Tunnin esitelmä lisäravinteiden haitallisuudesta vanhempien toimesta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täytyy sanoa, että tällänen teksti pistin silmään aika pahasti tuolla Suomen Olympiakomitean sivuilla...

Dopingriski on todellinen

Ravintolisävalmisteet voivat sisältää epäpuhtauksina urheilussa kiellettyjä ainesosia, joita ei ole mainittu tuoteselosteessa. Tämä on mahdollista, kohta monien ravintolisien tuotanto tapahtuu lääketehtaissa. Kielletyt yhdisteet voivat päätyä valmisteeseen esimerkiksi siten, että samassa tuotantolinjastossa on aikaisemmin valmistettu lääkkeitä, joiden ravintoaineet saattavat joutua ravintolisiin.

Mullakin oli vähä samallaista ongelmaa joskus tossa pari vuotta sitten, mutta selvisin siitä helposti pitämällä itse tuon tunnin esitelmän lisäravinteiden eduista :D

Itselläni vanhemmat valittaa kans, mutta ovat kuitenkin sitä mieltä, että saan ostaa rahoillani mitä haluan, kunhan en mitn paskaa ala ostamaan, vaikka paskaa ne jauheet niitten mielestä on mutta ei ne mitn päihteitä tms oo.

Aikoinaanhan noi saarnaili kovastikin. Mutta jatkoin niiden syömistä vaan. Toki ensimmäiset säkit ne osti mutta kun poika alkoi kasvamaan miehen mittoihin, niin saarnaa alkoi tulla kovastikin. :D

Terve kaikille,

Voi vittu kun vituttaa taas!

Mainitsin tänään ohimennen faijjalle puhelimessa minun aloittavan lisäravinteiden käytön (prodea). Mainitsin myös tarvitsevani tehosekoittajan. Tästä fatsi aloitti tunnin esitelmän siitä kuinka lisäproteiini on joku helvetin markkinamiesten kikka, ja että se on helvetin epäterveellistä. Kalliiksi väitti myös touhua. Kuulemma mun pitäis vaan syödä enemmän lihaa (Ongelmanahan on vain se että haluisin pysyä kireessä kunnossa). Seuraavaks kuulemma rupeisin käyttämään hormooneja... Mutsi säesti kiljuvalla äänella kauempana puhelimesta (VITUN nalkuttavaa sorttia nääs(EN IKINÄ MENE NAIMISIIN)).

Ekaks hieman nauratti fatsin riehuminen, ja kysyinkin että oisko hänellä ihan tieteellistä tutkimusta lyödä pöytään. Veti hetkeks hieman hiljaiseks. Mut sit alko uus rumba siitä kuinka mä oon ihan kilahtanut tähän lihasten kasvattamiseen, ja kuinka pidän sitä onnen itseisarvona (SIIIS MITÄ VITTUA).

Kyll veti hieman hiljaseks. Oisin ymmärtänyt jos oisin tyyliin kertonu jostain roinaamisesta tms.. MUT CMON, JOKU HERAPROTEIINI!

Käyn siis salilla jo seitsemättä kuukautta. Ihan mukavasti on lähteny käyntiin ja ollaan kehitytty. Pistin myös selväksi että ruokavalio on kunnossa.

NYT VAAN VITUTTAA. Mitähän kaveri sanoo jos mainitsen sanallakaan kreatiinin?!?!?!?!?!

Mitäs te ajattelette? Oisko teillä pistää linkkiä kehiin joltain virallisemmalta suomalaiselta sivulta jossa vähän kerrottas faktaa tms... Onko muita vinkkejä???

t.deMastro
toi on kyl niin perus ;)) omalta faijalta kuulee aina samanlaista :D mutsi taas aina selittää jostain äijästä joka kuoli hormooneiden käyttämiseen <- - - - - - niin, HORMOONEIDEN ja kuulema lisäravinteet on sama asia kun hormoonit :D vittu mitä paskaa :D kai se pitää vaan tehdä niin kun joku tässä jo sanoi että sanot että sanot vanhemmilles että käytät rahas kaljaan ja tupakkan niinku muutkin nuoret, mut sit jossai kulman takan vedät sitä heraa tai jtn :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom