Twin Peaks

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kukas katsoi avausjakson?

Vanhusosasto (jotka näkivät ekan kierroksen -91 ja ehkä uusinnat) vieläkö kolahtaa?

Mä katsoin sarjan aikoinaan kun se ekaa kertaa tuli, uusinnat jäi välistä. Yllättävän paljon tuota palautui mieleen kun pilotin katsoi! Muutamaa legendaarista kohtausta odottelen, mm. sitä kun Audrey laittaa kirsikan kannan suussaan solmuun...

Pari asiaa yllätti. Teksitys on ihan luvattoman kökkö. Puoliakaan puheesta ei ole teksitetty, ja laatukin oli aika syvänteestä. No sillon penskana sitä ei tietty tajunnut kun kielitaito oli vielä niin vajaa. Samoin se meni aikanaan ohi, miten camppia koko sarja itse asiassa on...

Mä oon ollu kokoa vaahtosammutin kun näitä on Suomessa ekan kerran näytetty, joten tulee nyt sitten todistettua tämäkin legenda. Lynch-fanina odotukset on korkealla.

En oo aivan varma oonko nyt hirveän nirso tai jotain, mutta mun mielestä tekstitykset oli todella tökerösti tehty. Tulivat omalla ajallaan miten sattuu ja kaikkia kohtia ei edes suomennettu, eli sai lisätä vähän volyymia... huomasiko kukaan muu?
Tekstitykset ei kyllä minunkaan mielestä olleet kohdillaan. Saattaa johtua digiboksista. Ainakin ylen kanavilla tesktyksissä on diginä ongelmia.

Tekstitykset ei kyllä minunkaan mielestä olleet kohdillaan. Saattaa johtua digiboksista. Ainakin ylen kanavilla tesktyksissä on diginä ongelmia.

Itse katsoin antennin kautta ja tosiaan oli vähän siinäkin tekstit vituilleen.
Sanokaas uskaltaako tän threadin lukea vai tuleeko paljastuksia? Miten mulla olikin tälläinen sarja jäänyt näin pimentoon:itku: Eilisestä jaksostakin näin vain vajaa puolet

Kukas katsoi avausjakson?

Vanhusosasto (jotka näkivät ekan kierroksen -91 ja ehkä uusinnat) vieläkö kolahtaa?

Kyllä se vielä kolahtaa kolmannellakin kerralla. Onneksi muistin avausjakson eilen, ettei jäänyt väliin. Tämä "syklitys" (-91, uusinta, nyt) Twin Peaksin näyttämisessä on loistava... Aivan innolla taas odottaa tapahtumia.

Hauska nähdä tulevissa jaksoissa "näkeekö" asioita toisella tavalla nyt kolmannella kerralla ja "vanhempana". Olin niiiiiiin kova Sherilyn Fenn-fani aikoinani että. Ja Angelo Badalamantin Soundtrack on upea

jadajadajaa Olin niiiiiiin kova Sherilyn Fenn-fani aikoinani että. jadajadajaa

En itsekään muistanut kuinka hot tämä neito olikaan :haart:

img0.jpg

Toivottavasti paranee tosta ekasta jaksosta. Ei se nyt huono ollut, mutta ei siinä mitään ihmeellistäkään ollu.

Vähän hidas tempo, mutta se on tyypillistä "vanhoille" sarjoille ja elokuville.

Onko kellään tietoa löytyykö ekaa kautta vieläkään suomi-teksteillä?

Kyllä löytyy.

Tekstitykset oli kyllä tossa maikkarin avausjaksossa ihan perseellään, kokoajan reilusti myöhässä ja välillä ei ollut suomennettu ollenkaan.

Mielestäni hakkaa kyllä lostit ja paot ihan mennentullen 6-0.

No ei tullut isona yllätyksenä, että olin itse hieman täpinöissäni sarjan alkamisesta. Pilotti pisti kyllä kieltämättä monta rautaa tuleen ja sai mielenkiinnon heräämään. Alun hidas tempo loi vallan kiehtovaa tunnelmaa ja Dale Cooper vaikutti hyvällä tavalla hieman erilaiselta hahmolta. Itse olen nähnyt Lynchin elokuvista ainoastaan Blue Velvetin, Lost Highwayn ja Mulholland Driven, Eraserhead ja Wild at Heart kyllä kiinnostaisivat. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mullakin lähtee kolmas kerta kun yritän kattoo tän sarjan läpi. Aikaisemmin ilmeisesti on ollut huono lähetysaika sillä tuolloin on jäänyt useita jaksoja näkemättä, eli ekalla ja tokalla kerralla olen katsonut jakson sieltä täältä. Muistan kuitenkin murhaajan ja mieleen on jäänyt ainakin jättiläiskohtaus hotellissa ja sitten oudosti puhuva kääpiö. Ja kauniita naisia riittää, taitaa jokaisella vielä olla useita elokuvarooleja takana vaikka kenestäkään ei ole mitään oscar-voittajaa tullut... :hyper: Lara Flynn Boyle, Sherilyn Fenn, Madcen Amick, Heather Graham :haart: (Heather taitaa olla vasta myöhemmissä jaksoissa). Joutui ihan tarkastamaan imdb:stä minkä ikäisiä typyt olivat sarja ilmestyessä. Kaikki olivat 20-vuotiaita lukuunottamatta Fenniä joka oli muistaakseni 24. Muutenkin jännä nähdä useita näyttelijöitä joita muistaa olleen useissa elokuvissa.

Hyvä sarja :worship: Toivottavasti on aikaa katsoa suurin osa jaksoista.

Kyllähän se on kiistaton fakta, että Twin Peaks on parasta mitä televisiosta on koskaan tullut.

Hämärästi muistan kierroksen '91, mutta uusinta sitten kolahti jo toden teolla...saatana että sitä onkin jo vanha...:eek:

Muistaako kukaan muuten Villi Pohjola -sarjaa (http://www.imdb.com/title/tt0098878/)? Täähän oli myös yhtä luksusta, ja myös hyvin eksentrinen sarja. Tsekkidaut!

Joo, Villi Pohjola (Northern Exposure) oli myös hyvää tavaraa. Alkoi Suomessa syksyllä -92(?). Aivan kuin lievä parodia Twin Peaksista.

EDIT: tuo linkki ei muuten toimi

Itse katsoin antennin kautta ja tosiaan oli vähän siinäkin tekstit vituilleen.
Sanokaas uskaltaako tän threadin lukea vai tuleeko paljastuksia? Miten mulla olikin tälläinen sarja jäänyt näin pimentoon:itku: Eilisestä jaksostakin näin vain vajaa puolet

Älä eksy ainakaan MuroBBSin Twin Peaks keskusteluun, mulkvistit laittavat vittuillessaan suoria spoilereita tyyliin "murhaaja on marsilainen."

Milloin se uusinta tuli, mä katoin sen ja tykkäsin kovast..
Harmi kun ei voi kattoa tota(kaan) kun ei niin kauheesti tule oleskeltua suomessa.

Nostalgia-ihmisenä oli mukava kattoa taas avausjakso. Yritetään tsiikata kaikki tällä kertaa.
Muita nostalgisia juttuja: Allo allo (maanalainen armeija iskee jälleen..mulla on 2 eri boxia), Lovejoy, Sherlock Holmes, Benny Hill, Bergerac..

2000 tuli ykköskausi kolmoselta viimeksi, kakkoskautta ei jostain syystä näytetty ainakaan kokonaan. En muista kunnolla kun olin koko kesän paikassa, jossa oli vähän väliä sähköt poia ja osa jäi näkemättä. (Sähkökatkos oli lähes aina myös tupla-McCallumin aikaan, voi perse että suututti.)

Älä eksy ainakaan MuroBBSin Twin Peaks keskusteluun, mulkvistit laittavat vittuillessaan suoria spoilereita tyyliin "murhaaja on marsilainen."

Toivon mukaan kukaan vitun runkkari ei spoilaa tätä thredia, ite en nimittäin muista tosta sarjasta juuri mitään juttuja.. spoilaajat hirtetään kiveksistä.:curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom