- Ikä
- 45
Ezkm sanoi:Big Brotherin Perttu näyttäis olevan toinen murtautujista. Taitaa sillä olla vaan alibi..
just mietin samaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ezkm sanoi:Big Brotherin Perttu näyttäis olevan toinen murtautujista. Taitaa sillä olla vaan alibi..
SniffDaddy sanoi:Ei nuo kaverit mitään varsinaisia criminal mastermindeja ole...
Iltalehti: "Suuri kukkakaupparyöstöliiga venäläinen"Tanu sanoi:Jotain ryssiä, ei kukaa suomalainen näytä tollaselta! Ja ne sitäpaitsi jo venäjän puolella..
Tanu sanoi:Jotain ryssiä, ei kukaa suomalainen näytä tollaselta! ...
Marcules sanoi:Noi jannut pitäs hakata pesismailalla ja laittaa maakellariin kahdeksi vuorokaudeksi.
neutraali sanoi:aikamoista yli reagointia havaittavissa täällä jos pikkasen jotain jotkut näpistää. rahan tarve ajaa ihmisen mitä ihmeellisimpiinkin tekoihin, mutta kuka sitä täällä tajuaa ku on aina syöty äitin lihapullia ja kaikki on saatu valmiiksi ;)
neutraali sanoi:aikamoista yli reagointia havaittavissa täällä jos pikkasen jotain jotkut näpistää. rahan tarve ajaa ihmisen mitä ihmeellisimpiinkin tekoihin, mutta kuka sitä täällä tajuaa ku on aina syöty äitin lihapullia ja kaikki on saatu valmiiksi ;)
Tanu sanoi:Jotain ryssiä, ei kukaa suomalainen näytä tollaselta! Ja ne sitäpaitsi jo venäjän puolella..
on varastettu autostereoita ym...., tottakai se vituttaa se ylimääräinen työ mikä siitä aiheutuu(poliisilaitoksella ravaaminen, vakuutusyhtiöön ravaaminen, paikkojen siivous yms..). rahan saa aina takaisin ku vakuutukset on kunnossa.Simba sanoi:Sulta ei oo vissiin koskaan varastettu mitään Tai jos omaisuutesi on joskus joutunut vahingonteon kohteeksi ja pystyt silti ottamaan noin stoalaisen tyynen asenteen eikun hatunnosto. Sitä kuinka paljon materiavahinko sitten kohdalle sattuessa kirpaisee ei pysty tajuamaan etukäteen.
minä oon ainaki saanu vakuutuksesta aina rahani ja hyvin oon saanutkin, voitolle oon jääny komeesti. kaikille se töihin meno ei ole niin luontevaa kuin esimerkiksi sinulle, on mielenterveys ongelmia yms.. ettei työntekoon yksinkertaisesti kykene, sellasta se elämä on. sitten kun ei töihin kykene menemään ja rahaa on saatava, niin ihminen yleensä ajautuu johonkin tuon kaltaiseen toimintaan.HaRzA sanoi:No voi morjes! Meinaako sitä että jos ei äiti tee lihapullia niin pitää varastaa?
Ite ainakin menin töihin......... Kyllä se vituttaa jos varastetaan. Ja eikä niitä rahoja saa takaisin kun varastetaan, omavastuun kun maksaa niin ei paljoa jää käteen.
timse sanoi:Huomautuksena vielä että varkaat oli päättäny tehdä jäynän ja olivat maalanneet telalla tai jollain vessan seinät täyteen paskaa. Ei tainnu sitten olla kiire lähteä paikalta. Siinä siivotessa stoalainen tyyneys kyllä unohtui.