Tämmöstä triidiä oon jo pitkään harkinnu pystyttää, mut hyvä et tuli nyt. Voisin listailla varnmaa 50 tuotetta mut laitetaan nyt jotain..
Noita lidlin kana- ja kalkkunafileitä oon jo tovin vedelly, parhaita tulee paistamalla rypsärissä, mutta oon todennut jopa mikrotetun kanan syömäkelpoiseksi. Päälle lidlin kania-salsaa ja läjä kasviksia.
-Lidlin poretabletit: c,multi,kalsium ja mankku, 1e/tuubi
-Alpen light -patukat, 60kcal/patukka ja runsaasti kuitua ja erittäin herkullisia, maistettu summer fruits ja citrus fruits, joista citrus fruits vie voiton. Vielä apple sultan ja joku suklaa-ananas maistamatta/löytymättä.
-Lidlin 0,1% naturell-jogurtti
-Lidlin kevyt jogurttipohjainen salaattikastike, erittäin makoisaa ja sisältää hyviä rasvoja
-Kaikki sokerittomat namut, varsinkin halvan sokeriton lakumatto
(ei sit syödä liikaa tai perästä kuuluu ;) )
-Valion rahka+raikkapohjanen pro feel cottifrutti, omena-vanilja erinomaista, verigreippi aika pahaa
-Canderel kaakaojauhe
-Soleron kevytjädet, 99kcal/laaki ja ovat
Siinä mieleen juolahtaneita, tarkempia ravintoarvoja en jaksa kirjotella, mutta kaikki luonnollisesti mahdollisimman vähäkalorisia/prodepitoisia/rasvattomia.
Laitetaan vielä loppuun yksi herkullinen budjetti- ja dieettiystävällinen ateria:
200g (10kpl) lidlin verilettuja (~1e/400g) ja päälle protskuhilloa: 75g raineria, 75g milbonaa, mehutiivistettä ja makeutusainetta.
P: 46,4g
HH: 42,7g
Rasva: 12,9g
Energia: 478,5 kcal
Aterian hinta varmaan ~1e.