Turun Voimanosto salit ja seurat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
47
Olen muuttamassa ensikuussa Turkuseen ja ajattelin kysäistä , mihin siellä kannattaisi mennä reenaamaan. Voimanosto tyyppistä reeniä. Mitä seuroja turus on?

Suositelkaa.

Tohon on vain yksi vastaus SALI82..sieltä löytyy miehiä ketkä tota voimaa harrastaa,seurasta en sen enempää tiedä..mutta kuitenkin.

Tohon on vain yksi vastaus SALI82..sieltä löytyy miehiä ketkä tota voimaa harrastaa,seurasta en sen enempää tiedä..mutta kuitenkin.

Minkäs hintainen tuo sali on ? Missä päin ?
Kuulosti hyvältä..

Kai M-clubillakin voimaa löytyy? En sitte tiä onko siellä että painottaako siellä kukaan voimaan. Prkl täällä Turussa tunnu olevan mitään seuroja kun en minä ainakaan tiedä ainuttakaan, vaikka näkeehän noita voimanostajia ni ei hajuakaan missä seurassa ne mahdollisesti nostaa. Niin kirjotan tätä ennenku oon käyny kattomassa Mikamajavan linkit, mutta eikös Gym2000kin ole lähinnä bodyseura? No meen ny kattoo ne, piti vaan saada kirjottaa turhautumisesta...

M - clubilla käy omien kokemusten mukaan aika isoa porukkaa, myös voimannostajia. Monet tosin vissiin lopettaneet aktiiviuran kauan sitten:D Vaikka mun silmissä nyt kaikki näyttää isoilta:eek:

Itse sali on mielestäni todella hyvä ja kohtuu edullinen. Vakiojäsenenä treenaamaan pääsee koska vaan kun saa oman avaimen sinne salille...

Alfa sentterissä virusmäentiellä on mielestäni ihan "voimannosto"seura. Kerran vilaukselta katoin ja ei siellä tainut olla yhtään koneita, pelkkiä vapaita painoja.
Näytti taivaalta!
Gym 2000 on hyvä mesta, tosin ei niinkään voimailuun painottuva.

Originally posted by Taika-Jim
Alfa sentterissä virusmäentiellä on mielestäni ihan "voimannosto"seura. Kerran vilaukselta katoin ja ei siellä tainut olla yhtään koneita, pelkkiä vapaita painoja.
Näytti taivaalta!
Alfan liikuntakeskuksen punttisali sijaitsi n. 10 v sitten jokisuistossa vanhoissa Wärtsilän tiloissa ja ainakin silloin tiloissa treenasi useampiakin Laitilan Voimailijoiden voimanostajia vaikka Turussa ollaankin. Samoissa tiloissa treenasi myös Turun Atleettiklubin painonnostajat. Tämän päivän tilanteesta en tiedä.

Ps. Tämä paikka olisi luultavasti juuri sellainen sali, jota Hulkki yrittää toisessa threadissa löytyy pääkaupunkiseudulta.

Punttis virusmäentiellä?

Originally posted by Taika-Jim
Näytti taivaalta!

Onko siellä voimailutilojakin? DAMN Ihan uutta mulle.

Missä ne siellä on? Tiedän ainoastaan sen 3. kerroksen tatamisalin, jossa treenaavat aika monet Turun kamppailulajiseurat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ainoo turkulainen voimanostoseura on tietääkseni mclub.turun lähistöltä löytyy laitilan voimailijat,piikkiön kehitys ja salon voimailijat.
turun reenipaikoista kandee mennä katteleen mclubille.siis kun reenaa voimanostoo.

Turun veikoilla on ainakin säännöllistä toimintaa...tietääkseni juuri alfassa. jokatapauksessa alfassa (painisalin vieressä) on hemmetin hyvät painonnosto tilat!

saleista kyl 82 on kovin, ei turhaa hienostelua!

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom