Tuotelöytö(jä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Diva
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
56
Ostin eilen oikein näppärän tuotteen Lidlistä: pakastettuja, valmiita kalkkunanfileitä. Paketissa on noin puoli kiloa valmiiksi paistettuja fileitä ja kilohinta muistaakseni jotain 6-7 euron tietämillä. Ne voi ottaa käyttöön yksitellen ja tällöin mikrottamalla valmistyy yksi pala kolmessa minuutissa. Aika kätevä, proteiinipitoinen eväs. Maku oli myös hyvä.

Tosin en katsonut, onko paljon lisäaineita.

Ehkä muillakin on hyviä vinkkejä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samasta kaupasta valmiiksi paistettuja kanan rintafileitä :) Pakastealtaassa myös. Olivat vieläpä yllättävän hyviä. Itse tosin en nukettanut vaan paistoin normiuunissa, jolloin tuli rapeampaa kamaa.

Tämmöstä triidiä oon jo pitkään harkinnu pystyttää, mut hyvä et tuli nyt. Voisin listailla varnmaa 50 tuotetta mut laitetaan nyt jotain..

Noita lidlin kana- ja kalkkunafileitä oon jo tovin vedelly, parhaita tulee paistamalla rypsärissä, mutta oon todennut jopa mikrotetun kanan syömäkelpoiseksi. Päälle lidlin kania-salsaa ja läjä kasviksia.

-Lidlin poretabletit: c,multi,kalsium ja mankku, 1e/tuubi

-Alpen light -patukat, 60kcal/patukka ja runsaasti kuitua ja erittäin herkullisia, maistettu summer fruits ja citrus fruits, joista citrus fruits vie voiton. Vielä apple sultan ja joku suklaa-ananas maistamatta/löytymättä.

-Lidlin 0,1% naturell-jogurtti

-Lidlin kevyt jogurttipohjainen salaattikastike, erittäin makoisaa ja sisältää hyviä rasvoja

-Kaikki sokerittomat namut, varsinkin halvan sokeriton lakumatto :kuola: (ei sit syödä liikaa tai perästä kuuluu ;) )

-Valion rahka+raikkapohjanen pro feel cottifrutti, omena-vanilja erinomaista, verigreippi aika pahaa

-Canderel kaakaojauhe

-Soleron kevytjädet, 99kcal/laaki ja ovat :kuola:

Siinä mieleen juolahtaneita, tarkempia ravintoarvoja en jaksa kirjotella, mutta kaikki luonnollisesti mahdollisimman vähäkalorisia/prodepitoisia/rasvattomia.

Laitetaan vielä loppuun yksi herkullinen budjetti- ja dieettiystävällinen ateria:
200g (10kpl) lidlin verilettuja (~1e/400g) ja päälle protskuhilloa: 75g raineria, 75g milbonaa, mehutiivistettä ja makeutusainetta.

P: 46,4g
HH: 42,7g
Rasva: 12,9g
Energia: 478,5 kcal

Aterian hinta varmaan ~1e.

:arvi: sanoo että dieettisafkat takas hyllyyn ja Lidlin päästä päähän pekoniin käärityt juustogrillimakkarat grilliin tirisemään ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom