Tuska Open Air Metal Festival

BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Ugh,ei hyvältä näytä.Ei todellakaan.

Ja niskalaukaus on yliarvostetuin bändi ikinä.Toivottavasti ei nyt kuitenkaan mene päälavalle.

Gojira on :rock:

Ihan uus nimi mulle ja hiton makeen kuulosta. Pikkusen jää mieleen Townsendin jutut ... välillä meshuggah progeilua.

Ladatkaa ihmeesää kokeiluksi esim. biisi From the Sky. :whip:

PenkkiPelle sanoi:
Joku Manowar, Judas Priest tai Helloween vois olla kova sana isoksi nimeksi. Jos Suomalaisia bändejä tulee lisää niin Ensiferum tai Moonsorrow ois erittäin tervetulleita!

Sulla on mun maku.:D

rafael30 sanoi:
Opeth (SWE) - Menee siinä sivussa
Stam1na - Lemiltä ei voi tulla mitään hyvää. Evvk
Jos tuonne vaikka Ajattaran vielä sais niin hommaisin lipun.

Opeth on parhautta. Sen kunniaksi voisi pitää omat festarit.

Stam1na toimii kuin pieni eläin.

Ajattara on lähinnä huono vitsi. Livenä vitsi on ehkä piirun parempi...

Jumalauta...oli sitten bändeistä mitä mieltä tahansa, niin maailman eka Black METAL yhtye Venom ja yksi metallin omaperäisimmistä orkestereista, eli CELTIC FROST Suomessa..JUMALAUTA!

Kumpikin bändi loi tyylin, ja kuulostaa vain itseltään (vaikka paskalle jonkun korvaan ;) ) Venomilla shokeeraus/asenne/kova melu ja Frostihan toi avantgarden metalliin. Respektiä! Näitä kunnioittaa nää nykypäivän sankaritkin, vaikka pikkurilli pystyssä progeilevatkin..

Suomessahan nyt menee kaikki apinoitu skeida läpi ;) (on aina mennyt). Samalla kaavalla mennään etenkin nykypäivänä Trioniskateollisuus-tasajunnaussuomenkieli-meiningillään.. (Provo, he heh..)

Mutta: makuasioista ei voi kiistellä, kaikille on tilaa.

Onkos noi festarit kesä/heinä vaihteessa..? Vittu, pitäs mennä naimisiin tuolloin lauantaina..

Metalviking sanoi:
Onkos noi festarit kesä/heinä vaihteessa..? Vittu, pitäs mennä naimisiin tuolloin lauantaina..

aloitusposti sanoi:
Tuska Open Air Metal Festival 30.6.-2.7.

Kirkon jälkeen Tuskaan sitten vaan. Omaan häämatkaamme sisältyi mm. Helloweenin Tampereen keikka.

rahvas sanoi:
Sulla on mun maku.:D

Jep, hyvä että muillakin on hyvä musamaku :D

Ois kiva jos Tuskaan saatas tosiaan taas joku suurempi perushevipumppu.. No katotaan mitä sieltä nyt tulee.

Ei ole kirkkohäitä tämmösellä pakanalla :)
Ja tuolloin lauantaina olis lähinnä sellanen kahvittelu/tissuttelu kavereiden & lähisuvun kanssa eräässä paikassa ja ehkä soitteluakin (soittokamat lavalla)..ei sitä etelä-suomeen kerkiä! Ja emännän vatsa taitaa tuohon aikaa pullottaa jo aika lailla..

Manowar olis varmaan jees, pidin kaikista 80-levyistä, mut sitten lopahti..lähinnä huvittaa. Nykyään on vakavampiakin "true Metal" yhtyeitä, kuten www.morningstarwarriors.cjb.net ;)

Sepsis sanoi:
Opeth on parhautta. Sen kunniaksi voisi pitää omat festarit.
Stam1na toimii kuin pieni eläin.
Ajattara on lähinnä huono vitsi. Livenä vitsi on ehkä piirun parempi...

Ajattara on livenä perkeleen kova, oli ainakin Nummilla viime vuonna.

Stam1na ei nappaa sitten ollenkaan. Kuulostaa joltain projektibändiltä, joka hakee omaa soundia.

Opeth luultavasti olisi parhautta, jos sitä vaivautuisi kuuntelemaan. Kun ei ole levyä eikä sellaista viitsisi hankkiakaan ilman suurempia kokemuksia bändistä.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Siinähän tuo. Oottelen kumminkin vielä lopullista esiintyjälistaa lipunostopäätöstä ennen. Toistaiseksi tapahtumassa on muutamia ihan hyviä, lähinnä kotimaisia, bändejä, mutta Tuskan lipunhinnalla pitäisi saada enemmän ja parempaa. Venom ja Celtic Frost eivät ihan älyttömästi nappaa.

Olen samaa mieltä Miken kanssa siitä, että esim. Opeth ja Swallow the Sun ovat huippuja, mutta heidän musansa ei ehkä ihan hirmu hyvin passaa isoon ulkoilmafestariin.

Opethista en välitä, mutta swallowin jätkät on tuttuja, Pasanen on meidän vanha rumpali, Jämsen soitteli soolon vierailevana starana yhdellä mun levyllä jne..ryypätty on erinäisiä kertoja:)

Näiden mukana olisi mukava käydä heiluttamassa fledaa: Soilwork, The Haunted, Bolt Thrower, Rollins Band, Kataklysm, Strapping Young Lad, System Of A Down, Scar Symmetry, Dimmu Borgir, Kalmah, Verjnuarmu, DevilDriver, Lamb Of God, Black Dahlia Murder, Testament, Slayer, Behemoth, Napalm Death, Necrophagist...

Ei näytä hyvältä tuo lista mun silmään. Se voi olla, että jää tänä vuonna tuskat kokematta, jos tuonne ei nyt paria mun mielestä kovaa ulkomaalaista pumppua tule. OPETH ei oo koskaan uponnu muhun, vaikka helvetin moni tuota tuntuu ylistävän.

Mitä Timo Rautiainen tekee tuskassa? Meinaako se öristä?

Myth sanoi:
OPETH ei oo koskaan uponnu muhun, vaikka helvetin moni tuota tuntuu ylistävän.

Tää on mielenkiintonen bändi siinä mielessä että suurin osa metallipäistä palvoo Opethia, mutta ite en vaan jaa samaa fiilistä. Vaikka on yrittäny kuunnella ja tykätä ni ei irtoo. Ei sytytä.

Mut silti vois koittaa Tuskassa kuunnella. Päädyn mitä ilmeisemmin kaljatelttaan. :D (onpahan ainakin tilaa) ;)

venom! :rock: tosin saa olla iso kasa hyviä bändejä samana päivänä että lipun lunastan. laiskuuden ja köyhyyden takia yhtä bändiä en lähde katsomaan.

Opeth on todella hitaasti aukeavaa musiikkia. Ostin itsekin yhden levyn ja kauan ajattelin, että eihän tässä ole mitään hyvää. Sitten se pikkuhiljaa alkoi pelittämään. Tuskin siitä silti kaikki pitää.

Joutuu kyllä varmaan Tuskaan lähtemään, kun on tosiaan tuo Opeth paikalla... Mokoma, Stam1na.... :kuola: Mokoma sopii uuden levyn myötä entistä paremmin Tuskaan. Vielä sais muutama hyvä bändi ilmestyä listalle. Harmi että Naglfar ei varmaan tuu tänä vuonna kun se vuosi sitten oli. Se oli kova :rock:

EDTI: Pro-Pain sen sanoi: Scar Symmetry!!! Aivan mahtava bändi! Tahtoo sen heti Tuskaan!

Heh, lähti kyllä soilworkin uskottavuus nähtyäni muutaman niiden videon. HAHAHA XD No, ei voi mitään jos tuolle tielle pitää lähteä. In Flames:kin lähtenyt mainstreamailemaan, koska se tuottaa nappulaa enempi. Soilworkin tapauksessa.. katsokaa vaikka ne videot. Jos solisti vetää palavan auton vieressä jotain räppistreetcred huitomisia koko videon ajan.. -_-)p

Musiikki tosin iskee vaikka maine videoilten osalta onkin mennyt.

Mikäs siinä jos bändi todetaan toimivaksi niin markkinointiin panostetaan isolla budjetilla. Jonka myötä levynmyynti kasvaa ja hilloa tulee. Miten sitä levylafkaa sitten pitäisi hoitaa? ;) Mitäs pahaa siinä on jos levy myy ja jengi diggaa? Uskon silti että In Flames tekee rehellisesti sellasta musaa kun itse tahtoo.

Se nyt on mulle yks lysti mitä ne videoillaan tekee ja onko jalassa adidaksen sponsoroimat tennarit vai ei. I dont care.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom