SUPERCARB 1kg -40%

Turku -miitti!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tinkaus
  • Aloitettu Aloitettu
Kaupunki
Turku
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
suostun suorittamaan ohimarssin riittävän etäisyyden päästä kadoten ihmismassaan jottei kukaan vaan voi arvata että tuo on sit se ja se, voitte varmaan luottaa että noita ohimarsseja tulee muitakin :D

Voisin tulla, hesasta. Pääsee kyytiinkin ainaki mennessä, paluusta en tiedä saatan tavata kavereita samalla reissulla. Kaikki nyt taas riippuu ajankohdasta.

Jesh, jesh. :dance2: Onko preferenssejä päivän suhteen? Jos piknikkiä meinaa, niin ehkä toukokuun loppupuoli tai alkukesäkin ehkä? Toukokuun alkupuoliskolla on tuo laivareissu, mut loppupuoli on ainakin mulla vapaa. Huhtikuukin tietty sopis. :)

Itsekin vois mahdollisesti lupautua seuraan, tosin toukokuun loppupuolen/kesäkuun alun olen Mauritiuksella, joten ennen sitä tai sen jälkeen jos tapaatte niin voisin tulla messiin! :)

Miksei hyväksyttäisi? :) Mukaan vaan!

Löytyykö kiinnostusta tapaamiseen Turussa? Kaffettelua, syömistä tai piknikkiä? Ihmettelyä, höpöttelyä, tutustumista, rentoa hengailua?

- yhdessä shoppailua Wellmaxissa
- kimppatreenit (Gym2000)
- yhdessä shoppailua ruokakaupassa
- ruokailu itsenäisesti kukin omissa asunnoissaan
- nukkumaan aikaisin. Yksin

Ei mullakaa oo A korttia (vaimikäsoli) eikä prätkää. Muttei se haittaa, voin ajella jos sataa niin mulla on kivaa ;)

Porukalla vaan Fortéen katsomaan, mitä tapahtuu, kun Sahaajalle myydään halpaa viinaa.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Ruissalo, mahtava idea! Jos ois meri lämmenny siihen mennesä niin vois pulahtaakin. Noin teoriassa.

Ah niin, ajankohtaehdotuksia... Huhtikuussa mulle passais ainakin 21. päivä tai vappua ennen 28. päivä. Toukokuussa tekee vähän tiukkaa; vapun jälkeen meen Pohjanmaalle ja sitä seuraavana viikonloppuna on pakkisristeily. Sen jälkeisille parille viikonlopulle mulla ei ole mitään, mut Mimosa taitaa olla siellä Mauritiuksella? Kesäkuusta en osaa sanoa viel yhtikäs mitään. Ainakaan toistaiseksi mulla ei ole silloin menoja. :)

Back
Ylös Bottom