Turku-miitti 5.10.2012

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Katski
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kyl mä ajattelin tulla käymään. Eiköhän stadista joku muuki lähde, jos kovasti houkuttelee. Saatte sinne niinsanotusti sivistynyttä seuraa ;)
 
Minä ja K.Karvakinttu tulossa edelleen.
 
Jees, hyvä hyvä. Mä voin käydä hakemaan avaimet tuos ens viikolla tuonne. Oon ite tulossa töistä Turkuun kuuden maissa. Aloiteltaisko niihin aikoihin?

Ja paikkahan on täällä: http://goo.gl/maps/kKlBq eli Yo-talojen kohdalla lähellä Hämeenkatua.
 
Mun osallistuminen on edelleen EHKÄ.
 
Kuinka sitovasti tähän pitäisi etukäteen ilmoittautua?

Olisi ilmeisesti kyyti tarjolla ja kalenteri tyhjillään, joten voisin mahdollisesti kenties ehkä tulla pyörähtämään.
 
Oon myös lähdössä pk-seudun delegaatiossa, mutta en sauno sitten missään olosuhteissa ja olen kuski, mut haittaakse
 
Maksu varmaa sitte käteisellä paikan päällä? Mitä se maksaa muuten? Vai laitetaanko tilille?
 
Maksu varmaa sitte käteisellä paikan päällä? Mitä se maksaa muuten? Vai laitetaanko tilille?

Katski sanoi:
Mietittiin Tinkauksen kanssa, et hoidetaan se paikan päällä, kun tilanteet tässä voi vielä elää ja summa sen mukaan muuttua..

;)

Jos mää tulen, en kyllä ehdi ihan heti pelipaikalle, kun Tampereelta pitää liikahtaa. Ja sitten juna-asemalta tietysti yliopistolle myöskin. Mun tuleminen selviää varmaan ensviikon perjantaina, viimeistään. :D
 
Mulle tulee tästä lasku jälkikäteen, joten ehkäilläkin voi viel. :) Kunhan koko lasku ei jää mun harteille. :D Oisko puol seiskan maissa hyvä? Tai jos porukka haluaa tulla jo aikaisemmin, niiin voin antaa vaiks Katskille avaimet, niin se voi tulla availeen ovet aikaisemmin. Mites safka ja juomapuoli? Nyyttäri + OPM?
 
Mulle tulee tästä lasku jälkikäteen, joten ehkäilläkin voi viel. :) Kunhan koko lasku ei jää mun harteille. :D Oisko puol seiskan maissa hyvä? Tai jos porukka haluaa tulla jo aikaisemmin, niiin voin antaa vaiks Katskille avaimet, niin se voi tulla availeen ovet aikaisemmin. Mites safka ja juomapuoli? Nyyttäri + OPM?

Varmaan omat juomat ja safkat? Helpompi kaikille.
 
Lähettelin infoviestejä osallistujille sekä ehkäilijöille ja niille, jotka jossain vaiheessa on kiinnostuksensa ilmaisseet lukuunottamatta Koslovcia ja tantenia, jotka ei oo VIP:ejä. Jos tanten haluat edelleen messiin, niin laita vaikka s-postia osoitteeseen tinkaus@pakkotoisto.com, niin annan puh.nroni kaiken varalle. Käyn tänään hakeen avaimen ja roudaan sen jossain vaiheessa Katskille.
 
En oo tulos.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom