Originally posted by Odu
Tää on pakko viel laittaa. En muista mistä tän bongasin. Voi olla että vip-chatista.
Yks parhaista luontokuvista mitä oon nähny.
Hihi ku on sulonen kuva tääs tuli hyvälle tuulelle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Odu
Tää on pakko viel laittaa. En muista mistä tän bongasin. Voi olla että vip-chatista.
Originally posted by makew
tasmanian devil on myös rankan näköinen
Originally posted by John R
Joo kyllähän luonto-ohjelmat on melkeinpä parasta mitä töllöstä ulostautuu. Erilaisista petoeläimistä kertovat ohjelmat on pakko nähdä. Varsinkin kissapedot, karhut ja sudet on aika helvetin kiehtovia otuksia... Puhumattakaan haista ja miekkavalaista ym. petokaloista. :(
Originally posted by Odu
Linkki
Originally posted by Byron
Tsiigasko kukaan kun keskiviikkona 19.11 ykköseltä tuli Oikeat lohikäärmeet. Se kerto jostain erilaisista liskoista joita kutsuttiin lohikäärmeliskoiksi?
Siinä oli aika kiinnostava se polkupyörälisko tjsp. mikä paineli 30 km/h karkuun sitä isompaa. Siinä sitten sanottiin että ihmisellä se vastais 300 km/h juoksua. Oli kyllä aika erikoisen näköstä toimintaa. Sen juoksutyyli näyttikin kun se ois polkenu jotain fillaria. Näky hyvin siinä hidastuksessa.
Originally posted by kekexx
"vastaanotto ei ole lämmin, mutta ei torjuvakaan"(koiraslepakko parittelee horroksessa olevan naaraan kanssa)