Tuusula ja Salit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wurst
  • Aloitettu Aloitettu
Ens viikolla ois muutto tuusulaan töittten perässä ja siellä sit pitäs viikot vietellä. Oisko hyviä sali ehdotuksia? Salin ei tartteis olla mitenkään älyttömän hinnakas tietty.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kunnan sali jossain nuorisotalon kupeessa on ainakin ihan kelvollinen. Melko karu paikka tosin, mutta ei maksakaan mitään.

edit: saattaa tosin olla kesän kiinni.

Hyrylässä on kaksi kaupallista salia käsittääkseni. Toinen aivan keskustassa, ja toinen siellä jossain huonekaluliikkeiden keskellä.

Grosskopf sanoi:
Kunnan sali jossain nuorisotalon kupeessa on ainakin ihan kelvollinen. Melko karu paikka tosin, mutta ei maksakaan mitään.

edit: saattaa tosin olla kesän kiinni.

Hyrylässä on kaksi kaupallista salia käsittääkseni. Toinen aivan keskustassa, ja toinen siellä jossain huonekaluliikkeiden keskellä.

Näiden lisäksi vielä uimahallin sali joka tosin muistaakseni kesällä
jonkin aikaa kiinni. Kunnan salille voi hyvällä tuurilla kesällä päästä
jos vakkari kävijät ovat siellä.

Turhapuro sanoi:
Näiden lisäksi vielä uimahallin sali joka tosin muistaakseni kesällä
jonkin aikaa kiinni. Kunnan salille voi hyvällä tuurilla kesällä päästä
jos vakkari kävijät ovat siellä.

Tuusulan uimahallin sali on uskomatonta p**kaa. Sinne ei todellakaan kannata mennä, jollei satu olemaan 45-vuotias nainen, jolla ei ole mitään hajua, mitä salilla normaalisti tehdään.

Keravalla taitaa olla pari ihan hyvää salia? Itse en ole käynyt, mutta olen kuullu kehuttavan sitä Marjo Krishin salia. Joku varmaan osaisi kertoa paremmin.

Uimahallin salilla on paineilmalaitteet. Keskustassa on CMS-ketjun sali, se on kai aika kallis ja vaatii kai sen jäsenyyden. Hyrylän kuntokeskus on Sahankulmassa, kinkkiravintolan vieressä. Se omistaja on viikolla muistaakseni neljästä yheksään paikalla ja mun mielestä se on ihan kohtuu edullinen sali. Ehkä laitteet alkaa oleen vähän aikansa eläneitä mut ei niistä ainakaan mikään vaijeri oo mun aikana katki mennyt. Toimii ihan jees, aika paljon vakiporukkaa käy. Kaupungin salista en tiiä mittään...

Wurst sanoi:
Ens viikolla ois muutto tuusulaan töittten perässä ja siellä sit pitäs viikot vietellä. Oisko hyviä sali ehdotuksia? Salin ei tartteis olla mitenkään älyttömän hinnakas tietty.

www.irongym.com

Avataan siis Tuusulaan 15.5
erittäin mukava ja asialleen omistautunut henkilökunta-voin suositella.

Nyt taidetaan puhua Hyrylän alueen saleista?

:nusnus: Tuusulalla on kolme keskusta, Hyrylän lisäksi Jokela ja Kellokoski. :arvi:

Mihin tuo Iron gym avataan? Pitää ehkä laittaa harkintaan...

edit: Siis mitä v..a?! toihan on hyrylän kuntokeskus? Onko se omistaja saanut sen myytyä vihdoin vai onko nimi vaan muuttunut?

edit2: ilmeisesti myyty... mitenkähän me entiset asiakkaat..?

Juu, Irongym tuusula toimii entisen.hyrylän kuntokeskuksen paikalla.
Hinnat tulevat pysymään samoina ja kehitysehdotuksia otetaan ilomielin vastaan. Tarkoituksena tehdä salista entistä asiakas ystävällisempi ja muutenkin viihtyisämpi, uusia laitteita,lisäravinne myyntiä, vaatteita, remonttia ym. päivystys siirtyy myöhemmin kokopäiväiseksi joten henkilökunta on tavoitettavissa koko ajan.

Jotain huhua on kuulunut, että Jokelaankin olisi tulossa sali?? Onko kellään faktatietoa asiasta?

Jos salia ei ole tulossa, niin jonkun kannattaisi perustaa se Jokelaan, potentiaalisia asiakkaita taatusti on.

Minullakin muutama kysymys :)

Mitä siinä Shellistä Helsinkiin päin liikennevalojen jälkeen on, Wellnes? ja Platinum tjsp? Jotain olen ikkunasta katsellut, kun olen siellä pyörinyt. Ja joku taitaa olla siellä S-markettien toisella puolella? Oli ainakin paljo jengiä treenaamassa, suht ison näköinen paikka.

Jotain infoa voisi näistä antaa, kiinnostaisi käydä kun melkein päivittäin tulee siellä ajeltua, vaikka Nurmijärvellä asunkin.

Ja Jokelassa kentän sali? Onko semmoinen siellä? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom