tuotesisältö?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Crypton
  • Aloitettu Aloitettu
Massanlisäys tuotteista kysyisin että sisältääkö ne maito tuotteita? en saisi juoda maitoa enkä syödä mitään missä sitä on niin onko mitään massanlisäys tuotetta mikä on täysin maidoton?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikea sanoa. Mille tarkalleen ottaen maidossa olet herkkä. Hera ja kaseiini ovat molemmat maidon osia, jos niitä ei saa olla niin tiukaksi menee. Ja muutenkin kannattaa ennemmin syödä oikeaa ruokaa kuin "gainereita".

Aika vähissä ovat, jos olet maidon proteiineille allerginen, jos taas olet laktoosi-intolerantti, joitakin tuotteita löytynee, kannattaa kysyä myyjältä. Itse voit sekoittaa täysin maidottoman massajuoman esim. maltosta/dekstroosista+soija/munanvalkuaisjauheesta ja vaikkapa maustat sen kaakaojauheella ja/tai vanilliinisokerilla. Esim. suhteessa 1/1, eli proteiinia ja hiilaria yhtä paljon.

Joillekin tuottaa vaikeuksia syödä tarpeeksi, ja tällöin massanlisäystuotteet ovat näppäriä (tietysti järkevässä määrin), vaikka tavallisesta ruuasta kannattaa tietysti ottaa mahdollisimman suuri osa päivän energiasta!

entäs pelkkä proteiini eli hera yms niin onko niissä maito tuotteita?
Hera on maidon proteiinin osa, ja herajauheet sisältävät lähes aina myös jonkin verran laktoosia, paitsi puhtaimmat isolaatit! Eli oletko laktoosi-intolerantti, vai kenties allerginen maidon proteiinille?

olen juonut liikaa maitoa eli perjaatteessa allerginen ja perjaatteessa en ja kun tämä todettiin noin 2-3 kk sitten niin paino on ollut huimassa laskussa... nyt olen lihoakseni syönyt paljon mutta lisä apu olisi hyvä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom