1,25€ per palkkari tulee mulle hintaa. Mitäs se sitten maksais jos ei jauhoja vetäis? Halvemmalla menis?
Eiköhän se ollut sarkasmia..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
1,25€ per palkkari tulee mulle hintaa. Mitäs se sitten maksais jos ei jauhoja vetäis? Halvemmalla menis?
ja olet säästänyt piiiiiitkän pennin siinä samalla.
toi on kyl niin perus ;)) omalta faijalta kuulee aina samanlaista :D mutsi taas aina selittää jostain äijästä joka kuoli hormooneiden käyttämiseen <- - - - - - niin, HORMOONEIDEN ja kuulema lisäravinteet on sama asia kun hormoonit :D vittu mitä paskaa :D kai se pitää vaan tehdä niin kun joku tässä jo sanoi että sanot että sanot vanhemmilles että käytät rahas kaljaan ja tupakkan niinku muutkin nuoret, mut sit jossai kulman takan vedät sitä heraa tai jtn :DTerve kaikille,
Voi vittu kun vituttaa taas!
Mainitsin tänään ohimennen faijjalle puhelimessa minun aloittavan lisäravinteiden käytön (prodea). Mainitsin myös tarvitsevani tehosekoittajan. Tästä fatsi aloitti tunnin esitelmän siitä kuinka lisäproteiini on joku helvetin markkinamiesten kikka, ja että se on helvetin epäterveellistä. Kalliiksi väitti myös touhua. Kuulemma mun pitäis vaan syödä enemmän lihaa (Ongelmanahan on vain se että haluisin pysyä kireessä kunnossa). Seuraavaks kuulemma rupeisin käyttämään hormooneja... Mutsi säesti kiljuvalla äänella kauempana puhelimesta (VITUN nalkuttavaa sorttia nääs(EN IKINÄ MENE NAIMISIIN)).
Ekaks hieman nauratti fatsin riehuminen, ja kysyinkin että oisko hänellä ihan tieteellistä tutkimusta lyödä pöytään. Veti hetkeks hieman hiljaiseks. Mut sit alko uus rumba siitä kuinka mä oon ihan kilahtanut tähän lihasten kasvattamiseen, ja kuinka pidän sitä onnen itseisarvona (SIIIS MITÄ VITTUA).
Kyll veti hieman hiljaseks. Oisin ymmärtänyt jos oisin tyyliin kertonu jostain roinaamisesta tms.. MUT CMON, JOKU HERAPROTEIINI!
Käyn siis salilla jo seitsemättä kuukautta. Ihan mukavasti on lähteny käyntiin ja ollaan kehitytty. Pistin myös selväksi että ruokavalio on kunnossa.
NYT VAAN VITUTTAA. Mitähän kaveri sanoo jos mainitsen sanallakaan kreatiinin?!?!?!?!?!
Mitäs te ajattelette? Oisko teillä pistää linkkiä kehiin joltain virallisemmalta suomalaiselta sivulta jossa vähän kerrottas faktaa tms... Onko muita vinkkejä???
t.deMastro