Turun kehonrakennuskilpailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mike sanoi:
On se nyt kyllä kumma että jengi edes miettii tuon kaverin kuulumista lavalle. Tuo on täysin naurettavaa ja pilaa vain kehonrakennuksen kyseenalaista mainetta. Mitä helvetin ideaa koko hommassa on, jos sinne voi mennä suoraan sohvalta ilman minkäänalisia lihaksia? Jengi sanoo että rispektiä kun oli pokkaa mennä lavalle, annatteko saman rispektin jos kaveri menee kävelemään munasillaan Manskulle? Ei sitäkään moni viitsi tehdä koska se on typerää. Kehonrakennus on kehonrakennusta, tuo Poutiaisen debyytti on kehonrakennusta halveksuvaa toimintaa jos sitä voi nyt enää halveksua. Tuohon lavalle kannustamiseen senverran, että voi hyvinkin olla että on liiton puolelta taas kannustettu. Sannaakin kannustettiin alta vuoden treenillä menemään lavalle täysin raakileena, en voi ymmärtää että lajin edustajat eivät välitä vittuakaan ketä siellä seisoo.

ps. Sannasta tulee varmasti vielä hyväkin kisaaja, mutta tässä vaiheessa ei ole vielä lavan aika.

Varsinkin itse SM-kisoissa kilpailijan täytyy olla edes kehonrakentajan näköinen, eikä mikään suoraan kadulta lavalle nykäisty teinikynis(tuollaisia nuoria tyyppejä tai parempia löytyy Suomesta ainakin tuhat). Kavereiden/valmentajien/huoltajien yms. täytyisi pystyä myös kilpailijalle rehellisesti ilmaisemaan koska on kilpailukykyinen. Ja tämä kyseinen jamppa ei sitä ole, ei todellakaan. Tuollaiset tyypit vie vain kehonrakennuksen arvostuksen alemmaksi. Myös seuran täytyy pitää huolta siitä asiasta, kenet se kelpuuttaa kisaamaan.

Mike sanoi:
Tuo on täysin naurettavaa ja pilaa vain kehonrakennuksen kyseenalaista mainetta.
Joo kyllä minustakin nyt toi kyseenalainen maine on vaarassa. :lol2:
Aatella, että noissakin kisoissa oli ilmeisesti kaksi natua! Vittu jos tästä oikeesti tulee joku muoti-ilmiö, että lavalle mennään ennenkuin on edes alettu dropittaan nii voihan vittu! :curs:
Kyllä tässä tosiaan ollaan kovaa vauhtia pilaamassa kehonrakennuksen mainetta extreme-lajina. Tuota kyseenalaista mainetta, jota ovat hienosti ylläpitäneet nämä kotonaan peilin edessä posettavat ampullipakarat, jotka sinne lavalle eivät koskaan tule menemään. :kuola:

Pecman sanoi:
Joo kyllä minustakin nyt toi kyseenalainen maine on vaarassa. :lol2:
Aatella, että noissakin kisoissa oli ilmeisesti kaksi natua! Vittu jos tästä oikeesti tulee joku muoti-ilmiö, että lavalle mennään ennenkuin on edes alettu dropittaan nii voihan vittu! :curs:
Kyllä tässä tosiaan ollaan kovaa vauhtia pilaamassa kehonrakennuksen mainetta extreme-lajina. Tuota kyseenalaista mainetta, jota ovat hienosti ylläpitäneet nämä kotonaan peilin edessä posettavat ampullipakarat, jotka sinne lavalle eivät koskaan tule menemään. :kuola:
Eiköhän se ole jo valmiiksi aika freak show, sitten vielä tommoisia rääpäleitä sinne ja yleisöön pecman, Poutiaisen veli huutamaan kyltin kanssa "HYVÄ, HYVÄ, LEVITÄ, LEVITÄ!".

Mike sanoi:
Eiköhän se ole jo valmiiksi aika freak show, sitten vielä tommoisia rääpäleitä sinne ja yleisöön pecman, Poutiaisen veli huutamaan kyltin kanssa "HYVÄ, HYVÄ, LEVITÄ, LEVITÄ!".
:lol2:

Eihän sillä ole mitään väliä ketä sielä seisoo. Kunhan arvostelukriteerit pysyy samana. Eli huonokkuntoiset jampat löytyy vikoilta sijoituksilta. Kyllä se lajin oma seula sen hoitaa, ettei siine paljoo pelleilijöitä tule. Jossain vaiheessahan voisis sitten karsintoja oikeesti pitää karsintoina, ettei pellet pääse SM kisoihin asti.

JJJ sanoi:
Eihän sillä ole mitään väliä ketä sielä seisoo. Kunhan arvostelukriteerit pysyy samana. Eli huonokkuntoiset jampat löytyy vikoilta sijoituksilta. Kyllä se lajin oma seula sen hoitaa, ettei siine paljoo pelleilijöitä tule. Jossain vaiheessahan voisis sitten karsintoja oikeesti pitää karsintoina, ettei pellet pääse SM kisoihin asti.
Kyllä joo jos jokainen sarja täytyy tuommoisista, kisat venyvät kohta kolmipäiväisiksi. Itsesensuuri pitäisi toimia jo hyvissä ajoin, eikä tuommoiset edes hartkitsisi lavalle menoa. Eihän siitäkään mitään tule, että karsinnoissa on tyyliin Idols, yrittämässä herjalla kaikenmoisia vinkuheiniä, lyövät vetoa että kuka pääsee lavalle asti.

Juupeli82 sanoi:
Kuulin tänään sellasen jutun, että häntä oli Lahden kehonrakennusleirillä kehotettu lähtemään kisoihin :david: . Ottikohan se vitsin tosissaan, vai mitä helvettiä :jahas:

Minä luulen että tavoite on ollut se, että seuraavaksi vuodeksi ainakin 10 kaveria päättäisi "Olen kyllä ainakin kovempi kuin Poutiainen", ja saataisiin lisää kisaajia.
Nyt kynnys on niin suuri, ettei kisaajia tule kovin nopeaa tahtia, taso kuitenkaan ei pääse suomessa nousemaan, kun kisaajia tulee niin harvaa tahtia. Aina sieltä 10 joukosta, jotka ei muuten koskaan uskaltaisi aloittaa hommaa, jää ottamaan homman enemmän tosissaan myöhemmin.

Mike sanoi:

murenin täysin :lol2:

Mike sanoi:

Hohoooo...!!! :D

Mike sanoi:
"HYVÄ, HYVÄ, LEVITÄ, LEVITÄ!".

Tuo jo itsessään kuulostaa kornilta...

Tuosta kilpailijasta, tai pitäisikö sanoa "kilpailijasta", ei voi todeta muuta kuin sen, että suuri valkoinen metsästäjä on löytynyt... Jäätävä kaveri.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
IsoDino sanoi:
Varsinkin itse SM-kisoissa kilpailijan täytyy olla edes kehonrakentajan näköinen, eikä mikään suoraan kadulta lavalle nykäisty teinikynis(tuollaisia nuoria tyyppejä tai parempia löytyy Suomesta ainakin tuhat). Kavereiden/valmentajien/huoltajien yms. täytyisi pystyä myös kilpailijalle rehellisesti ilmaisemaan koska on kilpailukykyinen. Ja tämä kyseinen jamppa ei sitä ole, ei todellakaan. Tuollaiset tyypit vie vain kehonrakennuksen arvostuksen alemmaksi. Myös seuran täytyy pitää huolta siitä asiasta, kenet se kelpuuttaa kisaamaan.

Ei Poutiaisella edes ollut huoltajaa pumppihuoneessa, eikä missään muuallakaan. Poutiainen seisoskeli koko ajan, kaikki tauot pakollisten, vapaaohjelman ja posedownin välissä pumppihuoneessa omissa pose uikkareissaan. Varmasti oli kaverilla kylmä, vaikka olihan sitä rasvakerrosta kyllä lämmittämässä, mitä ei muilta löytynyt. Välillä kaveri nakersi yhden riisikakun. Huoltajani otti hänestä jopa kuvan "muistoksi", mutta kyllä se sälli ainakin mun mieleen jäi ilman kuviakin. Ei siellä pumppihuoneessa kukaan silti sällille vittuilemaan mennyt, mutta kaveri kiinnitti kyllä muiden kilpailijoiden huomion.

Lahdessa "poseerausleirillä" muistan KP:n sanoneen kaverille, että hankkisi ennen lavalle menoa lisää lihaa. Ei KP sitä kaikkien kuullen sanonut satuin vaan kuulemaan kun he juttelivat kahdestaan.

Ajattelin, että on kaverilla pokkaa. Mennä lavalle tuossa kunnossa, tähän voisi todeta jo vanhan sanonnan mukaan, että lavalle vasta dietin jälkeen. Väritkin, ties mitä Lidlin itserusekttavaa, kaveri oli varmaan vetänyt itse pintaan, sen verran epätasaista oli, tosin väri oli todella haalea.

Olen samaa mieltä monen muun kanssa, että tuollainen on pilkkausta lajia ja muita kilpailijoita kohtaan.

vesseli sanoi:
Väritkin, ties mitä Lidlin itserusekttavaa, kaveri oli varmaan vetänyt itse pintaan, sen verran epätasaista oli, tosin väri oli todella haalea.
:anssi: Se oli kauneushoitolan kastanjavettä, jonka sen äiti oli levittänyt :D
***** :hyper:

No, ootellaan nyt ensi syksyn kisoja ja seuraavia. Eikös se olisi kiva, jos kaikki kylppäriposettajat ja valojen kanssa kikkailijat saisivat tästä päälle sellaisen POSITIIVISEN uhon, jonka myös toteuttaisivat, että KYLLÄHÄN MINÄ ENSI VUONNA MENEN LAVALLE JA OLEN PALJON ISOMPI JA KIREÄMPI! Eikös se olisi kylppäriposettajien ja valojen kanssa kikkailijoiden kannalta aika masentavaa, jos lavalla nähtävät bodijunnutkin olisivat vuodesta toiseen järjestään makesavolaisia ja timovilposia?

Ei se pidennä kisaa, kun finalistit vaan heittää vaparit ja niitä spedejä ei tarvii ees vertailla kenenkään kaa. Nojoo, tuskin sinne ny paljoo on jengillä pokaa mennä, ku jengi nauraa katketakseen katsomossa.

Lava on vapaa kaikille jotka kilpailun järjestäjä lavalle päästää, joten siinä mielessä nyt on aivan turhaa vinkua jos siellä nyt joku uimari seassa sattuu seisoskelemaan, järjestäjän moka. Lavalle vaan kaikki uimahousut omistavat jotta itkupillit saa haukkua heitä, eikä tarvi oikeita kehonrakentajia mollata.

Eiköhän uikkarimieskin ole jo nämä värssyt lukenut ja tulee ensi vuonna lavalle kilon isompana, astetta piukempana ja yönmustana.

colemanni sanoi:
Lavalle vaan kaikki uimahousut omistavat jotta itkupillit saa haukkua heitä, eikä tarvi oikeita kehonrakentajia mollata.
No en mä nyt itkupilliksi menisi sanomaan sitä joka kritisoi tuota kilpailijaa. Ei sitä F ykkössissäkää Ladalla ajella, joku raja pitäis bodauksessakin olla. IMO kehonrakennus kilpailulajina mielletään lihaksikkaiden ihmisten arvostelukisaksi. Poutiainen ei ole edes fitness tasoa, joten on aivan väärin että tämän tasoinen kaveri on SM-lavalla. Tältäkin forumilta löytyisi satoja tyyppejä, jotka samalta istumalta voittaisivat Poutiaisen edes jännittämättä lihaksiaan. Tässä on nimenomaan arvosteltu Poutiaisen kuntoa ja kun kehonrakennus on arvostelulaji, niin ovatko nyt tuomaritkin sitten itkupillejä?

Yksi huomio minkä voi nyt sanoa on se, että Poutiainen voi heittäytyä monen muun tavoin kaapin päälle ja nostaa itsensä jotenkin jalustalle sanomalla arvostelijoille "mä sentään olen päässyt lavalle asti, en ole mikään wannabe pullistelija". Yleensä olen huomannut, että vain lavalla olleet ovat päteviä arvostelemaan kilpailijoita. Nyt kun Poutiainen menee katsomaan raskaan finaalia ja kommentoi kovaan ääneen "joo, huono rakenne, surkeat vatsat", niin jos tähän joku huomiota kiinnittää, voi Poutiainen kuitata takaisin "mä hei sentään olen seissyt tuolla lavalla, oletkos sä?".

Mike sanoi:
No en mä nyt itkupilliksi menisi sanomaan sitä joka kritisoi tuota kilpailijaa.
...
Tältäkin forumilta löytyisi satoja tyyppejä, jotka samalta istumalta voittaisivat Poutiaisen edes jännittämättä lihaksiaan. Tässä on nimenomaan arvosteltu Poutiaisen kuntoa ja kun kehonrakennus on arvostelulaji, niin ovatko nyt tuomaritkin sitten itkupillejä?
Tuomarien tyyli arvostella kilpailijoita lienee hieman vähemmän "itkupillimäisempi" kuin pakkiksen kriitikoilla. Oikeiden tuomarien mielestä Poutiainen taisi kuitenkin ansaita voittonsa. Hänelle se pysti ainakin annettiin, eikä kellekään pakkiksen kotiposettajista :D
Mikähän siinä muuten on, että kun joku penkkaa 200 kiloa, niin se ei kelpaa sitten millään ennenkuin käy sen kisoissa tekemässä, koska se on kuitenkin joku "haistapaskarunkkupenkki". Mistä helvetistä sitten pystyt tietään montako Poutiasta kovempaa alle 70 kg junnua tällä foorumilla on ennenkuin ne nähdään siellä lavalla rinnakkain? Kovin monihan täällä nyt uhoaa, mutta jos niistä ei ole lavalle menijöiksi ensi vuonnakaan niin paras ruveta sitten jakamaan omat palkinnot vaikka vip-kuvien perusteella kun kerran sm-kisoissa voittaa "kehonrakennuksen irvikuva".

Jokainen tekee asiat omalla tavallaan. Useimmat kehonrakentajat haluaa olla valmiita jo sinne ekoihin kisoihin mennessään. Voi käydä niinkin, että hommaa tehdään asenteella vuosikausia ja sitten lopulta huomataankin, ettei sinne kisoihin tullut ikinä mentyä. Jollain toisella taas on pienempi kynnys lavalle menemiseen, mutta entäs sitten? Ehkä ne virheet kisavalmisteluiden, dieetin ja ym. juttujen suhteen on parempi tehdä jo alkuvaiheessa, kun panokset eivät vielä ole niin kovat. Varmaan se kunnon ryssiminen viime metreillä vituttaisi enemmän sitten 10 vuoden päästä jos niitä ensimmäisiä kisojaan lykkää siihen saakka.

Pitääkö sulle Pecman ihan kuvilla tai livenä näyttää kuinka monta Poutiaista kovempikuntosta Junioria jopa tältäkin palstaltakin löytyy?
Vai lieneekö itsestäänselvyys että jos jossain sarjassa on vain yksi osanottaja joka on pokerilla kisoihin osallistunut, ja jokaisessa sarjassa yksi saa pystin, niin myös täysi kehonrakennuksen raakile voi olla tää ykkössijan saavuttaja?

Dracone sanoi:
Pitääkö sulle Pecman ihan kuvilla tai livenä näyttää kuinka monta Poutiaista kovempikuntosta Junioria jopa tältäkin palstaltakin löytyy?
Enkö mä just sanonut, että parhaiten sen voi osoittaa lavalla.
Siihen asti kuin joku näin tekee, Poutiainen on kiistatta kovempi kehonrakentaja kuin kukaan pakkisjunnu. Sm-kulta on ainakin minusta kovempi meriitti, kuin se että joku onnistuu digikamerallaan ottamilla itselaukaisu-valokikkailukuvilla keräämään muutaman sivun verran kehuja pakkiksella.

Jotkut tässäkin threadissakin ovat nyt jo syyttämässä uikkarimiestä jo melkein pyhäinhäväistyksestä :D
Ei se lava nyt mikään pyhättö ole, eikä tämä laji nyt NIIN hieno ole että ääni väristen pitäisi puolustaa kehonrakennuksen kunniaa ettei valkoiset rimpulat vie arvostusta.

Se että uikkarimies oli lavalla vaan johtui siitä että ilmeisesti kukaan ei kehdannut kieltää nousemasta lauteille. Kuka teistä olisi kilpailun järjestäjänä estänyt junioria nousemasta lavalle?? Miettikääs nyt rehellisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom