Tunnottomuusoireita oikeassa jalassa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Treenien jälkeen on oikeaan jalkaan iskenyt tunnottomuusoireita lyhyen ajan sisällä jo 3 kertaa. Oireet ovat kestäneet noin 1vk-2kk. Nyt huomaan taas oikeassa isovarpaassa ja oikean polven ja pohkeen oikeassa laidassa tunnotonta ja turruutta. Voima ja koordinaatio onneksi kuitenkin säilyvät.

Selästähän tuo johtuu ja jostain hermosäteilystä todennäköisesti on kyse, mutta mistähän se johtuu..? Onko kellään ollut samanlaista, pitäisiköhän treenit lopettaa kokonaan joksikin aikaa. Selkäkipuja minulla ei ole. Pitkän istumisen jälkeen noustessa alaselkää on saattanut vihloa jonkin aikaa.

Olen opiskelija, joten soittelin yliopiston terveydenhuoltoon. Siellä ei kyllä oteta mitään vakavasti. Aikaa varatessa puhelimen päässä todennäköisesti sairaanhoitaja sanoi, että voisinko kuitenkin vielä yrittää selvitä ilman lääkäriä. Ja sain lopulta väiteltyä lääkärinajan tammikuuksi. Ei ole kyllä hyvällä tolalla terveydenhuolto Suomessa. :wtf:

Itse ainakin liiottelisin tuossa tilanteessa vammoja ja kertoisin esim että jalat ei kanna kunnolla. Kertoo sit lekurille todellisuuden. Ei mitään järkee hukata elämästä 10 viikkoa ja odotella mikä vaivaa, pahenee huonolla tuurilla.

Miten hermoratahieronta? Jollain muulla kokemusta?

Äkkiseltään ja näkemättä vaikuttais joko alaselästä johtuvasta puristusoireesta sensorisessa hermossa tai Peroneushermon puristuksesta.Hermoratatutkimuksiin mars!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tohtorille ja tutkimuksiin mars! mars!

Nyt olis hyvä että saat selvyyden ja hoidon melko nopeasti. Jos hermovaurio tai -puristus on pitkäaikainen menee siitä palautumiseen aina vaan kauemmin.

Back
Ylös Bottom