Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No käski reenin jälkeen syödä banskun ja juoda maitoa. Reenin jälkeen juodaan palkkari.Eihän Volmari sanonut palautusjuoman olevan hifistelyä, vaan erillisten proteiinivalmisteiden. Ja olen samaa mieltä.
maito on hyvää, thäts it. Vähän kuin kysyisit: "miten noita ehrameja voi syödä muka kaks purkkia päivässä?!?"Millä maustatte maitonne? Eikun tosiaan miten pystytte luomaan litran maitoa treenin jälkeen? Itellä kolmas lasillinen alkaa aina tökkiä... Tosiaan play:n maitokaakao palkkariksi? XD Kukaan kokeillu?
Jonka jälkeen nuolet vielä fastin markkinoijien hepit puhtaaksi? ;)No käski reenin jälkeen syödä banskun ja juoda maitoa. Reenin jälkeen juodaan palkkari.
En nyt tajunnut oikein mitä sä koitit sanoa. Et vissiin mitään. Ainakaan mun kommentteihin ei tuntunut liittyvän oikein mitenkään.Jonka jälkeen nuolet vielä fastin markkinoijien hepit puhtaaksi? ;)
JUMALAUTA ENNEN OLI MIEHET RAUTAA LAIVAT LAIVANRAKENNUSAINETTA!!! PALKKARIKIN OLI REENIN JÄLKEEN EIKÄ MIKÄÄN MAITOBANAANI!!
:D
Eikun tosiaan miten pystytte luomaan litran maitoa treenin jälkeen?
http://www.iltalehti.fi/terveys/200903189261481_tr.shtml
Tossa on Iltalehden sivuilla positiivissävytteinen lisäprotskuartikkeli. Jos siitä sais vanhemmille materiaalia. ;)
Iltalehti.fi sanoi:Voimaharjoittelu ja proteiinilisä näyttävät tuoreen väitöstutkimuksen valossa kasvattavan lihasmassaa.
Niin, joku pari kk ennen ku täytin 18. Ei voi kaikilla olla samanlaista. <: No kyllä oon rahkalla ja muulla pärjännyt ihan hyvin.Ikää 19v ja faija päättää että mitä saa ja mitä ei saa syödä?
edit: Ellei tämä siis tapahtunut joskus vuonna keppi?