Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuliko dieetin jälkeen vedettyä jonkin sortin reverse-dieettiä vai hetikö kaloreita reilusti? Minkäs verran tällä hetkellä uppoaa ruokaa? Ja pistähän vaan tulemaan jatkossakin reilusti kuva- ja videomateriaalia offillakin, mukavaa seurattavaa.![]()
Läskiä tulee vähän mukana, mutta so what....poltellaa sit dietillä poisTume alkanut voimailemaan
ja keskivartalo pettää. Jalka-asentoa koittanu muutella treeneissä ja kyl toi alkaa vähä paremmalta tuntua. Penkissä tulee vastaan olkapää, joka ei vaan kestä paljoa yli 150kg kuormia. Maastavetoa oon joskus tehny paljonki, mut sit alko toi alaselkä oireilee. Siinäki tekniikkaan hiomista, et sais jalat vetoon mukaan.
Tumelle: Tuosta keskikropasta tuli mieleen, treenaatko rangan seudun syviä lihaksia erikseen vai ovatko ne vahvistuneet vuosien varrella (ja yhä) muiden treenien ohessa kun on mm. joutunut keskittymään hyvään tekniikkaan (luonnollista syvien lihaksien aktivoitumista)? Tsemppiä treeneihin!!!![]()
Liian vähän! Ja tuntuu et vuosi vuodelta vähä laiskistunu :D
Lienee yksi osa-alue, johon moni syyllistyy. Itsellä taipumus laiskistua. :D Itsellä L IV-V operoitu vajaat 20 v sitten ja kun oli pitkään taukoa aktiivisesta urheilusta ja työ on kevyttä, niin rupesi oikeastaan koko rangan matkalla ilmenee oireita. Puolisen vuotta treenailin syviä lihaksia säännöllisesti ja johan helpotti elämää. Nyt taas tuntee, tarttis tehdä jotakin. Mulle eivät pelkät normi sali- ja muut trenit riitä, jotta mm. ryhti olisi hyvä. Kai ikäkin alkaa jo painamaan mulla... :D
Nyt oon tosiaan ottanu ton vakuumirutistuksen mukaan ja tuntuu olevan tehokas. Eli vähä tommonen pilatesmainen liike, jossa ensin vedetään vatsaa sisään ja tehdään pieni rutistus vatsa jännitettynä, samalla ulospäin puhaltaen

Miten on Tuomas voimanostoliikkeiden tulokset ampaisseet nousuun? Millaista yhteistulosta voidaan odotella?
Aika maltillisesti. Vähä meinas toi vasen polvi kiukutella, mut nyt taas täys rähinä päällä.
Tavotteet on:
Kyykky 200kg
Penkki 160kg
MaVe 250kg
Katotaa miten lähelle päästää
? Tsemii näiden kanssa.