SUPERCARB 1kg -40%

Turun Varissuo

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Dino84 sanoi:
itse asun varissuolla eikä se mikään paha paikka ole. muuta sinne itäkeskuksen alapuolelle, aivan sinne junaradan viereen niin siellä on todella rauhallista.

Kovin lähelle junarataa ei kannata muuttaa, jos ei halua parvekkeelle/takapihalle suolenpätkiä. :)

jaahas sanoi:
Sä olet varmaan käynyt lausteella viimeksi vuonna 1985. Se on meinaan nykyään sika rauhallinen paikka.

Kaikki niin suhteellista, mut jos vaikka katsot poliisien hälytysten määrää niin lauste taisi olla esim. viime vuonna toisena keskustan jälkeen(puhun siis väkivaltarikoksista). Kertoo ainakin minulle tarpeeksi paljon.
Keskustan tilastoon piikin tekevät tietenkin baarien jälkeen tapahtuvat pahoinpitelyt.

Nicho sanoi:
Kaikki niin suhteellista, mut jos vaikka katsot poliisien hälytysten määrää niin lauste taisi olla esim. viime vuonna toisena keskustan jälkeen(puhun siis väkivaltarikoksista). Kertoo ainakin minulle tarpeeksi paljon.
Keskustan tilastoon piikin tekevät tietenkin baarien jälkeen tapahtuvat pahoinpitelyt.

Ja linkki tilastoon oli ?

Raven sanoi:
Tolla logiikalla Hesan keskusta on ihan yhtä helppo kuin Ivalon keskusta ajaa. :rolleyes:
Niinpä. Mietin vain, että onko keskustassa paljon yksisuuntaisia, onko liikennevalot joka risteyksessä yms.?
Ivalossahan on melko helppo ajaa, kun koko kylässä on kaksi 5-10 metrin yksisuuntaista, ja muutama liikenneympyrä :D

Roissa ja Oulussa on todella helppo ajaa, mutta esim. Tornio on minun mielestä aika kaaottinen, kun kaikki risteykset on tasa-arvoisia.

Varissuo on maineeltaan huono, joskin siistiytynyt. Suurpäänkadulla tapettiin kaksi ihmistä samalla viikolla ja siitä seurasi maineen lujittuminen...liikekeskus on ...kirjava...

jaahas sanoi:
Ja linkki tilastoon oli ?

En tiedä löytyykö sitä mistään netistä, mut joka kevät turunsanomis on aukeaman juttu asiasta. Ykkösenä tosiaan oli keskusta sit lauste ja kolmantena varissuo.

Niin ja niistä kämppien hinnoista. Jos eroa on pari hassua kymppiä niin sehän menee jo pelkästään bussikuluihin. Puhumattakaan taxien käyttöön baareista kotiutuessa :D
Joo mut siis helppohan noilla hakuohjelmilla on sama asia todeta. Turussa hyvin pienet erot asuntojen vuokrissa lähiöiden ja keskustan välillä.
Ei siis :anssi:

Nicho sanoi:
En tiedä löytyykö sitä mistään netistä, mut joka kevät turunsanomis on aukeaman juttu asiasta. Ykkösenä tosiaan oli keskusta sit lauste ja kolmantena varissuo.

Niin ja niistä kämppien hinnoista. Jos eroa on pari hassua kymppiä niin sehän menee jo pelkästään bussikuluihin. Puhumattakaan taxien käyttöön baareista kotiutuessa :D
Joo mut siis helppohan noilla hakuohjelmilla on sama asia todeta. Turussa hyvin pienet erot asuntojen vuokrissa lähiöiden ja keskustan välillä.
Ei siis :anssi:

Mul on 10 vuoden kokemus, ja voin sanoa, että :anssi:

jaahas sanoi:
Mul on 10 vuoden kokemus, ja voin sanoa, että :anssi:

No mulla vasta 8 vuoden kokemus niin olen varmaan väärässä. No mut niin kuin sanoin jokainen voi todeta saman asian käyttämällä asunnonhakuohjelmia.

ace-oo- sanoi:
Niinpä. Mietin vain, että onko keskustassa paljon yksisuuntaisia, onko liikennevalot joka risteyksessä yms.?
Ivalossahan on melko helppo ajaa, kun koko kylässä on kaksi 5-10 metrin yksisuuntaista, ja muutama liikenneympyrä :D

Roissa ja Oulussa on todella helppo ajaa, mutta esim. Tornio on minun mielestä aika kaaottinen, kun kaikki risteykset on tasa-arvoisia.

Turussakin on omat juttunsa liikennejärjestelyissä. Ainakin Linnankatu-Kauppiaskatu-risteyksessä usein näkee jonkun lähtevän yksisuuntaista väärään suuntaan. Samoin Koulukatu-Puistokatu-vastakkaisiin suuntiin menevät yksisuuntaiset ja näitä joskus näkee ajettavan väärinpäin. Lisäksi poliisilaitoksen vieressä on yksi hämärä yksisuuntainen pätkä Linnankadulta ylöspäin(Sairashuoneenkatu). Ja onhan noita muitakin. Liikenneympyröitä ei Turussa taida olla ainuttakaan(?).

Mittaria viikonloppuisin ajavana sanoisin että älä muuta: runosmäki.lauste,varissuo ja halinen...... itse asunut 8v varissuolla ja tankgööd
mä sain muutettua vidduun sieltä... Tai muuta toki jos tykkäät manneista ja muista mukavista "ihmisistä"

jaahas sanoi:
Sä olet varmaan käynyt lausteella viimeksi vuonna 1985. Se on meinaan nykyään sika rauhallinen paikka.

En ole kuin viimeiset 3 vuotta työni puolesta tekemisissä Lausteella ja Varissuolla.. Huomattavasti enemmän näillä alueilla joutuu poliisia paikalle kutsumaan kuin missään muualla.

Raven sanoi:
En ole kuin viimeiset 3 vuotta työni puolesta tekemisissä Lausteella ja Varissuolla.. Huomattavasti enemmän näillä alueilla joutuu poliisia paikalle kutsumaan kuin missään muualla.

Mä olen 10 vuotta asunut lausteella, ja kyllä poliisin pillit soi todella harvoin. Mä en ole kyllä työaikana tilannetta seuraamassa, joten siitä en voi sanoa mitään. Ehkä ne siellä riehutaan sitten 08-16 välisenä aikana.

PS. eikä mulla ole mitää tarvetta puolustaa Laustetta, tämä on vaan mun huomio. :piis:

Täytyy myöntää että itellä on myös ennakkoluuloja Varissuosta ja Lausteesta enkä haluais sinne muuttaa, samalla myönnän että en ole koskaan käyny yhdessäkään kämpässä sisällä noissa paikoissa tai edes oleskellut auton kääntämistä pitempään koko alueella. Olen siis asunut Turussa koko ikäni.

Sama pitää paikkansa varmaan todella monen muunkin turkulaisen kohdalla mutta silti haukkuvat ko. paikkoja.

Mitä sitä valittamaan jos kämppää ei muualta löydy, Vakkelle vaan. Pois pääsee jos tarvetta on.

Tervetuloa Turkuun :)

jaahas sanoi:
Mä olen 10 vuotta asunut lausteella, ja kyllä poliisin pillit soi todella harvoin. Mä en ole kyllä työaikana tilannetta seuraamassa, joten siitä en voi sanoa mitään. Ehkä ne siellä riehutaan sitten 08-16 välisenä aikana.

PS. eikä mulla ole mitää tarvetta puolustaa Laustetta, tämä on vaan mun huomio. :piis:

Eipä ne poliisit muutenkaan niitä pillejä kovin usein soita ja varsinkaan enää missään keskustan ulkopuolella.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
varissuossa ei oikeesti mitään pahaa ole jos asuu siis itäkeskuksen alapuolella juuri siellä missä junarata menee. lausteelle ja jyrkkälään en muuttaisi.
yo- kylässä on kuulemma välillä aika rauhatonta ja olihan siellä rikottu joskus alkuvuodesta autojen ikkunoita oikeen urakalla, mitään ei kai viety vaan lasi rikki ja seuraavalle autolle :david:

Back
Ylös Bottom