CBB Tuomas Kuronen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tuliko dieetin jälkeen vedettyä jonkin sortin reverse-dieettiä vai hetikö kaloreita reilusti? Minkäs verran tällä hetkellä uppoaa ruokaa? Ja pistähän vaan tulemaan jatkossakin reilusti kuva- ja videomateriaalia offillakin, mukavaa seurattavaa. :)

Tuliko dieetin jälkeen vedettyä jonkin sortin reverse-dieettiä vai hetikö kaloreita reilusti? Minkäs verran tällä hetkellä uppoaa ruokaa? Ja pistähän vaan tulemaan jatkossakin reilusti kuva- ja videomateriaalia offillakin, mukavaa seurattavaa. :)

Blogiin tosta tänää vähä päivittelinki http://tume.fastspace.fi/2015/07/02/selkajumppaa-ja-kuntokuvaa/

Kaloreita menee tommonen rapia 3 tonnia, joista hilareita reilut 400g

En mä kauheesti jaksanu stressata mistään reverseistä, kaloreita ylös ja koittaa normalisoida hormonitoiminnan mahdollisimman nopeesti. Näin päästään nopeella aikataululla uusien lihojen rakentamisen kimppuun, eikä noiden testosteroni -tasojen nopeahko nostaminen tee pahaa parisuhteellekaan :) Läskiä tulee vähän mukana, mutta so what....poltellaa sit dietillä pois

Tume alkanut voimailemaan :)

Hah, ei tuu musta voimailijaa ei. Mut ihan kiva kokeilla, pitää testata parin kuukauden päästä uudestaa. Nyt on treenityyli ollu aikalailla 3x10-12, mikä näkyy heti siinä, et sarjapainot on aika lähellä maksimivoimatasoja.

Kyykky on aika naurettavalla tasolla, ihan vaan syystä etten osaa kyykätä :) ja keskivartalo pettää. Jalka-asentoa koittanu muutella treeneissä ja kyl toi alkaa vähä paremmalta tuntua. Penkissä tulee vastaan olkapää, joka ei vaan kestä paljoa yli 150kg kuormia. Maastavetoa oon joskus tehny paljonki, mut sit alko toi alaselkä oireilee. Siinäki tekniikkaan hiomista, et sais jalat vetoon mukaan.

Tumelle: Tuosta keskikropasta tuli mieleen, treenaatko rangan seudun syviä lihaksia erikseen vai ovatko ne vahvistuneet vuosien varrella (ja yhä) muiden treenien ohessa kun on mm. joutunut keskittymään hyvään tekniikkaan (luonnollista syvien lihaksien aktivoitumista)? Tsemppiä treeneihin!!! :)

Tumelle: Tuosta keskikropasta tuli mieleen, treenaatko rangan seudun syviä lihaksia erikseen vai ovatko ne vahvistuneet vuosien varrella (ja yhä) muiden treenien ohessa kun on mm. joutunut keskittymään hyvään tekniikkaan (luonnollista syvien lihaksien aktivoitumista)? Tsemppiä treeneihin!!! :)

Liian vähän! Ja tuntuu et vuosi vuodelta vähä laiskistunu :D Mul on treeniuran alusta asti ollu isoja pääliikkeitä treeneissä ja ne on vahvistanu keskivartaloa aika hyvin. Onhan noita pitoja, voimapyörää ja vakuumivatsoja ollut ohjelmistossa muiden vatsaliikkeiden ohessa, mut pitäs vaan koittaa tehdä entistä enemmän. Tossa jo vähä kattelin yhtä voimanostokisaa, joka on suunnattu ensikertalaisille....saas nähä vaik kävis kokeilee. Pitää alkaa vähä jumppailee noita liikkeitä, lyhyemmillä toistomäärillä

Liian vähän! Ja tuntuu et vuosi vuodelta vähä laiskistunu :D

Lienee yksi osa-alue, johon moni syyllistyy. Itsellä taipumus laiskistua. :D Itsellä L IV-V operoitu vajaat 20 v sitten ja kun oli pitkään taukoa aktiivisesta urheilusta ja työ on kevyttä, niin rupesi oikeastaan koko rangan matkalla ilmenee oireita. Puolisen vuotta treenailin syviä lihaksia säännöllisesti ja johan helpotti elämää. Nyt taas tuntee, tarttis tehdä jotakin. Mulle eivät pelkät normi sali- ja muut trenit riitä, jotta mm. ryhti olisi hyvä. Kai ikäkin alkaa jo painamaan mulla... :D

