuntuu että oon pian Tony Halmeen näköinen :( Mulla on painoa tällä hetkellä 78kg. Viime kesänä painoin himpun verran alle 70kg, silloin oli erottuvuus toista luokkaa (rasvat oli 9,2 kun mittasin) Tulee melkein :itku: kun kattoo esim. Weeboomin avataria. Nyt tällä hetkellä vatsalihaksista näkyy neljä ensinmäistä joten kuten. Ei millää viittis ruveta dieettaan kun on ollu yli puoli vuotta bulkilla. Perse. Oon miettiny että rupeen dieettaileen noin kahdentonnin kaloreilla. Sit katotaan miltä näyttää laihtuuko vai lihooko. Pistän kuvia ii2:seen tulosten myötä. Oon siis www.ii2.org sivuilla nickillä twinlab87. Yritän saada tän threadin kautta motivaatiota kun tuntuu että ei millää jaksaisi laiska kun oon perus luonteeltani. Syön protskua 2g/painokilo ja reenaan kolmena päivänä viikossa. Ohjelmani on aikalailla perus voimanosto painotteinen eli teen pääliikkeinä penkin(ma), kyykky(ke) ja mv(pe). Apuliikkeitä teen hiukan kehonrakennus tyylillä. Kommentteja saa pistää aivan vapaasti ja haukkua läskiksi :whip: Olis se kivaa jos sais sen verran erottuvuutta että vatsat näkyis Postailen tänne aina fiiliksiä kun kerkeen.