Twinlab dieetille!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja twinlab
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Voi venäjä... Nyt pitää ruveta dieettaan kun tuntuu että oon pian Tony Halmeen näköinen :( Mulla on painoa tällä hetkellä 78kg. Viime kesänä painoin himpun verran alle 70kg, silloin oli erottuvuus toista luokkaa (rasvat oli 9,2 kun mittasin) Tulee melkein :itku: kun kattoo esim. Weeboomin avataria. Nyt tällä hetkellä vatsalihaksista näkyy neljä ensinmäistä joten kuten. Ei millää viittis ruveta dieettaan kun on ollu yli puoli vuotta bulkilla. Perse. Oon miettiny että rupeen dieettaileen noin kahdentonnin kaloreilla. Sit katotaan miltä näyttää laihtuuko vai lihooko. Pistän kuvia ii2:seen tulosten myötä. Oon siis www.ii2.org sivuilla nickillä twinlab87. Yritän saada tän threadin kautta motivaatiota kun tuntuu että ei millää jaksaisi laiska kun oon perus luonteeltani. Syön protskua 2g/painokilo ja reenaan kolmena päivänä viikossa. Ohjelmani on aikalailla perus voimanosto painotteinen eli teen pääliikkeinä penkin(ma), kyykky(ke) ja mv(pe). Apuliikkeitä teen hiukan kehonrakennus tyylillä. Kommentteja saa pistää aivan vapaasti ja haukkua läskiksi :whip: Olis se kivaa jos sais sen verran erottuvuutta että vatsat näkyis :david: Postailen tänne aina fiiliksiä kun kerkeen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vitun läski! :D

Tosin eihän tuossa omassa kunnossakaan juuri kehumista ole :jahas:

Kraftwerk n sanoi:
Vitun läski! :D

Tosin eihän tuossa omassa kunnossakaan juuri kehumista ole :jahas:

Just tätä tarvitsen! Kerrankin joku sanoo suoraan :D Aah kadonnut motivaatio palasi jälleen! Pistin yhen kuvan vielä selästä. Etupuolesta ei viitti viä kuvia nettiin laittaa häpäisee vielä ittensä :lol2:

Dieeti on sujunu hyvin ja tällä hetkellä aamupaino on 77kg. Motivaatiota ja intoa on. Mitään pahempia kiusauksia ei oo tullu. Kalorit mulla on hieman alle 2000, se vaan tuntuu tässä vaiheessa paremmalta. Nuudelit on ollu mun lämpimän aterian suosikki kun niissä ei oo kaloreita paljoo, glykeeminen indeksi on matala ja hyvät mausteet joilla lentää hiki kaaressa. Mitkä muuten olis hyviä mausteita vielä lisäksi :evil: Oon tyytyväinen kun treenit ei oo millään tavalla kärsiny ja tuntuu menevän hyvin vielä ainakin tässä vaiheessa. Maastavedon tein jo keskiviikkona ja tänään teen kyykyn. Aerobista en oo pahemmin ottanu, paitsi elinen tein alle kymmenen kilsan lenkin pyörällä :lol2: Oon laiska harjoittamaan aerobista mutta kyllä sen sitten täytyy mukaan ottaa kun rasvaa rupee palaan huonommin.

twinlab sanoi:
Mitkä muuten olis hyviä mausteita vielä lisäksi
Tarkennus edelliseen: Mitkä olis hyviä thermogeenisiä mausteita? Oon kuullu joskus että cayanapippuri on yks? Mitä muita?

Chili on kova. Mä hikoilen aina kun syön chiliä.

Eikös noissa nuudeleissa ole kuitenkin huomattavasti enemmän energiaa kuin perus täysjyvämakarooneissa ja riisissä. Ainakin rasvaa on enemmän. Kuinka paljon energiaa sellainen tavallinen pikkunen nuudelipaketti sisältää?

Vuoris sanoi:
Eikös noissa nuudeleissa ole kuitenkin huomattavasti enemmän energiaa kuin perus täysjyvämakarooneissa ja riisissä. Ainakin rasvaa on enemmän. Kuinka paljon energiaa sellainen tavallinen pikkunen nuudelipaketti sisältää?

Joo monissa nuudeleissa on energiaa vaikka muille jakaa, mutta nämä kyseiset mama nuudelit pitävät sisällään 100g:ssa: 60kcal, Protskua 1g, hh 7g, rasvaa 3g Eli mun mielestä ainakin loistavat ravintoarvot jos vatsa on pullollaan kun 200g nuudeleita on syöny!

Korjaa, jos oon väärässä, mut mun muistaakseni niis Mama-nuudeleis ilmotetaan ravintosisältö 100g/valmista keittoa, jos valmistaa ohjeen mukaan...

Itelläkin viimonen viikko alkamassa tätä ylensyöntiä, kesäkuussa pari kiloa rasvaa pois ja rannalle ;) :rock:

Sulimaani sanoi:
Korjaa, jos oon väärässä, mut mun muistaakseni niis Mama-nuudeleis ilmotetaan ravintosisältö 100g/valmista keittoa, jos valmistaa ohjeen mukaan...

Juu näin se on. Okei myönnetään oon :david: Paljonkohan nuudelin paino muuttuu jos laitan 100g veteen kiehumaan ja otan sen keitettynä pois? Hyvä ku tuli tääkin asia selväksi :hyper:

Taitaa kertyä läskiä muualle kuin mahaan. Mulla ei näy kunnolla muut kuin ylimmät vatsat ja erottuvuus esim selässä ja haiksessa on parempi. Ja en kyllä käsitä miksi pitäisi olla aina tiukassa kunnossa, mutta onnea dietille :thumbs:

Paino on 76kg. Näyttää menevän ihan hyvin näillä kaloreilla. Oon hieman rajoittanu nuudeleiden syöntiä ja taas rahkaa ruvennu syömään oikein kunnolla. Tänään oli tosiaan penkkipäivä, kulkee toistaiseksi aika hyvin. Lauantaina oli huono olo ja tuntui hieman pyörryttävältä luultavasti verensokeri oli alhainen koska kokeilin syödä hieman rahkaa ja banaania, nii heti tuli paree olo. Vatsat näkyy HIEMAN paremmin ja fiilis on hyvä! Mun hauis on kasvanu hieman alta sentin! Mittanauha näyttää n.40cm. Tein ekaa kertaa hauikset superina ja ne oli aika kipeet muutaman päivän. Ei saa vaan innostua tekemään liikaa salilla jotta ehtii palautua.

LÄSKI!

...Sähän pyysit motivaatiota..

Suositut

Back
Ylös Bottom