TVUPlayer: Katso ilmaiseksi satelliitti- & kaapelikanavia netistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu

JN

.
Kaupunki
Tampere
löytypä sellainen ohjelma, että alta pois! :kippis1:

Tvuplayer

Pystyy katsomaan netistä esmes seuraavia kanavia:
Fox
ESPN
Cartoon network
Sports-kanavia
Tv-land
hollywood movie

Imuroi täältä:
http://www.tvunetworks.com/downloads/index.htm

Ainakin minun meganen yhteys riittää hyvin pätkimättömään yhteyteen. Kuvanlaatu tosin ei päätä huimaa, mutta kyllähän tuota katsoo.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan ok pelaa mulla.
Kanavan latautuminen kestää hetken ja aluksi pätkii, mutta 30 sek odottelun jälkeen näkyy komeesti.

Kiitti JN!

Itsekkin tätä oon nyt viikon verran käytelly ja on kyllä tosi hyvä ohjelma :) saa katsoa NFL:ää yms.. Kerran vain on kaatunut, muuten ei oo ollu mitään ongelmaa.

Vaihtuuko tuolla välillä noi kanavat? Tai siis kun mulla ei näy Fox tossa listassa tällä hetkellä.

Taitaa mennä niin, että kanavat näkyvät jos sitä kanavaa lähettävä serveri on päällä. Ja kun nämä serverit ovat (tietääkseni. Sanokaa jos tää on täyttä schaissea.) yksityisten ihmisten pitämiä, niin luulen etteivät kaikki pidä serveriään aina ylhäällä :) Itsellekkin noita kanavia sillon tällön ilmestynyt, mukava kiinalaista kokkiohjelmaa katsoa :D

Viimeksi muokattu:
Toi taitaa olla samasta ohjelmasta.

Siellä on LINKKI ainakin joidenkin kanavien ohjelmatietoihin. Ja on ihan GMT-aikaa (-3 tuntia suomeen)

Aijai! Tosi hyvä linkki, tänään jumitutaan kattoon NFL:ää. :thumbs:

Mielenkiintonen ajatus toi torrentti steamaus. Joskus sitä on itse tullut ajateltua noin teoriassa, että voiskohan toimia. Näemmä ainakin välttävästi toimii.

Onkohan mulla vaan huono tuuri, vai näytetäänkö amerikkailaisilla kanavillapelkkiä mainoksia :-)

Tuli muuten tosiaan huomattua kuinka järjetön määrä mainoksia ainakin FOXilla pyörii. Huhuh. Ehkä parasta tässä hommassa on NFL-pelit ja Comedy Central-kanava. Saa viimeinkin katsoa Daily Shown ja The Colbert Reportin ilmaiseksi. :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom