..tun huumehörhöt!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja msi80
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Oltiin tossa muutama tunti sittten tyttökaverin kanssa paikallisilla markkinoilla, ja juuri kun oltiin lähdössä pois sieltä, eikös muijan "kimppuun" hyökänny kaksi paikallista huumehörhöä. Ehdotteli muijakaverilleni las vegasin matkaa sun muuta bullshittiä. Hetken aikaa kuuntelin pilleripäiden juttuja ja ilmoitin ystävällisesti heille, että meillä on kiire ja voisitteko lähtee meneen. Tästäkös pojat innostu ja aloitti uhkailemaan oikein kunnolla, tyyliin, että 'mulla on puukko taskussa','mä vittu tapan sut' ja ' Sulla on pian on puukko kyljessä' . Juttu loppu kuitenkin ongelmitta kun pari paikallista järkkäriä saapu paikalle ja me jatkettiin tytsyn kans matkaa.

Kaikki tää tapahtu keskellä kirkasta päivää pikkukaupungissa. En ymmärrä tollasia vitun paskanaamoja, jolla ei oo mitään kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan. Tommosille tyypeille tarvis joskus antaa oikein kunnon opetus, vetää oikein kunnolla turpaan niin, että läski tummuu. Ne vaan tuntuu aina liikkuvan porukalla, ei luultavasti yksin uskalla liikkua, enkä tän jälkeen yhtään ihmettele :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Valitettavaa

Itsekin asun pikkukaupungissa (Rovaniemi). Viime syksynä, arki-iltana n. klo 19 olin lähössä töistä. Työpaikka on ihan keskustassa. Kaikessa rauhassa polttelin sisäpihalla tupakkaa ennen autoon nousemista. Rappukäytävästä törmäs pihalle joku n. 20-25 vuotias huumehörhö. Pupillit oli kuin nuppineulan päät, ja kaveri melko sekaisin. Heti kun se huomas minut, tuli puolen metrin päähän, ja alkoi haastamaan riitaa. En reagoinut oikein mitenkään, polttelin vaan rauhassa, ja seurasin kaverin liikkeitä.

Se kiihytti itsensä ihan hulluun raivoon, ja meinas, että mulle tulee noutaja. Viimeiseen asti vältän kaikkia tappeluja, enkä nytkään provosoitunut mitenkään. Kaveri yrittää potkaista päähän. Jalka kyllä nousee korkealle, mutta on mielettömän hidas. Väistän taka-askeleella, ja valmistaudun toimimaan itsepuolustuksen tai autoon hyppäämisen muodossa. Kaveri yrittää potkaista toisen kerran, liikun ihan iholle ja työnnän sen selälleen asfaltille. Tässä vaiheessa sen muijakaveri(?) tulee paikalle, ja kiskoo kaverin pois mun kimpusta. Koko episodi kesti varmaan minuutin tai kaks, mutta olin tuntikaupalla ihan monttu auki. Mikä saa ihmisen tuollaiseksi? Entä jos se olis käynyt jonkun "avuttoman" kimppuun. Entä jos sillä olis ollut ase?

Pienetkään kaupungit eivät tosiaan ole enää turvallisia.

joo, ikäviä tapauksia nuo huumehörhöt. Toivottavasti joku noitakin joskus vielä ojentaa oikein kunnolla.

Haluuks puukosta? Voi vittu mitä mulkkuja:david:

Originally posted by msi80
...aloitti uhkailemaan oikein kunnolla, tyyliin, että 'mulla on puukko taskussa','mä vittu tapan sut' ja ' Sulla on pian on puukko kyljessä' ...

Ikäviä juttuja kyllä, mutta noi letkautukset olis riittäny mulle toimimaan.
Haukkua saa, sentin päähän saa tulla huutamaan, saa jopa hieman tönästä mutta kun aletaan uhkailemaan henkeä sillon minä ainakin toimin itsepuolustuksen nimeen.

Noi narkkien kohtaamiset on kyllä välillä pirun ongelmallisia tilanteita. Etenkin jos kyseisen ihmisen suonissa virtaa amfetamiinia tai sen johdannaisia + muita aineita sekaisin. (heroinistit on usein niin pihalla ja raukeina että niistä ei ole paljoa haittaa). Nämä speedi-kaverit saa usein itsensä parissa sekunnissa apinanraivo-olotilaan ja ovat niin täynnä adrenaliinia että jos käyvät päälle niin vaihto-ehtoja ei ole paljon > eivät juurikaan tunne kipua > eivät tipu lyönneistä, suurin osa sumutteista ei auta, omaavat sillä hetkellä helvetilliset voimat! Itse olen kerran ollut tilanteessa jossa vauhti-narkki kävi päälle, mikään muu ei auttanut kuin kaverin kurkutus ja aloillaan pito siihen asti kunnes virkavalta saatiin paikalle. Tää narkki paino varmaan 50kg:a ja oli ihan hemmitin vaikea pitää aloillaan (riuhtoi, yritti purra yms)... kerran näin tilanteen jossa 4 poliisia yritti taltuttaa ja saada rautoihin 60kg kynäniska-pitkätukan, koko operaatio kesti varmaan puolituntia ja polliisisedät on kaikki sellaisia 90-100kg "karpaaseja".:jahas:

Spugejakaan vastaan ei oo varmasti kiva oottaa matsia, kun ne haisee niin saatanasti ja on likasia. Itellä ei kyllä kokemusta:whip:

Originally posted by Shamrock
Noi narkkien kohtaamiset on kyllä välillä pirun ongelmallisia tilanteita. Etenkin jos kyseisen ihmisen suonissa virtaa amfetamiinia tai sen johdannaisia + muita aineita sekaisin. (heroinistit on usein niin pihalla ja raukeina että niistä ei ole paljoa haittaa). Nämä speedi-kaverit saa usein itsensä parissa sekunnissa apinanraivo-olotilaan ja ovat niin täynnä adrenaliinia että jos käyvät päälle niin vaihto-ehtoja ei ole paljon > eivät juurikaan tunne kipua > eivät tipu lyönneistä, suurin osa sumutteista ei auta, omaavat sillä hetkellä helvetilliset voimat! Itse olen kerran ollut tilanteessa jossa vauhti-narkki kävi päälle, mikään muu ei auttanut kuin kaverin kurkutus ja aloillaan pito siihen asti kunnes virkavalta saatiin paikalle. Tää narkki paino varmaan 50kg:a ja oli ihan hemmitin vaikea pitää aloillaan (riuhtoi, yritti purra yms)... kerran näin tilanteen jossa 4 poliisia yritti taltuttaa ja saada rautoihin 60kg kynäniska-pitkätukan, koko operaatio kesti varmaan puolituntia ja polliisisedät on kaikki sellaisia 90-100kg "karpaaseja".:jahas:

kyllä mä epäilen, että tippuu, jos on joku raskassarjalainen nyrkkeilijä vastassa, mutta helvetin vaikeeta varmaan kuitenkin kohdata tommonen...

Pitää tähän avautua kun noista alkiksista mainittiin:

Miksi ihmeessä niiden täytyy tulla juttelemaan ja miksi
ne eivät usko kun sanoo että ei kiinnosta!?

Se on mulle ihan sama onko hyvä meno ja tuliko kelan rahat.
Kunhan pysyisivät kaukana tai edes uskoisivat kun sanoo että
"-Näytänkö minä siltä että haluasin puhua kanssasi?"

Ja...

Mitä ihmettä pitäisi tehdä kun näkee että yksi denaturoitu herrasmies
selittää jollekin vanhahkolle rouvalle ja selvasti näkee että kyseinen
mummeli ei kehtaa/ei uskalla poistua/pyytää lopettamaan?

Originally posted by tsiguela
kyllä mä epäilen, että tippuu, jos on joku raskassarjalainen nyrkkeilijä vastassa, mutta helvetin vaikeeta varmaan kuitenkin kohdata tommonen...

Ei vaan tipu.

Itse näin tilanteen, jossa nuori (varmaan 60kg) mies paini 2 poliisin kanssa ja siinä iskettiin pampulla oikein kunnolla jalkoihin ja painittiin asfaltilla naama ruvella.
Tää kaveri oli niin kuin ei mitään sellanen 'mitä te mua nipistelette, mä lähen himaan- ilme naamalla.

Ei muuta ku kuuluisa Kenialainen Niska Kivesote ja narkki seinään..

Originally posted by tsiguela

Itse olen yli 80kg "nekkailija" (harrastelua n. 10v takana) ja omaan painavat lyönnit.. eipä ollut paljoa tilanteessa kyvyistä apua silloin (tosin pyrin pitämään sen kaverin vaan lähinnä loitolla, enkä yrittänyt leipoa sarjoilla ks. narkkia). Taitaa noi huumeet sulkea melkein täysin "kipureseptorit" yms. Nyrkkeilyssähän tyrmäys on syy-seuraussuhde siitä että aivot kovasta iskusta menevät blackoutiin hetkellisesti. Tuntuu siltä että narkeilla tuokin on kumottu aineissa ollessaan.

Sitten vielä lapsellinenkomentti loppuun, mutta jos esim. maailman huipulla oleva raskassarjalainen löisi tosissaan kerran 50-60kg huumehörhöä, niin todennäköisesti olisi kaverilta henki pois.

Huumehörhöä ei kannata käsitellä samalla tavalla kun normaalia tyyppiä. Nuppi ei reagoi kipuun ja ajatus kulkee, miten sattuu niin tyyppiä et saa kenttään ennenkuin murskaat luita. Kannattaa varmaan soveltaa sellaisia otteita, joista irtipääsyyn ei auta mikään ihmisen tuottama voima. Tai sitten jotain tainnutuskaasua, mutta enpä tiedä, onko laillista suhutella sellaista toisen hengitysteihin, mutta eipä sitä moni ajatella lakia silloinkaan kun toinen osoittaa haulikolla ja uhkaa tappaa. Hauta nimittäin on viimeinen vaihtoehto ainakin minulle.

Originally posted by beta
Pitää tähän avautua kun noista alkiksista mainittiin:

Miksi ihmeessä niiden täytyy tulla juttelemaan ja miksi
ne eivät usko kun sanoo että ei kiinnosta!?

Aivan! Siis voi vittu, että mua vituttaa noi juopot! Missä tahansa olenkin, jotenkin tuntuu, että se olen JUURI MINÄ, jolle ne AINA tulee tilittämään ja tekemään tuttavuutta! Ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun helvetin jurrisen idiootin seura! En myöskään koskaan tule antamaan kolikon kolikkoa näille pummeille, vaikka tulevat miten anomaan että "pääsis kotiin bussilla" tai "sais kupposen kahvia". Menköön vittu töihin, niin ei tarvi pummata!

Ja narkeista en nyt jaksa alkaa tilittämäänkään... Roskasakkia! :urjo:

Originally posted by msi80
Kaikki tää tapahtu keskellä kirkasta päivää pikkukaupungissa.

Pahimpia tuntuvat ainakin perstuntuman mukaan olevan juuri pikkupaikat. Sieltä jos löytyy vielä lauma aikakoneella paikalle pärähtäneitä torttutukkaisia junioreita sopivassa nousuhumalassa niin paini on valmis.

2 kertaa olen tällaisessa tuppukylässä "päässyt" ottelemaan kyseisen tyyppisen ryhmittymän kanssa. Toisella kerralla haaste tuli sanaakaan sanomatta takaa poskeen heitetyn heijarin muodossa ja toisella kertaa taajaman ritarit kurvasivat amisasconalla paikalle oikein miehissä kättäpidempää mukanaan puolustamaan ilmeisesti paikkakunnan ainoan naisen kunniaa, kun satuin tätä naikkosta kadulla leppoisen tunnelman vallitessa jututtamaan.

Helsingissä en ole koskaan joutunut tappeluun, sen sijaan monastikin kyllä jauhamaan paskaa täysin tutkalla liikkuvien tapausten kanssa, mutta rauhallisena pysymällä ja normaaliin äänensävyyn tarinoimalla esim. kaverin putkikassistaan kaivamasta vesurista nämä yönseudun kosmonautit ovat jatkaneet matkaansa takaisin sinne kuun pimeälle puolelle. Viikonloppuyön paikallisjunat ja metron viimeinen vuoro tuntuvat olevan parhaita paikkoja tutustua näihin vaihtoehtoelämäntyyliä viettäviin kanssakansalaisiin.

Yllättävän usealla piripäällä tuntuu kyllä olevan matkassa jonkinlainen pussukka jossa on retkikirves, pesäpallomaila tai muuta tykötarpeistoa. Ilmeisesti sen verran kovat pelkotilat päällä tai jotain että pitää olla aseistusta turvana?

Originally posted by Shamrock
Taitaa noi huumeet sulkea melkein täysin "kipureseptorit" yms. Nyrkkeilyssähän tyrmäys on syy-seuraussuhde siitä että aivot kovasta iskusta menevät blackoutiin hetkellisesti. Tuntuu siltä että narkeilla tuokin on kumottu aineissa ollessaan.

Jos läskin tummennus ei auta, niin pitää siis murskata luita. Paras olisi jos osaisi muutaman toimivan lukon.

jos känniläinen tulee avautumaan tai haastamaan riitaa se on normaali viikonloppu. jos narkkari tulee avautumaan tai haastamaan riitaa se on kauheaa, kuvottavaa ja hirveää!

tuhannenviidennensadannenkerran, huumeet eivät ole ongelma vaan niiden käyttäjät. luuletteko että nämä agressiiviset tyypit olisivat kännissä kuin enkeleitä?

nyt vähän suhteellisuuden tajua. joka viikonloppu känniset suomalaiset hakkaavat toisiaan/tökkivät toisiaan puukoilla nakkikojun jonossa, eikä asiaan puututa paskaakaan. kun yksi narkkari vetää puukon esiin niin johan on kaikki narkkarit paskoja epäonnistujia ja koitetaan koko eduskunnan voimin tuhota kaikki huumeet maan päältä.

ette vaikuta turhan fiksuilta tai sitten suomen huumevalistus todellakin toimii!

ps. näin viime lauantaina 4 turpaan vetoa eräässä paikassa mihin teinit kokoontuivat ryyppäämään, kaikki hakkaajat olivat selvästi kännissä.

Nämä speedi-kaverit saa usein itsensä parissa sekunnissa apinanraivo-olotilaan ja ovat niin täynnä adrenaliinia että jos käyvät päälle niin vaihto-ehtoja ei ole paljon > eivät juurikaan tunne kipua > eivät tipu lyönneistä, suurin osa sumutteista ei auta, omaavat sillä hetkellä helvetilliset voimat!

Tuota noin, eikö joku "enkelipöly" nimellä kulkeva huume anna "supervoimat"? Tällaista olen kuullut, ja ehdottihan se poliisikin Terminator ykkösessä että tämä sarah connorin jahtaaja olisi enkelipölyä vetänyt kun on niin haavoittumaton :rolleyes: ...:confused:

Originally posted by vitvall

tuhannenviidennensadannenkerran, huumeet eivät ole ongelma vaan niiden käyttäjät. luuletteko että nämä agressiiviset tyypit olisivat kännissä kuin enkeleitä?

Tässä on lähinnä keskusteltu Huumeiden käyttäjien arvaamattomuudesta,voimista ja kivunsieto kyvystä. Ja kuten suurinosa varmaan tietää,että jos on tuhannen tuiterissa niin ei juurikaan pysty kun uhoamaan ja avautumaan. Toki känni ääliö haastaa riitaa varmasti yhtä paljon kun narkkari, mutta kännisistä on huomattavasti vähemmän vastusta :D

Tohon ihminen pystyy normaalisti käyttämään n.30% voimavaroistaan 60% alkoholin vaikutuksen alaisena ja 90%huumeiden vaikutuksen alaisena.
Tämän olen jostain kuullut.
:jahas:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom