Tunnin esitelmä lisäravinteiden haitallisuudesta vanhempien toimesta

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Millä maustatte maitonne? Eikun tosiaan miten pystytte luomaan litran maitoa treenin jälkeen? Itellä kolmas lasillinen alkaa aina tökkiä... Tosiaan play:n maitokaakao palkkariksi? XD Kukaan kokeillu?

Tuosta maidon sopivuudesta palkkariksi on jonkinmoinen ketjukin täällä, joku "maito ruokkii muskeleita" tms. Palautusjuomaksi kelpaa sellainen , mikä auttaa kehoa palautumaan treenistä, eikä siinä tarvitse lukea "palautusjuomaa" toimiakseen.

Nimenomaan volmari! Mun palautusjuoma = maito. Itse vedän maustamattomana, mutta voi maustaa vaikka kaakaolla, jos siltä tuntuu. Tulee skidisti sokeria, mut siihen ei kenenkään maailma kaadu.

No ei kyllä 10-15 kananmunan valkuaisessa mitään 100-150g proteiinia ole. Kananmunassa on Finelin mukaan 12,5g proteiinia 100 grammassa ilman kuoria. Yksi kananmuna painaa keskimäärin 60g, riippuen onko kokoa S, M vai L.

EDIT: Niin ja tuo valkuainenkin on vain 66% kananmunan massasta.

EDIT2: Yhden kananmunan valkuaisessa on noin 3g proteiinia eli toi 10-15 kananmunan valkuaista vastaa aikalailla tota 30-40g proteiinia.

Millä maustatte maitonne? Eikun tosiaan miten pystytte luomaan litran maitoa treenin jälkeen? Itellä kolmas lasillinen alkaa aina tökkiä... Tosiaan play:n maitokaakao palkkariksi? XD Kukaan kokeillu?
maito on hyvää, thäts it. Vähän kuin kysyisit: "miten noita ehrameja voi syödä muka kaks purkkia päivässä?!?"

No käski reenin jälkeen syödä banskun ja juoda maitoa. Reenin jälkeen juodaan palkkari.
Jonka jälkeen nuolet vielä fastin markkinoijien hepit puhtaaksi? ;)

JUMALAUTA ENNEN OLI MIEHET RAUTAA LAIVAT LAIVANRAKENNUSAINETTA!!! PALKKARIKIN OLI REENIN JÄLKEEN EIKÄ MIKÄÄN MAITOBANAANI!!
:D

Tuntuupa tänki threadin mukaan siltä että säälittävän moni kelailee että pelkkä lisäproteiini/kreatiini/palkkari on avain lihasten kasvattamiseen mutta kuinka moni taas edes kiinnittää huomiota täyspainoseen hyvään ruokavalioon..

Palkkaria iteki kannatan että saadaan ne treenissä reilusti menetetyt energiatarpeet helposti ja nopeesti täytettyä mut normaalilla suomalaisella kotiruoalla, oikeella syömisen rytmittämisellä ja annoskokojen optimoimisella saadaan _helposti_ myös normaaliin aktiiviliikkumiseen ja bodaamiseen tarvittavat proteiinit ja hiilarit. Rasvatki tulee täyteen mutta usein vähän väärän laatusina :(

Ensin ruokavalio kuntoon, sitte vasta kattellaan jos on tarvetta lisille; imo... Eikä varmaan ole vaan mun mielipide..

Jonka jälkeen nuolet vielä fastin markkinoijien hepit puhtaaksi? ;)

JUMALAUTA ENNEN OLI MIEHET RAUTAA LAIVAT LAIVANRAKENNUSAINETTA!!! PALKKARIKIN OLI REENIN JÄLKEEN EIKÄ MIKÄÄN MAITOBANAANI!!
:D
En nyt tajunnut oikein mitä sä koitit sanoa. Et vissiin mitään. Ainakaan mun kommentteihin ei tuntunut liittyvän oikein mitenkään.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Itse muistan kuinka aloittelevana junnuna ensimmäisen kerran jotain bodauslehteä vilkaisseena uskaltauduin yhteen nimeltämainitsemattomaan lisäravinne putiikkiin hakemaan sitä ensimmäistä protsu säkkiä. Ai kun myyjä oli siinä heti innoissaan kyljessä kiinni kun noob kyttäsi silmät ja huuli pyöreenä lautasen kokosia rintalihaksia purkkien kyljessä ja mitä hienoimpia super£stakxlboostgl+testo nimiä. Kun myyjän kyselyihin arasti vastasin että palkkaria tässä haen niin siitähän herra innostui ja melkein kantoi uuden hyllyn luokse ja kun sieltä jotain herkkua sain valittua niin myyjä hiljeni hetkeksi ja kertoikin että ei muuten pelkkä palkkari riitä, saat parhaan tehon kun otat tätä kans ja sitten pari tuntii treenin jälkeen tätä, ja näitä sitten sillon tällön ja hei juu ei pidä unohtaa tätä ottaa ennekuin menee nukkumaan ja sitten yöllä tätä ja....

Pointtini tässä on siis se että jotenkin varsinkin alottelija ohjataan jotenkin liian äkäisesti lisäravinteiden maailmaan, ikäänkuin uskotellaan että ilman näitä et pärjää. Itsekkin käytän palkkaria treenin jälkeen, eik äminulla mitään ole muitakaan ravinteita vastaan, mutta asiat vedetään liian usein jompaan kumpaan ääripäähän. Omalle kohdalle sopii palkkari, vetää sen siinä treenin jälkeen, talsii kotiin ja käy suihkussa ja siinä tunti treenin jälkeen voi jo miettiä syömistä.

Eikun tosiaan miten pystytte luomaan litran maitoa treenin jälkeen?

Pystyn juomaan täysmaitotölkin ykkösellä mutta yleensä jään nauttimaan mausta, joten otan pitkiä hörppyjä suoraan tölkistä.

siis, kai se play palkkarina menee, mutta onhan se nyt helvetti liian kallista tavaraa... Väännä ite kaakaota jos et muuten saa alas.

http://www.iltalehti.fi/terveys/200903189261481_tr.shtml

Tossa on Iltalehden sivuilla positiivissävytteinen lisäprotskuartikkeli. Jos siitä sais vanhemmille materiaalia. ;)

No miten sen nyt ottaa. Iltalehden lukijakuntaa kun miettii niin kohta saa kahvipöydässä varmaan kuulla että herasteroidit kasvattaa lihaksia koska niissä on kantasoluja ja melkeen kaikki bodarit käyttää sitä, SAIRASTA!

Kannattaa myös muistaa, että protskujauhe luetaan elintarvikelainsäädännössä niinkin vaaralliseen luokkaan kuin "erityisruokavaliovalmiste." Samassa luokassa ovat mm. tappavan myrkylliset vauvojen ruuat...

Hei deMastro! Mun faija on kans ihan samoilla linjoilla. Olin jo muutaman kuukauden vetänyt jtn lisäprotskua ja mun broidi jotain heitti että meikällä oli jotain lisäravinnetta niin tietysti kaikki heti luulee että vedän jotain steroideja. Sitten sanotaan ettei mun tartte matkia muita idiootteja, jotka luulee että lihasten kehitys parantuu jotain jauhoaa syömällä.
Faija sano et saan jatkaa niillä jos hankin sille tarkan tuoteselostuksen että mistä paskasta ne on tehty. En jaksanut ja otin opikseni ja aloin syömään vaan vitusti rahkaa, tonnikalaa ja esim. raejuustoo. Nyt on kyllä tulokset noussut paljon paremmin kuin silloin joskus. Katsotaan ravinteita sitten joskus.

Ikää 19v ja faija päättää että mitä saa ja mitä ei saa syödä?

edit: Ellei tämä siis tapahtunut joskus vuonna keppi?

Ikää 19v ja faija päättää että mitä saa ja mitä ei saa syödä?

edit: Ellei tämä siis tapahtunut joskus vuonna keppi?
Niin, joku pari kk ennen ku täytin 18. Ei voi kaikilla olla samanlaista. <: No kyllä oon rahkalla ja muulla pärjännyt ihan hyvin.

Latest posts

Back
Ylös Bottom