Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by subotai
tietenkin röökistä on haittaa. Kaikki ketkä tupakoi, tietävät sen..
Kaiken tän lisäks pitää sanoo, että sikarit kyllä sopii tiettyihin tilanteisiin ja ne maistuu hyvältä. En tarkota mitään Cafe Crème -paskaa vaan SIKAREITA. En kyllä mikään sikariasiantuntia oo mutta kuiteski. Sikarin hajukin on mahtava. Pimeä jazz-klubi, pirteä jazz-musiikki, punaset kangassohvat, spottivalo pöytään, paksu kuubalainen kädessä ja joku väkevä paukku pöydässä, viski tai konjakki ja puhaltelet täyteläisiä savupilviä ja väliin pari savu rengasta siihen spottivaloon. AAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhh! Originally posted by rintafile
Röökin poltto on mulle semmonen kriteeri, että mun tuleva tyttöystävä ei polta (tai ainakin näin uskon)! Jos satun joskus törmäämään ja ihastumaan johonkin supadupabeibeen, joka polttaa, ja se muhun, niin kyllä mä sen lopettamaan aina saan.

)Ei helvata, taidan kohta ottaa ton siguksi, on niin tarkkaan kuvailtu "Alkoholi-Minän" taivas että..Originally posted by rintafile
Pimeä jazz-klubi, pirteä jazz-musiikki, punaset kangassohvat, spottivalo pöytään, paksu kuubalainen kädessä ja joku väkevä paukku pöydässä, viski tai konjakki ja puhaltelet täyteläisiä savupilviä ja väliin pari savu rengasta siihen spottivaloon. AAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhh!