SUPERCARB 1kg -40%

Turun Varissuo

Nicho sanoi:
En tiedä löytyykö sitä mistään netistä, mut joka kevät turunsanomis on aukeaman juttu asiasta. Ykkösenä tosiaan oli keskusta sit lauste ja kolmantena varissuo.

Niin ja niistä kämppien hinnoista. Jos eroa on pari hassua kymppiä niin sehän menee jo pelkästään bussikuluihin. Puhumattakaan taxien käyttöön baareista kotiutuessa :D
Joo mut siis helppohan noilla hakuohjelmilla on sama asia todeta. Turussa hyvin pienet erot asuntojen vuokrissa lähiöiden ja keskustan välillä.
Ei siis :anssi:

:anssi:

Tässä vain yksi esimerkki muiden joukosta

2H+K+KPH+ LASIT. PARVEKE 60 m2 395 eur/kk VARISSUO

2H+KK+KPH 42 m2 520 eur/kk KESKUSTA

Neliöissäkin eroa hulppeat 18. Saattaa olla huono esimerkki, kun en tiedä sen tarkemmin kohteista, mutta eroa keskustan ja Varissuon välillä on rutkasti.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Integrandi sanoi:
:anssi:

Tässä vain yksi esimerkki muiden joukosta

2H+K+KPH+ LASIT. PARVEKE 60 m2 395 eur/kk VARISSUO

2H+KK+KPH 42 m2 520 eur/kk KESKUSTA

Neliöissäkin eroa hulppeat 18. Saattaa olla huono esimerkki, kun en tiedä sen tarkemmin kohteista, mutta eroa keskustan ja Varissuon välillä on rutkasti.

Itse maksoin vähän vajaa 50m2 kämpästä keskustassa 400e/kk ja siinä oli vielä saunakin ja vesi kuului vuokraan. Ja tuo ei edes halvin mahdollinen ollut. Sattui olemaan vain olemaan heti vapaa, kun tarttin kämppää nopeasti.
keskimääräinen hintataso on varmasti keskustan ulkopuolella halvempi.

Varissuo on tavallinen lähiö, jossa on hyvät palvelut, nopeat yhteydet keskustaan ja rauhallista asua. Vanha maine on turha taakka. Ja vielä plussaa: asunnot yleisesti hyvässä kunnossa verrattuna keskustaan.
Muita etuja verrattuna keskustaan:
- ei pahaa liikennemelua
- ei ilmansaasteita ja hiekkapölyä
- ei viikonloppuisin aamuyöhön jatkuvaa kapakkamelua
- hyvät ulkoilumaastot
- Littoisten edullinen kuntosali vieressä
- kulkupelille löytyy asiallinen parkkipaikka

KuulaKiekkola sanoi:
- Littoisten edullinen kuntosali vieressä
Tuleeko aerobinen osuus tehtyä automaattisesti siinä puukkoja ja luoteja väistellessä?

Onko minkälainen sali: Onko hyvät vehkeet, minkälaista porukkaa käy?

ace-oo- sanoi:
Tuleeko aerobinen osuus tehtyä automaattisesti siinä puukkoja ja luoteja väistellessä?

Onko minkälainen sali: Onko hyvät vehkeet, minkälaista porukkaa käy?

Monnarin sali maksaa 100 egee vuosi tai 3,2 egee kerta
Varissuo on muuten suomen toiseksi paras lähiö, jos palveluilla mitataan. Ei sieltä puutu kuin uimahalli.

En kyllä minnekään betonihelvettiin muuttaisi ja viimeisenä varissuo tai runosmäki. Mutta jos raha ei anna periksi niin minkäs sille voi koska keskustassa on HUOMATTAVASTI kallimpaa asua kuin lähiseuduilla. Taitaa Nicho olla kännissä tai jotain...

n00kie sanoi:
En kyllä minnekään betonihelvettiin muuttaisi ja viimeisenä varissuo tai runosmäki. Mutta jos raha ei anna periksi niin minkäs sille voi koska keskustassa on HUOMATTAVASTI kallimpaa asua kuin lähiseuduilla. Taitaa Nicho olla kännissä tai jotain...

Turhaa vänkkäystä. Keskustan asuntojen ja keskustan ulkopuolella olevien asuntojen hintaero on turussa hyvin pieni jos verrataan saman tasoisia asuntoja. Keskustan ulkopuolella asuminen nostaa muita kuluja niin kuin jo mainitsinkin eli hintaero tulee äkkiä kirittyä kiinni. No mut ei jaksa nussia pillkua niin kuin eräät täällä tekevät. Enhän mä tiedä mitään asiasta.

Nicho sanoi:
Keskustan ulkopuolella asuminen nostaa muita kuluja niin kuin jo mainitsinkin eli hintaero tulee äkkiä kirittyä kiinni.
Jos on sinkkumies joka käy töissä keskustassa ja baarissa vähintään pari kertaa viikkoon, niin toki keskusta on mitä oivallisin asuinseutu. Kaikki työpaikat eivät kuitenkaan ole keskustassa ja silloin kannattaa ehkä sitä lähintä lähiötäkin katsastaa. Plussana tulee enemmän tilaa ja rauhallinen asuinympäristö.

D.Yates sanoi:
Jos on sinkkumies joka käy töissä keskustassa ja baarissa vähintään pari kertaa viikkoon, niin toki keskusta on mitä oivallisin asuinseutu.

Niin ja minun tapauksessani näin on. Sama asia koskee kaupunkiin muuttavia uusia opiskelijoita. Koulut,harrastuspaikat ja palvelut lähellä.

ace-oo- sanoi:
No siinä tapauksessa luottaisin sinun arvioon, vaikkakkin yleensä ottaen keskustassa on kallimmaat asunnot.

Älä hyvä mies usko kaikkea :anssi: mitä sulle kerrotaan.

Ei kai kukaan luule, että keskustassa kämppien vuokrat on samanhintaisia kuin jossain vitun Varissuon persereiässä.

Mulla on sijoitusasunto sekä Turun keskustassa että eräässä lähiössä ja tiedän tasan tarkkaan mitä vuokraa voi pyytää kummastakin.

lej sanoi:
Ihan yleisellä tasolla ajattelen, että jos täällä olisi joku turkulainen, joka sen voisi selittää.

Ja ihan yleiselläkin tasolla kehotan tutustumaan YO-kylänkin tarjontaan. Ainakin se 10/100-nettiyhteys on ihan kiva.

No tuo netti on ainakin aivan turha, kun rajotuksen on semmoset ettei edes laillista tavaraa saa liikuteltua.

En tiedä miksi muut Turkulaiset karttavat YO-kylää, mutta minä lähinnä sen takia etten sieltä kämppää saanut. Halusin kyllä kovasti, mutta jos asuu jo valmiiksi Turussa niin vaikeaa on. Ja YO-kylältähän ei saa edes 10minuuttia kulumaan yliopistoille ainakaan pyörällä.

Joku kahdeksanvuotta Lausteella pyörineenä ihmettelen vain mistä se huono maine muodostuu. En kertaakaan ole edes meinannut saada pannuun tuolla, vaikka taksi yleensä jätti lauantai-illalla Kirjurinaukiolle ja piti siitä sitten käppäillä. Joskus tosin tuli bodypäkki omassa rapussa vastaan, mut se on pientä. :)

jarre55 sanoi:

Ei kai kukaan luule, että keskustassa kämppien vuokrat on samanhintaisia kuin jossain vitun Varissuon persereiässä.

Mulla on sijoitusasunto sekä Turun keskustassa että eräässä lähiössä ja tiedän tasan tarkkaan mitä vuokraa voi pyytää kummastakin.

Turussa on vuokralaisella mainio tilanne: kämpistä on ylitarjontaa, voit tinkiä vuokrasta ja sopimus syntyy silti. Nyt on vuokralaisen markkinat, ymmärrän vuokranantajan tuskaisen sävyn.

jarre55 sanoi:

:lol2: Siinähän se ytimekkäästi tulikin. Nicholta on varmaan kusetettu tuplavuokra jostain perähikiämestasta.

yo-kylässä rauhatonta? En ole koskaan törmännyt mihinkään, poislukien tuo autojen hajotusjuttu mikä oli valitettavaa. Vuokrat on OK, netti on nopea, eikä täällä ainakaan mitään siirtorajoituksia ole, ne poistui kun p2p-verkot blokattiin. Ainakin tässä talossa netti on varsin ripeä ja siirtää saa.

Kyllä ne on ne keskustan nakkijonot ja taksijonot missä turkulaiset kuumana käy :). Varissuolla olen käynyt, vaikutti betonihelvetiltä ennen ennakkoluuloja, kaverit on takonut myöhemmin vielä ennakkoluulotkin päälle siitä paikasta. En siis muuttaisi sinne. YO-kylä on kyllä musta helvetin hyvä. Tosin olen aina asunut hieman ... rauhattomilla alueilla, joten tämä on ihan paratiisi. Ja rauhallinen. Ainakin mun talo :).

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Integrandi sanoi:
:lol2: Siinähän se ytimekkäästi tulikin. Nicholta on varmaan kusetettu tuplavuokra jostain perähikiämestasta.

Íhmiset eivät vaan osaa sisäistää lukemaansa. Turun KESKUSTAN ja LÄHIÖIDEN asuntojen HINNOISSA on hyvin vähän EROA.Piste.

Omistan myös keskustasta asunnon jota vuokraan ja tämän lisäksi asun itse myös keskustassa vuokraamassani yksiössä. Eli tietääkseni itselläkin joku käsitys asuntojen vuokrista.

Back
Ylös Bottom