Turhautunut, vatsa pullottaa ja jenkat pysyy

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen treenannut salilla nyt 4 vuotta, käynyt juoksemassa, uimassa, pyöräilemässä, tehnyt kaiken tyyppisiä vatsa- ja selkälihasliikkeitä ja vaikka kunto onkin noussut kohisten niin silti vatsa pullottaa ja jenkat pysyy. Huom. Kroppa on siis muuten ihan hyvässä kunnossa, mutta em. ominaisuudet on ja pysyy, ei siis läskiä juuri muualla. Painoakin on vain 68 kiloo(pituus 174). En ymmärrä missä mättää. Olen kokeillut pudottaa painoa joskus aiemmin johonkin 58 kiloon mutta löysät pysyi. Pitäiskö vaan yrittää kovemmin vai onko tähän joku ratkaisu?
(toivottavasti vastaus ei ole edellinen, muuten räjähtää pää :D)

Syvien vatsalihasten harjoittelulla saisit ehkä tuon mahan pullotuksen kuriin.

Älä ota tätä loukkauksena, mutta olet niin laiha että pienetkin "jenkat" käy ehkä silmiisi häiritsevästi...luulen...

hankkimalla esim isomman hartialinjan saisit kehoosi sellaista muotoa, jolloin jenkat ei ehkä haittaisi niin paljoa...

Mutta että 174cm/68kg?ei ne sun jenkat kovin isot voi olla, varsinkin jos todella urheilet noin paljon kuin sanoit.

Edit:toi läskin kertyminenkin on yksilöllistä, miehillä se on yleisimmin juuri nuo jenkat/vatsa.Pitää muistaa se että minne fläsää ekana tulee, niin sieltä se myös viimesenä lähtee..valitettavasti..

Syvien vatsalihasten harjoittelulla saisit ehkä tuon mahan pullotuksen kuriin.

Älä ota tätä loukkauksena, mutta olet niin laiha että pienetkin "jenkat" käy ehkä silmiisi häiritsevästi...luulen...

hankkimalla esim isomman hartialinjan saisit kehoosi sellaista muotoa, jolloin jenkat ei ehkä haittaisi niin paljoa...

Mutta että 174cm/68kg?ei ne sun jenkat kovin isot voi olla, varsinkin jos todella urheilet noin paljon kuin sanoit.

Edit:toi läskin kertyminenkin on yksilöllistä, miehillä se on yleisimmin juuri nuo jenkat/vatsa.Pitää muistaa se että minne fläsää ekana tulee, niin sieltä se myös viimesenä lähtee..valitettavasti..

täysin samaa mieltä:D

Jos on kova notkoselkä, niin sekin tekee ton pullotusefektin, vaikka rasvaa ei pahemmin olisi. Mutta tuskin tässä nyt kyse siitä:)

Vatsa pömpöttää aina jos päästät sen vapaasti pullottamaan. Noilla syvien lihasten treeneillä siihen voi vaikuttaa. Lisäksi kuten tuossa yllä sanottiin, niin hanki hartialinjaa ja pyri kasvattamaan selkää. Tuolloin vyötärö näyttää hoikemmalta, vaikka olisikin sitä luonnollista jenkkaa siellä. Luulen, että ongelma pahenee vain jos yrität entisestään laihduttaa. Ja muista, että se kasvattaminen ei onnistu jos et syö kunnolla, eli älä pelkää sitä pientä läskin kertymistä.

Joo no mulla on kyllä aika iso rintakehä ja hartioissakin löytyy eli se tosiaan tasapainottaa aika paljon. Noita syviä vatsalihaksia olen tässä pari viikkoa treenaillukkin, saa nähä miten tässä käy. Ongelmani ei siis ole mikään vakava, pikemminkin vähän turhauttava kuten otsikossakin seisoo. Ois vaan kiva joskus kattoo peiliin ilman että tarvii vetää vatsaa sisään :D.

Itelläki vähän samantapasta onkelmaa, selän notko vielä auttaa asiaa. Jenkat lähtee viimesenä, ja vatsassa kunnon sitkeessä olevaa läskiä..

Samaa ongelmaa, notkoselkäsyys ja huonot syvät vatsat lisää vatsan pömpötystä. Itsellä huomaa kun rääkkää vatsaa: jaloille kyykkyä ja lopuksi jotain kovia vatsaliikkeitä niin päkki näkyy jopa ihan kivasti eli ei kun syviä vatsoja vaan peliin niin alkaa pikkuhiljaa muotoutumaan: ps. 1 litran lakritsijäde menossa :kippis1:

Back
Ylös Bottom