Lienee yksi osa-alue, johon moni syyllistyy. Itsellä taipumus laiskistua. :D Itsellä L IV-V operoitu vajaat 20 v sitten ja kun oli pitkään taukoa aktiivisesta urheilusta ja työ on kevyttä, niin rupesi oikeastaan koko rangan matkalla ilmenee oireita. Puolisen vuotta treenailin syviä lihaksia säännöllisesti ja johan helpotti elämää. Nyt taas tuntee, tarttis tehdä jotakin. Mulle eivät pelkät normi sali- ja muut trenit riitä, jotta mm. ryhti olisi hyvä. Kai ikäkin alkaa jo painamaan mulla... :D

Tossa on se positiivinen ongelma, et selkä osaa itse ilmotella koska pitää alkaa treenailemaa :D Mut joo, itse kullakin olis parantamisen varaa vatsatreeneissä ja nimenomaan syvissä ja sivuissa, Mä en oo enää aikoihin tehny perus istumaannousuja, aina jotain kiertoja tai pitoja mukaan. Nyt oon tosiaan ottanu ton vakuumirutistuksen mukaan ja tuntuu olevan tehokas. Eli vähä tommonen pilatesmainen liike, jossa ensin vedetään vatsaa sisään ja tehdään pieni rutistus vatsa jännitettynä, samalla ulospäin puhaltaen

Nyt oon tosiaan ottanu ton vakuumirutistuksen mukaan ja tuntuu olevan tehokas. Eli vähä tommonen pilatesmainen liike, jossa ensin vedetään vatsaa sisään ja tehdään pieni rutistus vatsa jännitettynä, samalla ulospäin puhaltaen

Just noin on hyvä. Aloittelijoille se on alussa hankalaa, mutta kun ei hampaat irvessä vedä vatsaa sisään ja oppii hengittää, niin kyllä sen oppii hyvinkin nopeasti. Itse mm. kävelessä ja istuessa päivän aikana teen noita. Kiitos Tume kun jaksat kommentoida/vastata! Motivoi hitosti entistä kilpaurheilijaa, joka on aloittanut uudestaan treenaa kuntoilumielessä. :)

Eilisen videon penkki oli vähintäänki kyseenalainen, joten tänää uus kokeilu ja merkistä. Nyt olis lajit kokeiltu ja tästä lähetää kehittämään, katotaa mitä tulee. Hypertrofinen treeni pidetään vahvasti pohjalla, mut voimailua vähän mukaan.

Blogissa uutta päivitystä :) Tume meni ja ilmoittautui aloittelijoiden voimannostokisoihin Paimioon 26.9.2015. Luultavasti Tume nähdään lavalla jo ensivuonna, nyt kisoihin valmistautumisessa mukana myös Ari Uusitalo.

11693948_720491404743647_3769720186520419206_n.jpg

Arihan oli mukana myös nyt keväällä, tosin vasta dietin puolivälin jälkeen. Nyt tehdään homma rakennuskaudesta aina kisoihin asti yhteistyössä.

Tuomas laittanut facessa pienen skaban, jossa pitäisi hanskan koko arvata. Mitäs veikkaatte? :)
Ihan levottoman kokoinenhan tuo on!

"Paljonko on hanskalla mittaa käsijumppailun jälkeen? Mittaus suoritettu 30min treenin jälkeen."

11048741_722476361211818_853791192296723469_n.jpg

Miten on Tuomas voimanostoliikkeiden tulokset ampaisseet nousuun? Millaista yhteistulosta voidaan odotella?

Miten on Tuomas voimanostoliikkeiden tulokset ampaisseet nousuun? Millaista yhteistulosta voidaan odotella?

Aika maltillisesti. Vähä meinas toi vasen polvi kiukutella, mut nyt taas täys rähinä päällä.

Tavotteet on:
Kyykky 200kg
Penkki 160kg
MaVe 250kg

Katotaa miten lähelle päästää

Back
Ylös Bottom