Tupakoitko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Poltatko tupakkaa?

• En polta

Votes: 0 0,0%
  • Poltin, mutta lopetin

• Poltan satunnaisesti seurassa

• Poltan ainoastaan humalassa

• Poltan säännöllisesti, 1-5 röökiä päivässä

• Poltan säännöllisesti, 6-12 röökiä päivässä

• Poltan säännöllisesti, 13-20 röökiä päivässä

Votes: 1 100,0%
  • Poltan yli askin päivässä

• Total voters
    1
Poltin ja lopetin 9 kuukautta sitten Zybanin avulla poltetuani n. 18 vuotta. Viimeisinä vuosina meni aski n. kahdessa päivässä, viihteellä aski illassa. En voi enää edes maistaa tupakkaa, sillä luulen ratkeavani samointein. Vaniljasikaria tekee välillä mieli, mutta kykenen hillitsemään himoni.

15-20 tupakkaa päivässä menee. 13 vuotiaana aloitin, kohta oon 19, eli n.6 vuotta polttanu. Yritetty on lopettaa monesti, mutta huonoin tuloksin... aina retkahtanut uudestaan ja sit on vituttanu. :(

Lopetin kolmisen vuotta sitten, enkä tule sen jälkeen koskaan polttamaankaan. Nyt nikotiini tulee nuuskan muodossa :D

Poltan jos juon olutta. Jos en juo olutta en polta.
Pitäs lopettaa molemmat varmaan :)

En ole polttanut selvinpäin sitten, vuoden 2003 heinäkuun ja en ole polttanut humalatilassa sitten 2004 vuoden marraskuun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Poltan paljon. Ah sitä ihanuutta kun aamulla nikotiini saavuttaa aivot ja euforian kaltainen olotila tulee täyttämään nikotiini vajauksen. Rakastan tupakointia. Tupakointi on yksi elämäni suurimmista nautinnoista, nautintoa korostaa kahvikuppi sen ohella.

Nikotiinit tulee nuuskasta,mutta jos sitä ei ole niin tulee kyllä poltettua.Pitäs lopettaa mutta ei itsekuri anna myöten,jotakin nautintoja pitää olla...

Juu ei maistu, eikä tuu maistumaan

Tyhmyyttäni 13-vuotiaana aloin polttamaan, siinä meni pari vuotta puolta askia-askia päivässä. :wall: 15-vuotiaana sitten sen verran viisastu että älys lopettaa vaikka eipä tuo helppoa ollu. Sen jälkeen en ole polttanu kuin kännissä muutaman kerran ja intissä pari kertaa, ei yksinkertaisesti enää ole siihen mielenkiintoa. Se viimeisen tupakka varmaan poltettu joskus 2003 vuoden lopussa intin viimeisillä leireillä :D

Olen periaatteessa lopettanut, mutta silloin tällöin esim. ravintolaruuan ja kahvin päätteeksi saatan yhden tupakan poltella. Tämä siis ehkä noin kerran kuukaudessa. Olen pystynyt sen siinä pitämään eikä tee juurikaan muuten enää mieli polttaa.

Joskus humalassa olen kokeillut polttaa. Pahalta maistui ja puheiden mukaan tulee kalliiksikin. Ehkä sitten eläkkeellä voisi aloittaa piipun polton kun ei enää ehdi kuolla keuhkosyöpään :)

Pakko oli vastata vanhaan galluppiin ku ylpeenä 8kk ilman savua. Loppiaisena loppui. Ja Dreamerin kanssa samalla linjalla että sitten pappana voi/pitää Clania imeä piipusta ja toisesta piipusta jotain kunnon konjakkia ;)

Back
Ylös Bottom