Turku-miitti 5.10.2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Katski
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Onko miitti edelleen tarkoitus järjestää?

Tuatanoin... kehtaako sitä lähteä mukaan tällainen, joka ei ole niin kamalan aktiivinen pakkiksella kirjoittelija? Mulle tuo 5.10. todennäköisesti sopisi, hiukan vielä epävarmuutta työvuorojen suhteen, mutta kullä nekin tässä selvinnee vähitellen. Olis vaan kiva treffata uusia ihmisiä :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Onko miitti edelleen tarkoitus järjestää?

Tuatanoin... kehtaako sitä lähteä mukaan tällainen, joka ei ole niin kamalan aktiivinen pakkiksella kirjoittelija? Mulle tuo 5.10. todennäköisesti sopisi, hiukan vielä epävarmuutta työvuorojen suhteen, mutta kullä nekin tässä selvinnee vähitellen. Olis vaan kiva treffata uusia ihmisiä :)

Juu juu 5.10 on TYY:n sauna varattu ja noita nimiä kerätään listaan, että näkee sitten kannattaako sitä maksaa vai ei, jos ei tule tarpeeksi porukkaa niin keksin kyllä varasuunnitelman sitten :) Nimeä listaan siis vaan :)

Katski
Semper_Fidelis
wiltsi
Zozzu
Kalervo Kolli
Koslovc
Tinkaus
Mr.Referee (pienellä varauksella=
Bloo

Kaipa mie nyt kerkijän.

Katski
Semper_Fidelis
wiltsi
Zozzu
Kalervo Kolli
Koslovc
Tinkaus

Bloo
Eki
Vois ehkä tulla, ehkä. Aika iso ehkä.

Mä voisin ehkä myös lähteä, jos epsoosta lähtee tänne delegaatio..mutta siis vasta illalla, jos tämä on arkipäivä.

Mä voisin ehkä myös lähteä, jos epsoosta lähtee tänne delegaatio..mutta siis vasta illalla, jos tämä on arkipäivä.
:love: Perjantaihan tuo. Eiköhän joku ole vielä hereillä illemmallakin.

Mukana ja jos jotain sitten tuleekin eteen, niin voin kyllä osani maksaa.

Katski
Semper_Fidelis
wiltsi
Zozzu
Kalervo Kolli
Koslovc
Tinkaus
Bloo
Eki Vois ehkä tulla, ehkä. Aika iso ehkä.
S^Hansu

Mä voisin kans lähtee käymhän jos pk seudulta on muita lähtijöitä..

En nyt vannomaan mene, mutta ei oo ohjelmaa tuolloin.

Kohta varmaan voisi alkaa keräilemään saunavarausmaksuja.....?

Mietittiin Tinkauksen kanssa, et hoidetaan se paikan päällä, kun tilanteet tässä voi vielä elää ja summa sen mukaan muuttua.. :)

Aivot narikkaan, narikkamaksu 10e.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom