Turku-miitti 5.10.2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Katski
  • Aloitettu Aloitettu
Kuinkas paljon on porukkaa tulossa? Tänään kuulin tästä, kiitos hkuja, ja vähän kiinnostais, mutta en tiedä kehtaako tälläisenä kynäniskana sinne tulla tai jos kaikki muut ovat jo ennestään tuttuja keskenään...

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Kuinkas paljon on porukkaa tulossa? Tänään kuulin tästä, kiitos hkuja, ja vähän kiinnostais, mutta en tiedä kehtaako tälläisenä kynäniskana sinne tulla tai jos kaikki muut ovat jo ennestään tuttuja keskenään...

Uskaltaa tulla. Ei kaikki tunne toisiaan.

Juu, privalla muuten saa sen mun luurin numeron, mä koitan ehtii klo 17.00 paikalle, älkää tappako jos oon myöhässä sillä en osaa sanoa työpäivästä viel tarkkaan :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Joo no täytyy kattoa, jos kyytiä saan sinne Turkuun päin nii vois tulla morottaa :) Mitään en vielä lupaa, mutta jännitystä pitää pitää yllä

Piru, tarvii käydä alkon kautta ku rapujuhlissa tyhjeni viinivarasto :D mut ei se mitään toivottavasti löydän tieni paikalle klo 17.00 mennessä :D

Kiitoksia hauskaa oli, odotin kyllä vähän kovempaa känniä ja dramatiikkaa porukalta mutta menihän se noinkin ;)

Olin hiukka tylsä, tipaton ja söin vielä vain omia ruokiakin. HCBB forever.

Kiitokset seurasta. Mukava tutustua uusiin ihmisiin, aika odotetun olosta juttua oli. Nyt sitten kyykkäämään oikeaoppisemmassa asennossa (ja isommilla painoilla!), suunnittelemaan pössyttelyreissua Amsterdamiin ja käyttämään taikinajuurta leivänteossa... :)

Kiitos vaan juu:) Ehdottomasti haluaisin kokeilla sitä neliöjuurileipää:P

Kiitos mukavasta illasta kaikille!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom