Twin Peaks

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kurkosarja nyt ja aina.

Koneella on 1 & 2 tuotantokausi. DVD:kin pitää hankkia. Omistajat, sisältääkö plattat ollenkaan ekstroja?

Oli muuten helvetin hyvä sarja. Tuli katottua tossa pari kuukautta sitten koko sarja.Murhaajan ratkettua vaan jotenki suurin osa sarjan magiasta katos jonnekin.
Btw, Mulholland drivesta piti aikoinaan tulla myös pitempi tv-sarja, Lynch oli suunnitellu sen sellaseksi. Tv-pomot vaan kaato ajatuksen ja Lynch tästä vittuuntuneena leikkas siitä suhteellisen ihmeellisen leffan. Oli muuten helvetin hyvä sekin, ei päätä eikä häntää, ainakaan lopussa.

Uutta infoa kakkoskaudesta:
http://www.dugpa.com/
"Twin Peaks Season 2 DVD Delayed to Spring 2006
Today I have been given official word from Paramount that they will be pushing back the DVD release of Twin Peaks Season 2 on DVD to Spring 2006. The reason for the delay is to work with David Lynch to oversee the transfer of new masters. While it is another delay in such a long wait, at least it will be done right, which is by far the most important thing."

Voi perkele kun kestää :curs:

joskus tuli pienenä poikana (pienihän sitä ollaan vieläkin, mutta nuorempana) muutama jakso katsottua, mutta silloin ei oikeen napannut. Pitää katsoa uudestaan jos nyt vanhempana nappaisi.

sarja on todella hyvä ja näin nuorempaankin kaveriin uppoaa. ollaan koulussa katottu neljä jaksoa ja olen jo humahtanut sarjaan. agentti cooper on todella mukava henkilö ja osaa todella naurattaa ihmisiä.

Kyllä sarja oli ehdottomasti 90 luvun parhaita aikoinaan ja on vieläkin yksi parhaimmista.

Ja sarjastahan löytyi tietenkin se nuoruusajan ihastuskin nimeltä Sherilyn Fenn :kuola:

sherilynfenn.GIF

Kylskåp sanoi:
Btw, Mulholland drivesta piti aikoinaan tulla myös pitempi tv-sarja, Lynch oli suunnitellu sen sellaseksi. Tv-pomot vaan kaato ajatuksen ja Lynch tästä vittuuntuneena leikkas siitä suhteellisen ihmeellisen leffan. Oli muuten helvetin hyvä sekin, ei päätä eikä häntää, ainakaan lopussa.

Koska olen suuri intellektuelli ja taiteen ystävä, vuokrasin tuon leffan. Enkä tajunnut mitään. Ilmeisesti jossain vaiheessa päähenkilöt vaihtoivat paikkoja päittäin? Muu jäikin mysteeriksi...Mikä se teatterikohtaus oli?! Avain-juttu jäi auki myös. DVD:llä oli ohjaajan "vihjeitä" elokuvan avaamiseksi. Yhdessä niistä käskettiin katsomaan aloituskuvissa näkyvää lampunvarjostinta ja siitä kuulemma näkyi jotain oleellista. Ja minähän kyyläsin sitä ihan pysäytyskuvan kanssa. :confused: eikä mitään näkynyt. Taisi David nyt höpläyttää meikkä. Ja oli samalla viimeinen Lynchin elokuva jota vaivaudun katsomaan :D

p.s. spoilasinkohan nyt jotain? IMHO sitä leffaa ei voi spoilata. Sama mitä leffasta kertoisi, niin pihalla oltaisiin silti.

Mä oon diehard Peaks fani, mutta mulla menee myös useat Lynchin elokuvat yli hilseen..mutta jotain kiehtovaa niissä kyllä on!

Sarja alkaa taas ensi vuoden puolella....1.1. sarjan erikoispitkä pilottijakso ja 7.1. alkaen jakso kerrallaan.:rock:

-edit- Tulee Maikkarilta.

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt sitä saa OSA VI:
http://www.dugpa.com/

"November 7th 2006
Twin Peaks Season 2 DVD Set Box Art and Announcement for Europe in Two Sets - Updated
Well, it's about time! Today I have gotten word that Paramount has announced Season 2 to be split into two box sets with the first being set for release in January 2007. So far, I have links to Online Stores offering the first box set in Sweden, Italy, and now even Germany. From the looks of it, Twin Peaks Season 2.1 will be released in at the end of January with the second box set to follow in April 2007. Also of interest is that in Germany, Paramount also seem to be offering a complete box set of Season 2 on 6 discs in October 2007 called "Twin Peaks: the Complete Mystery". We also know that the first half of Season 2 will be spread over 3 Discs (Sweden and Germany specs) or 4 Discs (Italy) which likely means not much room for extras. Hopefully the compression won't be too bad or maybe they will use double sided discs... All this is speculation for now, and specs are likely to change. For now, take a gander at the International box art and what may also be the US box art. It looks quite nice."

Eikös twin peaks ala nyt tammikuussa maikkarilla??

Katselin kyllä avausjakson ja aion katsoa loputkin mikäli muistan ja ehdin, ensimmäisellä esityskerralla katselin kyllä melkein kaikki jaksot perheen kanssa mutta 11-vuotiaana meni aika iso osa yli hilseen :D toisella esityskerralla en sitten katsellut, ja tähän päivään asti on kaivellut kun ei ole nähnyt koko sarjaa, josko sitten nyt ehtisi katsella =)

Tulihan tuo katsottua eilen.Nukahdin kyllä varmaan ainakin yhden kerran jakson aikana.Ei oikein vakuuttanut.Ihme itkemistä ensimmäinen tunti,ja ei kyllä oikein napannut muutenkaan.Pitänee tuo toinen jakso vielä varmuuden vuoksi kattoa,mutta en usko että jään tähän sarjaan koukkuun.
24 ja pakosarja rockaa:D

Se hämäräperäisyys ja sekopäisyys ryöpsähtää kyllä esiin sarjassa pian. Tämä aloitus oli hieman "murhanjälkeistä" tunnelmaa.

Hitto, olinkin jo unohtanut miten ahdistava tunnelma sarjassa paikoin on. Musiikki, yöllä tuulessa heiluvat puut, yksikseen kieppuva kattotuuletin...

User Name

Tulihan tuo katsottua eilen.Nukahdin kyllä varmaan ainakin yhden kerran jakson aikana.Ei oikein vakuuttanut.Ihme itkemistä ensimmäinen tunti,ja ei kyllä oikein napannut muutenkaan.Pitänee tuo toinen jakso vielä varmuuden vuoksi kattoa,mutta en usko että jään tähän sarjaan koukkuun.
24 ja pakosarja rockaa:D
No sähäkkää actionia ja adhd -toimintaa kaipaavien tuskin kannattaa Twin Peaksia katsoa, sitä ei tule.

Mahtaakohan siihen dvdboksiin nyt vihdoin tulla suomenkieliset tekstitkin...

Mä oon ollu kokoa vaahtosammutin kun näitä on Suomessa ekan kerran näytetty, joten tulee nyt sitten todistettua tämäkin legenda. Lynch-fanina odotukset on korkealla.

En oo aivan varma oonko nyt hirveän nirso tai jotain, mutta mun mielestä tekstitykset oli todella tökerösti tehty. Tulivat omalla ajallaan miten sattuu ja kaikkia kohtia ei edes suomennettu, eli sai lisätä vähän volyymia... huomasiko kukaan muu?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom