Turun kehonrakennuskilpailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
IsoDino sanoi:
Marko paino siis vuonna -92 alle 80 kiloa ja muistaakseni vuonna -93, 97 kiloa.

Pitää Supermassa-kirjan mukaan paikkansa ja keväällä -94 painoa oli 112 kg, josta kireäksi painoksi arvioitiin n. 106 kg. KP Ouramakin taisi jossain jutussa mainita, että muutos vuosien -93 ja -94 välillä oli vieläkin shokeraavampi kuin 92-93. Savolainenhan kuitenkin kilpaili -92 myös SM:ssä alle 90 kg:n sarjassa.

173 cm ja kisapaino 106 kg, aika hyvin 21 vuotiaalta.

Tomi sanoi:
Eikös Rantasen Tero ollut noissa kisoissa 3:s? Tero on mun frendi ja muistelisin, että hän oli v.1993 lauteilla nuorten alle kasissa ja sijoittui kolmanneksi.

Marko ja Timo olivat -93 nuorten ja miesten raskaassa sarjassa.

Tomi sanoi:
Eikös Rantasen Tero ollut noissa kisoissa 3:s? Tero on mun frendi ja muistelisin, että hän oli v.1993 lauteilla nuorten alle kasissa ja sijoittui kolmanneksi.

Alle 80 kg:n kolmonen oli tuolloin -93 minun silloinen treenikaverini Pasi Keinänen, joka lopetti uransa noiden kisojen jälkeen eli jo 19 vuotiaana.

Olikohan Tero sitten noviiseissa? Näin videon ko. kisoista ja samassa kisassa oli Savolainen, Pirinen jne. Pronssia Tero kyllä otti. Ehkä muistan sarjan väärin?

edit: hoho, soitin Terolle ja vuosi oli -92. :nolo:

-92 nuorten SM-kisoissa Make kilpaili alle 80 kiloisissa ja veti ensimmäisen dieettinsä aivan ööveriksi. Sain läheltä seurata salilla kun kaveri kuihtui aivan olemattomiin ja seilaili aivan muissa maailmoissa liian kovilla miinuskaloreilla. Make oli jo 1-2 vk päästä järjestetyissä Pohjola Grand-Prix -kisoissa Oulussa n. 10kg painavampi sarjassa 90kg.

Henkilökohtaisesti olen kyllä sitä mieltä, että lajin säännöissä/markkinoinnissa se suurin vika on tässä jo moneen kertaan käsitellyssä tapauksessa.

Tästä Poutiaisen tapauksesta on varmaan ihan turha jatkaa keskustelua, mutta katsokaapa silti mielenkiintoinen www.XXXXXXXXX.xx
Samalla forumilla hän sanoo harkitsevansa Doggcrappin kokeilemista.

Kavahtakaa, kurjat! ;)

[mod]Antaas ny sen Poutiaisen linkkeineen olla rauhassa. Ei tehdä joka ikisestä threadista Timppaa käsittelevää, vaikka mies hieman erikoinen onkin.

Eli linkki ja asiaa käsittelevät viestit poistettu.

T:Sumu[/mod]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom