Turun Sanomien Extrassa tänään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Honey
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo syömishäiriöinen tyttö ei tuosta kertomuksesta päätellen ole parantunut häiriöstään... On vaan onneksi oppinut kanavoimaan häiriön oikein treenin avulla.

Toivottavasti pysyy kunnossa ilman loukkaantumisia, sillä jos treeni loppuu, loppuu syöminenkin taas. Aika korutonta ja tuskallista luettavaa. Näin liikunta-alan ammattilaisena voin sanoa tuollaisen ihmisen olevan erittäin vaikea asiakas trainerille.

Poser sanoi:
Tuo syömishäiriöinen tyttö ei tuosta kertomuksesta päätellen ole parantunut häiriöstään... On vaan onneksi oppinut kanavoimaan häiriön oikein treenin avulla.

Toivottavasti pysyy kunnossa ilman loukkaantumisia, sillä jos treeni loppuu, loppuu syöminenkin taas. Aika korutonta ja tuskallista luettavaa. Näin liikunta-alan ammattilaisena voin sanoa tuollaisen ihmisen olevan erittäin vaikea asiakas trainerille.

Varmastikkin juuri näin. Ihan mielenkiinnosta kysyn että onko ollut tällaisia tapauksia sulla? Onko koskaan miespuolista, jolla olis taipuvaisuutta tähän. Ja voitko kertoa jotain ihan esimerkkejä tuollaisen ihmisen kanssa treenaamisesta. Siinä saa varmaan olla aika varovainen sanomisissaan...

Mä oon itse tuota miettinyt, että uskaltaako saliohjaajat sanoa mitään jollekin selvästi anorektiselle. Mun salilla on ainakin 3 todella selvää syömishäiriöistä kärsivää ja kaikki saavat säännöllistä ohjausta ohjaajilta. Saattaa olla aika kinkkinen tilanne. Yksi näistä oli vielä kesän aikana saanut selvästi lisää painoa, eli oli treenit jäänyt vähemmälle ja selvästi tullut syötyä lisää. Nyt tää muija on ollut joka kerta juoksemassa juoksumatolla siellä salilla kun olen siellä käynyt (siis juossut kun olen tullut alottaa treenit ja juoksee edelleen kun lähden...). Yrittää varmaan laihduttaa pois niitä kesäkiloja...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom