Tunnista epäillyt murtoveikot, luvassa 2000 euron palkkio!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meg4M4n
  • Aloitettu Aloitettu
neutraali sanoi:
aikamoista yli reagointia havaittavissa täällä jos pikkasen jotain jotkut näpistää. rahan tarve ajaa ihmisen mitä ihmeellisimpiinkin tekoihin, mutta kuka sitä täällä tajuaa ku on aina syöty äitin lihapullia ja kaikki on saatu valmiiksi ;)

Tuolla asenteellahan tuollaset jatkaa tota touhua, vaikka jäisivät kiinni niin vähän tarjoisit pojille pullaa ja päästäisit menemään, kun lupaisivat että oli viimonen kerta ku ryöstellään. Omassa kaupungissa samat naamat tehtailee rötöksiä vuodesta toiseen . Kaikki tietää ketkä täällä touhuilee, mutta minkäs niille voi istuvat muutaman kk linnassa ja meno taas jatkuu entistä pahempana. Kyllä ite vetäisisin kuppaan, jos näkisin että kanniskelee kylillä mun tv:tä tai kaupittelis aineita yläaste ikäsille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ragnarök sanoi:
Tuolla asenteellahan tuollaset jatkaa tota touhua, vaikka jäisivät kiinni niin vähän tarjoisit pojille pullaa ja päästäisit menemään, kun lupaisivat että oli viimonen kerta ku ryöstellään. Omassa kaupungissa samat naamat tehtailee rötöksiä vuodesta toiseen . Kaikki tietää ketkä täällä touhuilee, mutta minkäs niille voi istuvat muutaman kk linnassa ja meno taas jatkuu entistä pahempana. Kyllä ite vetäisisin kuppaan, jos näkisin että kanniskelee kylillä mun tv:tä tai kaupittelis aineita yläaste ikäsille.
missä sanoin että antaisin pojille pullaa. linna ei ole oikea paikka näpistelijöille, sillä n,95% rikoksista tekee päihteiden käyttäjät joilla on mielenterveys ongelmia ja sen takia työn saanti/haku on ongelmallista. loput rötöstelyistä tekee penikat jotka hakee jännitystä elämään.

neutraali sanoi:
minä oon ainaki saanu vakuutuksesta aina rahani ja hyvin oon saanutkin, voitolle oon jääny komeesti.

Tästä seurauksena vakuutusmaksut nousee edelleen, kyllä vakuutusyhtiöt ottavat sen meiltä asiakkailta takaisin. Omaan autooni murtauduttiin syksyllä, vitutti siivota auto vorojen jäljiltä lasinsiruista, vaikka vakuutus maksoi siitäkin tuntipalkan, vaikka uusi sivulasi maksoi 5e ja vakuutus korvasi reilummin, vaikka sain upouuden tuulilasinkin samaan rytinään, niin mulla ainakin vituttaa vorot, etenkin tommoset pikkunilkit, jotka saavat yksityiseltä ihmiseltä anastamalla omaisuutta vaikka ~100e arvosta, mutta niiden jälkien paikkaamiseen palaa tuhansia euroja, esim. poliisikaan ei ilmaiseksi pyöritä organisaatiotaan...
Henkilökohtaisesti kannatan kovempia rangaistuksia pikkunäpistelijöillekkin, sekä kannatan suoraa fyysistä väkivaltaa näiden nilkkien puuhastelujen estämiseksi.
Nämä pikkuvorotkin tulevat todella kalliiksi rehellisille veronmaksajille!!!

Masa76 sanoi:
Tästä seurauksena vakuutusmaksut nousee edelleen, kyllä vakuutusyhtiöt ottavat sen meiltä asiakkailta takaisin. !!!
kyllä se varkaus vakuutus mun mielestä vielä halpa edelleen on ja ei ole paljoa noussut. sen sijaan liikenne vakuutus on törkeen hintainen mikä ei taas ole kytköksissä nuihin varkauksiin.

Masa76 sanoi:
Henkilökohtaisesti kannatan kovempia rangaistuksia pikkunäpistelijöillekkin, sekä kannatan suoraa fyysistä väkivaltaa näiden nilkkien puuhastelujen estämiseksi. Nämä pikkuvorotkin tulevat todella kalliiksi rehellisille veronmaksajille!!!
Ei sekään ilmaista yhteiskunnalle ole, että jokainen pikku näpistelijä heitetään lukkojen taakse. Tietysti tuo ehdottamasi fyysinen väkivalta on ilmaista :whip:

Keith sanoi:
Tietysti tuo ehdottamasi fyysinen väkivalta on ilmaista :whip:

Eipäs muuten ole. Kyllä jos autovarkaan ottaa kiinni, pistää maakellariin ja hivuttaa vähän pesäpallomailalla, niin kyllä se kuskataan sairaalaan, josta taas maksetaan verojen muodossa.

Joku lakia paremmin tunteva vois kertoo mulle, millasia rajotuksia laki asettaa siihen, että kenen naamoja voi nettiin laittaa? Siis jos epäillään jotain henkilöä rikoksesta, siis epäillään, niin eikös kuvien levittäminen julkisuuteen ole hieman epäkorrektia?

^ jaa-a, saattaa äkkiä mennä kunnianloukkauksen tjs. puolelle jos sitten todetaan ettei olekaan mitään rikosta tapahtunut? Suuren yleisön silmissä se tuppaa näyttäytyyn joka tapauksessa "syyllisenä" ja hyvällä lykyllä voi leimautua pidemmäksikin aikaa.

Hemmetin oivallinen kymysys, eikun kansalaiskomissiot pystyyn!

eedit: tää nyt on täyttä mutua mutta vaikka toi kunnianloukkaus ei itsessään mitenkään kovin paha ole niin korvauksia kai tostakin joutuis maksamaan kunniansa tms. menettäneelle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom