turkisiskut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tenu
  • Aloitettu Aloitettu
22:35 Silminnäkijä: Periksi ei anneta

"Turkistarhaajat eivät aio luopua elinkeinostaan eläinaktivistien iskujen vuoksi. Vastoinkäymisissä ryvettyneet pohjalaistarhaajat ovat päättäneet näyttää, kuka Pohjanmaalla määrää. Rivit ovat tiivistyneet ja iskuja torjutaan monin keinoin."

turkistarhaajat saa mun sympatiat

millonkohan tulee ruumiita?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nii-iin.. Onhan se hienoo päästää luontoon häkkieläimiä, jotka joko a) kuolevat sinne tai b) alkavat sikiämään hemmetisti, niin kuin minkit.. Uskon kyllä, että tarhaajilta alkaa huumori jo loppua noiden aktivistien kanssa, kivaa tuhota toisten elinkeinoa noin. Onhan ne elukat tietysti söpöjä, eikä ole oikein pitää niitä häkeissä koko elämäänsä/ tehdä niistä turkkeja, mutta ei se irtipäästäminen hyödytä ketään.. Ja niin kauan kun tarhaus on Suomessa laillista pitäisi kettutyttöjä ja -poikia rankaista oikeudessa rankalla kädellä..
Äh, ei hyödytä. Ei ne pässinpäät tajua kuitenkaan..

Terrori on aivan väärä keino, vaikka tarkoitus olisi kuinka ylväs (mitä se ei ole). :down:

Retorinen kysymys: Onko sillä, joka on oikeassa, oikeutus tehdä tekoja, jotka ovat väärin?

Itsekkin pidän kaikenlaisista ötököistä, mutten voi käsittää noiden tarhattujen eläinten vapauttajien ajatusmaailmaa....

Surullista kun sitten ne kuolee sinne metsään....

Häkeissä oleville ja eläville ei voi enää mitään, koska niiden nuppi on tottunut siihen. Tarkoitus olisikin estää koko häkkielämä alunperin. Turkis voi näyttää ja tuntua lähes yhtä hyvältä keinotekoisenakin. Jotkut itserakkaat paskat vain haluavat saada aidon turkin hinnalla millä hyvänsä.

Ei turkiseläimiä ole tarkoitettu palvelemaan ihmistä turkinantajana ainakaan näin laajasti ja näillä keinoilla. Tai mistä minä sen tiedän. Ei ainakaan tunnu oikealta ja kai se riittää. Mitenpä yleensä kidutuksen kieltämistä muuten voisi perustella, jos ei tunteilla.

Eikai se haittaa vaikka ne luonnossa kuolee, kummiskin kuolis tarhassakin sitten kun turkit nyljetään. :rolleyes:

jamaan sanoi:
Eikai se haittaa vaikka ne luonnossa kuolee, kummiskin kuolis tarhassakin sitten kun turkit nyljetään. :rolleyes:
Ongelma vain on siinä, että kyseiset turkiseläimet ei ole ainakaan Suomen luontoa varte niiden vapaaksi pääsy reaktioistaan päätellen ja ovat tottuneet häkkielämään. Yhtä kaaosta se on niille.

Jos minä saisin päättää, häkissä olleet tapettaisiin ja uusia ei otettaisi tilalle.

Energia sanoi:
Ongelma vain on siinä, että kyseiset turkiseläimet ei ole ainakaan Suomen luontoa varte niiden vapaaksi pääsy reaktioistaan päätellen ja ovat tottuneet häkkielämään. Yhtä kaaosta se on niille.

Jos minä saisin päättää, häkissä olleet tapettaisiin ja uusia ei otettaisi tilalle.

Juu, totta.

Toi oli vaan vastaus kun yleensä pidetään niin pahana jos ne kuolevat luonnossa vapaana, mun mielestä se on aika huono argumentti kun kummiskin odottavat kuolemantuomiota häkissä. :)

voi voi.millonkohan sikoja,kanoja ja lehmiä ruvetaan vapauttamaan häkeistään.

mä näen noin turkiseläimet ihan vaan karjana,jotkat kuolevat että ihmiset saa ne pukea päällensä.

vähän niinkuin possu kuolee että ihminen syödä sen jouluna.

ps:kettutytöille kovemmat raingaistukset

Kyllä noi turkiseläimet (varsinkin minkit) aiheuttavat niin paljon tuhoa vapaaksi päästessään että parempi niiden antaa siel häkeissä olla. Kuolevat meinaan aika nopeasti lähialueen muut pikkunisäkkäät,linnut yms. jotka taasen ovat luonnostaan suomalaisten metsän ja järvialueiden eläimistöä.

tenu sanoi:
mä näen noin turkiseläimet ihan vaan karjana,jotkat kuolevat että ihmiset saa ne pukea päällensä.

Sinä näet. Joku toinen näkee, että lampaasta saadaan villapaitoja ja haahkoista untuvatakkeja mutta sen takia ei eläintä tarvitse tappaa.

Vastustan turkistarhausta. Kannattaisin ehdottomasti lakialoitetta joka kieltäisi turkistarhauksen nykyisessä muodossaan. Kannatan myös kovempia tuomioita iskuja tehneille. Kettutytöt tuskin ovat koskaan Kaivopuistoa lähempänä luontoa käyneetkään. Jos luonnossa on yhtään liikkunut puhumattakaan että siitä jotain tietäisi ei varmasti saa päähänsä laskea tuhansittain minkkejä vapaaksi.

Dragon sanoi:
Sinä näet. Joku toinen näkee, että lampaasta saadaan villapaitoja ja haahkoista untuvatakkeja mutta sen takia ei eläintä tarvitse tappaa.

eikös minkkiturkit ole vähän eri juttu.rupee nyt sen karvoista jotain kutomaan,
eihän se enää samalta näytä.

nyt öitä -->

Jos ajattelee itseään tarhaajan housuihin, niin miettikääpä miltä tuntuisi, jos joku "aktivisti" tulisi ja tuhoaisi sinun laillisesti harjoittamasi leipätyön tulokset ja estäisi elinkeinosi harjoittamista.
Sama homma, jos joku kävisi tililläsi palkkapäivänä!! :curs:
Onneksi minun tilillä ei ole kukaan käynyt... :evil:

jamaan sanoi:
Juu, totta.

Toi oli vaan vastaus kun yleensä pidetään niin pahana jos ne kuolevat luonnossa vapaana, mun mielestä se on aika huono argumentti kun kummiskin odottavat kuolemantuomiota häkissä. :)

Tarhalla ne saavat nopeamman kuoleman, kuin metsässä kuolemalla nälkään tahi kylmään....

Aino sanoi:
Ihmisille kysymyksessä voi olla vain 12 kanaa, mutta noille kanoille tämä isku merkitsi kaikkea, niille kysymys on elämästä ja kuolemasta. Olisin ollut valmis ottamaan kaiken mahdollisen riskin voidakseni pelastaa vaikka vain yhden kanan - tai minkä tahansa muun elävän ja tuntevan olennon
- noista kauheista olosuhteista.
Mikseivät mieluummin lähtisi vapauttamaan afgaaneja USA:n keskitysleiriltä - SIELLÄ on kyse elämästä ja kuolemasta....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom