jjj84 sanoi:Samanlainen lähiö se on kuin kaikki muutkin
No, ei todellakaan ole.. Paitsi Lauste ja Halinen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jjj84 sanoi:Samanlainen lähiö se on kuin kaikki muutkin
Jakob sanoi:[mutu]mun käsittääkseni Turussa on samat liikennesäännöt mitä muuallakin Suomessa[/mutu]
Dino84 sanoi:itse asun varissuolla eikä se mikään paha paikka ole. muuta sinne itäkeskuksen alapuolelle, aivan sinne junaradan viereen niin siellä on todella rauhallista.
Raven sanoi:No, ei todellakaan ole.. Paitsi Lauste ja Halinen.
jaahas sanoi:Sä olet varmaan käynyt lausteella viimeksi vuonna 1985. Se on meinaan nykyään sika rauhallinen paikka.
Nicho sanoi:Kaikki niin suhteellista, mut jos vaikka katsot poliisien hälytysten määrää niin lauste taisi olla esim. viime vuonna toisena keskustan jälkeen(puhun siis väkivaltarikoksista). Kertoo ainakin minulle tarpeeksi paljon.
Keskustan tilastoon piikin tekevät tietenkin baarien jälkeen tapahtuvat pahoinpitelyt.
Niinpä. Mietin vain, että onko keskustassa paljon yksisuuntaisia, onko liikennevalot joka risteyksessä yms.?Raven sanoi:Tolla logiikalla Hesan keskusta on ihan yhtä helppo kuin Ivalon keskusta ajaa.
Nicho sanoi:Keskustasta saa samanhintaisia asuntoja kuin esim. varissuolta.
jaahas sanoi:Ja linkki tilastoon oli ?
Nicho sanoi:En tiedä löytyykö sitä mistään netistä, mut joka kevät turunsanomis on aukeaman juttu asiasta. Ykkösenä tosiaan oli keskusta sit lauste ja kolmantena varissuo.
Niin ja niistä kämppien hinnoista. Jos eroa on pari hassua kymppiä niin sehän menee jo pelkästään bussikuluihin. Puhumattakaan taxien käyttöön baareista kotiutuessa :D
Joo mut siis helppohan noilla hakuohjelmilla on sama asia todeta. Turussa hyvin pienet erot asuntojen vuokrissa lähiöiden ja keskustan välillä.
Ei siis
jaahas sanoi:Mul on 10 vuoden kokemus, ja voin sanoa, että
ace-oo- sanoi:Niinpä. Mietin vain, että onko keskustassa paljon yksisuuntaisia, onko liikennevalot joka risteyksessä yms.?
Ivalossahan on melko helppo ajaa, kun koko kylässä on kaksi 5-10 metrin yksisuuntaista, ja muutama liikenneympyrä :D
Roissa ja Oulussa on todella helppo ajaa, mutta esim. Tornio on minun mielestä aika kaaottinen, kun kaikki risteykset on tasa-arvoisia.
dink sanoi:Liikenneympyröitä ei Turussa taida olla ainuttakaan(?).
jaahas sanoi:Sä olet varmaan käynyt lausteella viimeksi vuonna 1985. Se on meinaan nykyään sika rauhallinen paikka.
Raven sanoi:En ole kuin viimeiset 3 vuotta työni puolesta tekemisissä Lausteella ja Varissuolla.. Huomattavasti enemmän näillä alueilla joutuu poliisia paikalle kutsumaan kuin missään muualla.
jaahas sanoi:Mä olen 10 vuotta asunut lausteella, ja kyllä poliisin pillit soi todella harvoin. Mä en ole kyllä työaikana tilannetta seuraamassa, joten siitä en voi sanoa mitään. Ehkä ne siellä riehutaan sitten 08-16 välisenä aikana.
PS. eikä mulla ole mitää tarvetta puolustaa Laustetta, tämä on vaan mun huomio. :piis: