Tunnettu pedofiili nähty keski-suomessa

Saakohan Kola-Olli nenään pahasti tästä viimeisimmästä tempauksestaan. Lieneekö taas liian hapokasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko joku nähnyt ko. videon? Mistä siinä ylipäätään oli kyse? Teinit ryyppäämässä jotkut vappureleet päällä vai ihan oikeasti jostain lasten kuvaamisesta?

71plb5.jpg

kolaolli_done.jpg

Vaikka moraalisella tasolla vastustan asiaa, niin kukapa ei tekisi samoin...

Vaikka pedofilia on ennenkaikkea sairaus ja tekijät eiävt voi itselleen mitään niin mielestäni KAIKKI (mulkku irti, elinkautinen tai hoitolaitos 50v)keinot tulee käyttää jotta he eivät tee kenellekkään pahaa.

En mä sitä meinannu, että minä sen kävisin pistämässä nippuun. Mutta jos se YouTube-videoissaan vannoo hakkaavansa ja tappavansa tms hänen kimppuun hyökänneet nuoret, niin eiköhän joku asiasta innostu ja lähde pesarin tms kanssa -edit- kyttäämään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jaaaa olisiko kola-olli pedofiili? Naaman perusteella menis ainakin läpi. Roviolle!

Ittekkään en jaksa uskoa että olli nyt olis mitään "tahallisesti" tehnyt. Voi olla taustalla pientä vammaisuutta joka ei ihan suoraan "päälle näy". Mä luulen vaan raakasti että jossain määrin jälkeen jääny sälli. Tämähän ei sinällään asiaa miksikään muuta jos olli jotain lapsille tekis niin linnaan se joutais(hoitoon) oli se sitten kuinka vajaa tahansa.

Pedofiliasta tuomittu etsii tähtiä elokuviinsa väärin tiedoin .

Antti Puustinen vaihtoi nimensä Aarre Lehtoseksi. Ja sama meno jatkuu. Murha infon sivuilta löytyy ketju Puustisesta. Suomi24:ssa se kirjoittelee päivittäin salaliittoteoria palstalla...

Tässä nykyään sekopään facebook sivusto http://www.facebook.com/home.php?#!/aarre.lehtonen?v=wall , kavereina pikkupoikia/tyttöjä :down: .

Näyttääkin vielä täysin stereotyyppiseltä pedofiililta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom