CBB Tuomas Kuronen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Monipuolinen kaveri Tuomas kyllä on. Voimaa ja nopeutta löytyy. Oletko koskaan miettinyt että jos et olisi kehohommiin hurahtanut niin mikä urheilulaji olisi vienyt mukanaan? Kamppailu, voimahommat?

Oliko mestat kipeenä noiden voimamiessettien jälkeen? :) @Tukki85

Oli!! :) Ei oo varmaa ikinä ollu esim. latsit noin paskana. Samoin forkut, ei pysyny kahvipannu aamulla kädessä:)

Kyllä mä oon moneen kertaan kironnu et piti hurahtaa bodaukseen. Niin monessa muussa lajissa olis kans pärjänny, sen verran paljon on tota tekemisen halua siunaantunu et sen ku olis kohdistanu johonki muuhun ni varmasti olis pärjänny. Eniten ehkä harmittaa etten jatkanu hiihtämistä...mut näitä on turha surkutella täs vaihees ku 30 paukku mittarii :)

Kyllä mä oon moneen kertaan kironnu et piti hurahtaa bodaukseen. Niin monessa muussa lajissa olis kans pärjänny, sen verran paljon on tota tekemisen halua siunaantunu et sen ku olis kohdistanu johonki muuhun ni varmasti olis pärjänny. Eniten ehkä harmittaa etten jatkanu hiihtämistä...mut näitä on turha surkutella täs vaihees ku 30 paukku mittarii
No se on helppo sitten veteraani-ikäsarjoissa hallita montaa lajia kun on monipuoliset pohjat taustalla.

Tume, missä iässä jäi ns. sukset nurkkaan ja mitkä ovat parhaat saavutukset hiihdossa? Onko sulla yleisurheilutaustaa ja jos on, niin mitkä lajit olivat parhaimpia?

Tsemppiä vuodelle 2016!

Tume, missä iässä jäi ns. sukset nurkkaan ja mitkä ovat parhaat saavutukset hiihdossa? Onko sulla yleisurheilutaustaa ja jos on, niin mitkä lajit olivat parhaimpia?

Tsemppiä vuodelle 2016!

Hiihto jäi vähemmälle jo tossa 14v. ikäisenä. En mä kerenny hirveesti käymää ku tollasii pienii kisoi, mut kehityskelpoinen yksilö :) mut kyl mä koitan edelleen joka talvi käydä hiihtelemässä jos vaan olosuhteet antaa myöden, tääl Lahessa ku tuppaa olee kovin lyhyt toi talvi nykyisin. Yleisurheilussa lähinnä koulujen välisiä kisoja, eikä sieltä mitään mainitsemisen arvoisia lukemia ole.

Mukavaa ja menestyksekästä vuotta 2016 myös sinne :)

FB_IMG_1454655308911.webp
FB_IMG_1454655280885.webp

Samalla salilla kädään nyt sitten useamminkin...
Vasen olkapää ollut itelläkin ongelmana pitkään. Samalla lailla olen kiertänyt ongelmaa, eli kyynärpäätä kivuttomampaan kulmaan punnerruksissa. Tankopunnerrukset ei toimi enää niin hyvin, mutta kässäreillä saa homman toimimaan paremmin. Esim. pystypunnerrukset kovempia kilojen suhteen kässäreillä kuin tangolla. Omani vammautin tosin jo 80- luvun lopulla ja on kivun sekä toimintakyvyn/kulman suhteen vaihdellut vuosien varrella. Laita päivityksiä, miten olkapään kanssa tilanne etenee, jos kerkeet/kiinnostaa tms... :)

Kaikki tsempit Tumelle jatkoon! Seurattu on sun tekemisiä jo hyvän tovin. Ai että kun jätkä siirtyis bodaukseen! :D

Bodaukseen toivottavasti:oujee:

Kyllä tässä ihan cbb:n parissa ollaan vielä sen aikaa kun laji on olemassa. Ja mitä bodaukseen tulee, niin en oo muistaakseni ihan noin jyrkästi sanonut (että hautaan asti natuna) mutta tuskin on lähivuosina toteutumassa. Kyllä tässä edelleen tuntuu kehittyvän natikkanakin, ni eipä tässä kiirettä. Tosin koht pitää alkaa miettii et mitä sitä harrastaa jos toi cbb ajetaan alas. Classic physique joo, mut jos ajatellaan painorajoja ja katotaan minkälaista ukkoa siellä on jo nyt niin voi jäädä vähän jalkoihin :D noissa massakinkereissä.

Back
Ylös Bottom