TVUPlayer: Katso ilmaiseksi satelliitti- & kaapelikanavia netistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JN
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sinä jolla on vanha versio ja kärsit pienestä ruudusta. Koitappa tehdä näin, jos auttais. :)

1.Avaa TVUPlayer ja valitse kanava.
2.Avaa Windows Media Player ja valitse "Avaa URL"
3.Laita osoitteeksi http://127.0.0.1:8901/
4.Piilota "_" merkillä TVUPlayer
:thumbs:
TVU:n kuva pitäisi nyt näkyä WMP:ssä, josta kuvan kokoa voi säätää kätevämmin. En muista oliko vanhassa versiossa TVUPlayerista mahdollisuutta laittaa ääni pois(mute), ellei ole niin äänen syncronisoinnissa voi tulla ongelmia. Toivottavasti tuo kikkailu auttaa niitä, jotka jaksavat nähdä vaivan. :)

Sain tuon tvu playerin toimimaan kun sammutin palomuurin.

Mutta nyt ongelmana on että ääni pätkii kokoajan ja kuvakin ajoittain.
Ja yhteys on 1mb.

Formuloita star sportilta?

Jos olen oikein ymmärtäny niin TVUPLAYER:in Star sport kanavalta tulis suorana Formula 1 aika-ajot ja itse kisa. Ainakin tv-guide niin väittää. HIENOO!!!

Luin sitten turhaan koko ketjun läpi kun halusin tietää, näkyykö tuolla formulat :)

Nyt on vain sellainen pieni ongelma, että tuo vaatii media playerin, jota minun kustomoidussa XP:ssä ei ole :( Eikä sitä saa jälkeenpäin asennettua. Pitäisi siis asentaa XP uudestaan. Työlääksi menisi. Digiboksin pitäisi jo olla postissa ja kanavapaketti on ostettu. Tuo olisi vain ollut hyvä olla varalla jos boksi ei jostain syystä tule ajoissa perille.

Saihan sen media playerin asennettua, vaati vain hieman kikkailua. Ei tuolla kyllä televisiota korvaa, mutta hinta-laatusuhde on ihan kohdillaan :)

Ei näytä kanavia, tai yhtikäs mitään muutakaan. Tyhjä musta ruutu. Palomuurin olen säätänyt oikein..

Mistä sais noille kanaville ohjelmatietoja että tietäs mitä millonkin tulee... Varsinkin tolle star kanavalle jos sieltä kerran formulat alkaa näkymään...

Pitäisikö Animalin ja ESPn toimia tuolla TVUplayerilla? Itsellä ei ainakaan näy listassa vai pitääkö sitä jotenkin refreshata tms?

Linkki
En tiedä onko ollut jo, mutta tuolta näkee ainakin eri urheilulajien ohjelmatiedot ja millä ohjelmalla pelit milloinkin näkyy. On ohjeetkin muutamaan ohjelmaan.

Ei toimi tvuplayer, ei toimi PPmate. Voihan vinetto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom