Kaikki materiaali on tervetullutta 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ja joo, ennenku joku alkaa avautumaan, ni olishan tohon voinu musatki laittaa.... En jaksanu tapella noiden tekijänoikeus -juttujen kaa...
Oliko mestat kipeenä noiden voimamiessettien jälkeen?@Tukki85
Ei oo varmaa ikinä ollu esim. latsit noin paskana. Samoin forkut, ei pysyny kahvipannu aamulla kädessä

No se on helppo sitten veteraani-ikäsarjoissa hallita montaa lajia kun on monipuoliset pohjat taustalla.Kyllä mä oon moneen kertaan kironnu et piti hurahtaa bodaukseen. Niin monessa muussa lajissa olis kans pärjänny, sen verran paljon on tota tekemisen halua siunaantunu et sen ku olis kohdistanu johonki muuhun ni varmasti olis pärjänny. Eniten ehkä harmittaa etten jatkanu hiihtämistä...mut näitä on turha surkutella täs vaihees ku 30 paukku mittarii
No se on helppo sitten veteraani-ikäsarjoissa hallita montaa lajia kun on monipuoliset pohjat taustalla.

Tume, missä iässä jäi ns. sukset nurkkaan ja mitkä ovat parhaat saavutukset hiihdossa? Onko sulla yleisurheilutaustaa ja jos on, niin mitkä lajit olivat parhaimpia?
Tsemppiä vuodelle 2016!
mut kyl mä koitan edelleen joka talvi käydä hiihtelemässä jos vaan olosuhteet antaa myöden, tääl Lahessa ku tuppaa olee kovin lyhyt toi talvi nykyisin. Yleisurheilussa lähinnä koulujen välisiä kisoja, eikä sieltä mitään mainitsemisen arvoisia lukemia ole.

Bodaukseen toivottavastiKaikki tsempit Tumelle jatkoon! Seurattu on sun tekemisiä jo hyvän tovin. Ai että kun jätkä siirtyis bodaukseen! :D

Bodaukseen toivottavasti![]()