Mikä tuo on?2 törkeää vartiointirikosta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä tuo on?2 törkeää vartiointirikosta
Vartiorikokseen syyllistyy jo esim.nukkumalla poterossa tai tulivartiossa....Ei tartte olla spollari. :P
Siis wtf, tuleeko intissä poterossa nukkumisesta rikosrekisteriin paskalla mäihällä merkintä? :D
Nostetaanpa hieman ketjua ylös. Osaisiko kukaan Hki-Vantaan lentoaseman turvatarkastajan hommista nykypäivänä? Millaiset työajat,millainen ilmapiiri sekä miltä itse työ tuntuu jne.. Itse sain juuri kys.työpaikan ja tarkoitus olisi niitä hommia tehdä opiskelujen ohella sekä kesällä täyspäiväisesti. Mutta olisi mukava kuulla muiden kokemuksia että olenko nyt menossa suoraan perse edellä puuhun..
No aikalailla pönöttämistä paikallaanhan se on, ei mitää ihmeellistä. Palkka nyt on 4-taso ja joskus joku ainakin kertoi, että työporukka on hyvää. En tiedä mitä väijyn hommilta haet, mutta helppoa rahaa ainakin tuolla kentällä pitäisi olla. Tilanteita tuolla ei pitäisi tulla, jos niitä kaipailet. Jokainen vartijan hommahan tuntuu aluksi suhteellisen siistiltä, mutta aika nopeasti sitä tuppaa kyllästymään jokaiseen kohteeseen.
Tosiaan unohtui mainita että SOL tulee olemaan työnantajan nimi.Enkä itse voimankäyttötilanteita ole kentälle menossakaan hakemaan.. Kiitos jo edellisistä kommenteista,mutta jos jollakulla olisi vielä kerrottavana jotain käytännön työstä tossa hommassa sekä muutenkin yleisiä kommentteja asiasta niin olisin kiitollinen.
Onko kenellekään kokemusta putkavartijan hommista? Olisin kiinnostunut kuulemaan. Ja ihan oikeasti jos on fiksu ihminen niin ei hae vartijaksi. Palkka on tosi huono ja työton mitä on
Pandakarhu, millä lisillä pääsee 2500-3000€? Ei millään, väittäisin, mutta valaise toki. Jollain 800€ mahdottomalla henkilökohtaisella lisällä, täysillä ikälisillä ja hulluilla ylitöillä?