Turussa securitas vai engel...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rock^
  • Aloitettu Aloitettu
turre101 sanoi:
Kertokaapas vähän kokemuksia vartijat, jotka ootte piiripuolella duunissa.

Minkälaista yleisesti on homma, onko kovaa kiirettä vai luppoaikaa liiaksikin?

Ja ennenkaikkea - mites ruokailu? Täytyykö mutustaa eväitä autossa / syödä esson baarissa nakkisämpylää vai onko aikaa tai jokin "tukikohta" yleensä missä voi mässyttää ja ehkä lämmittääkin ruokaa?

Nostetaanpa nyt vanha threadi esiin, mutta tuollaisia kokemuksia haluaisin itsekin kuulla. Aloitan piakkoin ko. hommat.

Piiristevarit, antakaa palaa :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen pienemmässä vartijalafkassa töissä, valinta oli sinänsä hyvä että palkka taitaa olla parempi, mutta sinänsä huono että firmalla töitä ja kohteita riittää mutta vartijoita toisinaan liian vähän. Olen tehnyt 16 tuntista vuoroa toisinaan, vuorojen välissä ei aina välttämättä ole 10 tuntia taukoa ellei sellaista vaadi ja vuoroja tuputetaan täysiä. Mikä on itselleni sinänsä hyvä koska olen niin ahne.

Securitasta aina pilkataan (senoritas hoho), mutta varsinkin piiri heillä on varmaankin aika mukava. Tuli rakennettua talo Espoon ranta-alueille ja sinne uusi hälärisysteemi joka on Secun. Heillä on nyt käytössä jokin ihan uusi teknologia, esim ovella ei tarvitse enää kotiin tullessa näpytellä numerosarjaa vaan on ihan vain läpyskä - vähemmän vääriä hälytyksiä kun meikäläinen tulee kännissä kotiin eikä muista missä järjestyksessä nappeja painellaan :D
Sekä kotihälytysjärjestelmiin kuuluu ns SOS-nappi tms. Tähän en pahemmin ole tutustunut vielä, mutta jutellessa hälyasentajan kanssa tuli ilmi että siitä kun asiakas painaa niin tulee puhelu ja vartijat sen perusteella paikalle. Aika hyvään suuntaan on menossa kotihälytysjärjestelmät ja saattaa olla ihan mielekästä puuhaa tarkistella näitä hälyjä, verraten esim yritysten hälyjen tarkistelu joka on useimmiten hedelmätöntä väärien hälytysten perässä juoksemista.

Naene sanoi:
......Tuli rakennettua talo Espoon ranta-alueille ja sinne uusi hälärisysteemi joka on Secun......

Siis Naene teet vartijan hommia ja oot rakentanut talon Espoon ranta-alueille? Fiiliksiä Pakkiksen kaupasta -threadissa kerrot, että sulla on kämppä Helsingin keskustassa..... Ei taida olla TESin mukainen palkka sulla.

tikkikello sanoi:
Siis Naene teet vartijan hommia ja oot rakentanut talon Espoon ranta-alueille? Fiiliksiä Pakkiksen kaupasta -threadissa kerrot, että sulla on kämppä Helsingin keskustassa..... Ei taida olla TESin mukainen palkka sulla.

:lol2:
jäi tämä huomaamatta. Juu ei tuolla TESin palkalla tuollaisia asioita tehdä ollenkaan. Eikä paljon muullakaan, lainaa otetaan talohommissa. Kämppä on keskustassa joka on vuokrattu pois sillä välin kun itse seikkailen vuokrakämpissä ulkomailla, Espoon taloa en yksin rakentamassa, on nyt tosin ainoa virallinen osoite kunnes elämä rauhoittuu. Mutta eipä tuo oleellista ole.
Enkä enää tee vartijan hommia kun tuli vielä huonopalkkaisempi valtionharjoittelupesti. Eipä rahalla rällästetä. Nyt loppui tämä off topicci :D

Suositut

Back
Ylös Bottom