Aloitin tossa salilla käymisen noin viikko sitten niin ensimmäisellä kerralla kun kävimme niin luonnollisesti, menimme heti penkkiin. Olen 17v ja 182/117 ja tuo jälkimmäinen ei todellakaan ole mitään lihasta :D Eihän siinä sitten muuta mutta maksimini penkistä oli 40kiloa!!! Olin aivan ällikällä lyöty, enhän siis ole koskaan ennen käynyt salilla mutta oletin nostavani nyt helvetti vie enemmän vaikka läskiä se paino onkin. Ja oudompi juttu vielä on että vedimme talia kaverin kanssa niin hän (joka on käynyt salilla 2 vuotta) veti sitä 60kilolla mutta minä taas 50kilolla eikä oikein edes halunnut tuntua missään. On se outoa kuinka tietyt lihakset kehittyy itsestään. Ei minua koskaan penkki ole kyllä kiinnostanutkaan mutta tuntuu jotenkin säälittävältä nostaa maksimeina 40kg. Sitten kun sanot että käyt salilla niin porukka kyysy että paljonko nousee penkistä ja joudut ilmoittamaan että 40kg :D Mutta näin voisi siis kysyä, näin lyhyesti, että onko jotain muuta hyvää tapaa treenata rintaa kun penkki kun se ei näytä olevan meikäläisen juttu?