CBB Tuomas Kuronen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Muutaman kuukauden se vei et pääs taas kunnolla treenaamaan olkapäitä. Nyt pari viikkoa kivuttomia treenejä takana ja liikeradat saanu palautettua normaaleiks.

tume01.webp

" Tulihan käytyä Yskittää, veren maku suussa ja muutenkin letkeä olo. Oma aika parani viime vuoteen nähden huomattavasti, tulos 1.22.6 ja sijoitus 5. Kolme ukkoa meitä mahtui sekunnin sisään, voittaja ja hopeamies hieman kauempana. "

Edellisvuoden aika oli 1.26.1 vastuksella kymmenen, tällä kertaa vastus oli kahdeksan.

Hyvä Tuomas ! :)

FB_IMG_1458451896474.webp

Viimeksi muokattu:
" Tulihan käytyä Yskittää, veren maku suussa ja muutenkin letkeä olo. Oma aika parani viime vuoteen nähden huomattavasti, tulos 1.22.6 ja sijoitus 5. Kolme ukkoa meitä mahtui sekunnin sisään, voittaja ja hopeamies hieman kauempana. "

Edellisvuoden aika oli 1.26.1 vastuksella kymmenen, tällä kertaa vastus oli kahdeksan.

Hyvä Tuomas ! :)

katso liitettä 134927

Nyt ei ollu dieetti painamassa. Kuinka paljon Tume tuohon panostit?

Paree levitäki :) sen verta on jumpattu hartialinjaa ja selkää viimesen 9kk aikana. Kokoajan ollu vähintään 2 X viikossa molemmat.

Itsekin painottanut tässä omaa onnetonta selkääni ja siinä ohessa rinta ollut erityishuomion alaisena. Vielä on kuitenkin pitkä matka kuljettavana Arskan vesipulloposeen :D
Kaksi kertaa, kun viikossa vievailet niin onko tyyliin niin, että toinen enempi voimapainotteinen ja toinen sitten eristävämpää pumppailua eli ns. "homostelua" :)

Itsekin painottanut tässä omaa onnetonta selkääni ja siinä ohessa rinta ollut erityishuomion alaisena. Vielä on kuitenkin pitkä matka kuljettavana Arskan vesipulloposeen :D
Kaksi kertaa, kun viikossa vievailet niin onko tyyliin niin, että toinen enempi voimapainotteinen ja toinen sitten eristävämpää pumppailua eli ns. "homostelua" :)

Jep, aikalailla noin. Ekassa toistomäärät 10 paikkeilla ja toisessa treenissä yleensä supereilla toistomäärien ollessa 20 ja yli. Ja tosiaan vähä tommosta homostelua toi toinen, eli hyvällä tuntumalla ja pitkillä liikeradoilla

Noniin nyt olisi Tuomaallekin löytynyt uusi tukija.

"No niin, nyt voi vihdoin täräyttää julkiseksi sen mitä ollaan Rikun kanssa jo tovi juonittu. Eli tästä päivästä lähtien, olen noin niinku virallisesti Team Force -urheilija. Odotan kyllä innolla tätä yhteistyötä ja mitä kaikkea se tulee tuomaan mukanaan. Force on juuri sellainen leiri, mihin mä haluan kuulua ja olla vaikuttamassa. Mukava ilmapiiri, rehtiä meininkiä, ja ennenkaikkea toimiva ravinnearsenaali...".

Lisää voitte käydä lukemassa Tuomaan urheilijasivulta Facebookista.

Tuomaan uusi blogi olis nyt avattu ja ensimmäinen kirjoitus luettavissa. Linkin blogiin löydätte miehen urheilijasivulta.

12523950_844796252313161_6483303480724903541_n.jpg

Tumen selkä saanut vähän massaa lisää, ilmeisesti kulmasoudut on potkinut vähän sinne lihaa.

Ja varsinki ku malttaa mennä tarpeeks jyrkkään kulmaan ja käyttää pitkää liikerataa.

Ja tottakai ylhäältä vedettävät kans tuonu osansa, niissäki a & o kunnon venytys ja supistus. Selän treenaaminen jos joku on tekniikkalaji, ainaki mulle.

Viimeksi muokattu:
SIIS TÄ? KUKA TUME??
Kirjotellaan tähän väliin pienimuotoinen esittely ja kertaus mitä kaikkea sitä on keretty tekemään ja mistä hommat on startannu.

Blogissa lisää kaikille uteliaille :)

Google ei ainakaan minulla löytänyt Tumen uutta blogia, mutta sitten tuli mieleen Tumen kuuluvan samaan tiimiin Heinosen Tommin kanssa, niin pääsihän lukemaan ja oli oikein hyvä esittely.

Tumen ei tarvitsisi varmaan paljon harjoitella kun sisäsoudun SM-kisoissa pääsisi mitalin kanssa kotiin. Muutenkin mies on melkoinen urheilun moniottelija. Oletko Tume koskaan ollut moottorisahauksen kisoissa? Kauan sitten itse kerran pääsin kokeilemaan, mutta karsinta meni "haavoille" ja sijoitus romahti sen myötä kunnolla. :D

Miten ois video selkätreenistä vinkkeineen? Lähinnä asiat, mitkä sinulle ovat tuottaneet tulosta. :)

Tuomas voisi päivittää tuohon fb:n urheilijasivun profiiliin uuden blogiosoitteen :)

Hei, kiitos hyvä kun sanoit. Enhän mä oo taas muistanu kaikkee :)

Ens vuoden soutukisoihin pitää kyl aktivoitua ja treenata ja alittaa toi maaginen 1.20 raja.
Ja kuvaillaan joo videota taas treeneistäki kun saadaan kuvaajan kanssa aikataulut mätsäämää.

Sahauskisoissa en oo viel käyny ja taidan jättää sen ammattimiehille :)

Hei, kiitos hyvä kun sanoit. Enhän mä oo taas muistanu kaikkee :)

Ens vuoden soutukisoihin pitää kyl aktivoitua ja treenata ja alittaa toi maaginen 1.20 raja.
Ja kuvaillaan joo videota taas treeneistäki kun saadaan kuvaajan kanssa aikataulut mätsäämää.

Sahauskisoissa en oo viel käyny ja taidan jättää sen ammattimiehille :)

Äläs nyt. Hyvinhän nuo metsäpuuhaat näkyy teikäläiseltä luonnistuvan :)
Ja eipä kestä.

VG7G7451.jpg
VG7G7441.jpg
11752531_722032987922822_6245660282777711789_n.jpg
11168950_699638453495609_2273994803821298718_n.jpg

Mut kilpailumielessä jätetään muille, pidetään toistaseks tommosena hyötyliikuntana :)

Jotkut vakituisista metsureista treenaa tosi paljon kilpailuja varten. Muistan kun isä ukko järkkäsi eräälle metsurille leimikoita, joissa oli hyvä treenata.

Tosi upeita kuvia. :)

Back
Ylös Bottom