Aa. Huomaan pientä taisteluhenkeä ;) Itse huomennut että kun muutama vuos sitten vetelin 3-4 kertaa samat lihat viikossa läpi. Tuloksena oli ylikuntotila ja lihasten arkuus ja selän polte koko ajan. Siirryin sitten kerran tai jopa poikkeuksellisti pari kertaa viikossa-ohjelmaan ja silloin täysillä ja loppuun asti. Aikaa on palautua ja hellänä on paikat seuraavana päivänä. Kehitystä tullut parin vuoden aikana vaikka kuinka paljon.
Silti olen sitä mieltä että millä toinen tekee vaikka 100 kertaa rintaa viikossa niin toinen voi saavuttaa saman muutamalla kerralla.
Tuohon syynä on se, että teit kuitenkin liian loppuun asti treenit. Olen minäkin sortunut siihen, ja sitä varten meillä on täällä sellaisia asiantuntijoita kuin Jto, jotka osaavat tehdä ohjelmat oikeilla prosenteilla niin, ettei treenaa enempää kuin mihin kykenee.
Uskon, että juuri tähän asiaan monien koko kroppa useasti viikossa-kokeilut kaatuvat: Käytännössä tehdään samat treenit kuin 4- tai 5-jakoisella, kovalla intensiteetillä, mutta 3 kertaa viikossa. Ei mikään ihmekään jos tuntuu nuhaiselta. Eihän kukaan ihminen tuohon pysty. Juju on siinä, että malttaa pudottaa niitä isoja egopainoja. Itse aloitin HST:llä siten, että tein 15 toiston sarjoja jollain 50 kilolla, kun olin aikaisemmin tehnyt kerta viikkoon 2x6x105 kg. HST-syklin loputtua kyykkäsin kuitenkin 8x125 kg.