tumppuun kokoa????

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mulla ei o pienintäkään hajua mikä on kickpäk eikä kyllä kiinnostakaan, mutta itse olen todennut hyväksi tavaksi, tehdä ekana liikkeenä 2-3 pitkää "pumppisarjaa" hyvällä tuntumalla, jonka jälkeen siirrytään raskaaseen pääliikkeeseen, sitten vähän vaihdellen 3. liike.
Taas kerran tapoja on yhtä paljon, kuin tekijöitäkin, mutta pääasia on että tekee! ;)

Mulla ei o pienintäkään hajua mikä on kickpäk eikä kyllä kiinnostakaan, mutta itse olen todennut hyväksi tavaksi, tehdä ekana liikkeenä 2-3 pitkää "pumppisarjaa" hyvällä tuntumalla, jonka jälkeen siirrytään raskaaseen pääliikkeeseen, sitten vähän vaihdellen 3. liike.
Taas kerran tapoja on yhtä paljon, kuin tekijöitäkin, mutta pääasia on että tekee! ;)

niin on, mutta ookko ikinä kokeillu tehdä toisinpäin jolloin ne raskaat pääliikkeeet voisi tehdä hivenen isommilla kun on vielä freessinä ?

kikpäkki on se naisten lemppari liike missä mennään konttaus asentoon ja toisessa kädessä on kässäri jota sitten ojennellaan taakse suoraksi. hyvän pumpin sillä saa, mutta paljon parempiakin liikkeitä löytyy IMO.

Oon toki koittanut heh, toi on vaan tällä hetkellä suosiossa, kun tuntuu että paikat räjähtää alusta loppuun asti =)
Muutenki on vähän ongelmia nivelten kanssa ja podaus kuitenkin harrasteena.

aika ufo ohjelma enkä jaksa kommentoida kuin yhtä asiaa tai no kahta. ei mitään järkeä tehdä mitään kikpäkkejä ennen kapeaa penkkiä. enkä tajua että mitä vittua tuo pulloveri tekee käsi reenissä:D

mulla on kaks PullOveria:D eli otan kässärin ja punnerran siellä niskan takana. tiedän, älä sano! sille on muitakin nimiä. sitten se toinen on siellä selkä treenissä.
Se kickback antaa sellaisen mukavan poltteen ojentajiin mulla.
Tuntuu kapea penkki paljon paremmalta. ei oo vaikuttanu painomäärään se tekeekö kikpäkkejä vai ei..

mulla on kaks PullOveria:D eli otan kässärin ja punnerran siellä niskan takana. tiedän, älä sano! sille on muitakin nimiä. sitten se toinen on siellä selkä treenissä.
Se kickback antaa sellaisen mukavan poltteen ojentajiin mulla.
Tuntuu kapea penkki paljon paremmalta. ei oo vaikuttanu painomäärään se tekeekö kikpäkkejä vai ei..

No mä sanon: Oikeampi nimi liikkeelle, jota tarkotat on ranskalainen punnerrus kahdella käsipainolla. :D

enpä ole kenenkään kahella käsipainolla nähny ranskista tekevän :lol2:

e: nusnus, vissii kahella kädellä :)

heh, mä kyllä oon nähny ja oon itekki tehny. Sama kuin ranskalainen tangolla otsalle, mutta tehdään kahdella kässärillä. Ei rasita kyynärpäitä, eli on hyvä niille joilla kyynärpäät ranskalaises rutisee. :wanha:

heh, mä kyllä oon nähny ja oon itekki tehny. Sama kuin ranskalainen tangolla otsalle, mutta tehdään kahdella kässärillä. Ei rasita kyynärpäitä, eli on hyvä niille joilla kyynärpäät ranskalaises rutisee. :wanha:

Näinpä. Tämä liike on kuulema kunnon old man-style liike ja hyvä liike onkin. Tällä hetkellä itselläkin on säännöllisesti ohjelmassa mukana.

...->Poistuu takavasemmalle näistä liikkeiden nimien keskustelusta. Sillä sehän on ihan sama millä nimellä mitäkin liikettä kutsuu. :)

EDIT: Itse kuvailisin tekemääni liikettä paremminkin niin, että käsipainot lasketaan pään sivulle ja taakse, ei otsan kohdalle. Mielestäni on paras, jos liike tehdään lattialla ja lasketaan painot lattiaan asti.

enpä ole kenenkään kahella käsipainolla nähny ranskista tekevän :lol2:

e: nusnus, vissii kahella kädellä :)

no eihän tuo harvinaista ole todellakaan.
heh, mä kyllä oon nähny ja oon itekki tehny. Sama kuin ranskalainen tangolla otsalle, mutta tehdään kahdella kässärillä. :

ei oo sama:)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Onkos kellään kokemuksia ns.s ojentaja tangosta, jossa ote on myös tuo hammer?

on kokemusta. itse en tykkää, ote ei ole ollenkaan luonnollinen. köysi hoitaa paljon paremmin asiansa tuossa. siis jos puhuit talja tangosta. oikealla tangolla jossa tuo on mahdollista(säädettävät kahvat) menee liike todella vaikeaksi ja liikekin jää aika vajaaksi ellei laske reilusti pääntaakse.

on kokemusta. itse en tykkää, ote ei ole ollenkaan luonnollinen. köysi hoitaa paljon paremmin asiansa tuossa. siis jos puhuit talja tangosta. oikealla tangolla jossa tuo on mahdollista(säädettävät kahvat) menee liike todella vaikeaksi ja liikekin jää aika vajaaksi ellei laske reilusti pääntaakse.

Joo ja ruksahtelusta huolimatta kyynärpäät kestää ton mutkatangolla tehtynä, niin enpä taida hommata kyseistä tankoa.

Alataljassa narulla on ihan ok tehdä ranskista myös, kantsii testata jos et vielä ole.
Jota Neutraalikin tossa tais meinata.

Mun vinkki on varsinkin kaikille natuvääntäjille, että unohtakaa se tuntumahakuinen pumppailu kaikenmaailman kikpäkeillä ja keskittykää tekemään perusliikkeitä ja kasvattamaan sarjapainoja! Se pumppailu sopii sitten vaihteluksi ja treenin loppuun.

Eli ojentajille dippiä, kapeata penkkiä, rankalaista punnerrusta ja ojentajapunnerrusta. Hauiksille kääntöä tangolla ja käsipainoilla sekä scottia tangolla ja käsipainoilla.

Hyvin nuo omat käpälät kasvaa kun keskittyy siihen että sarjapainot nousee tasaiseen tahtiin!

Timba79 sanoi:
Timba tuo pätee about 99,999% prosenttia jampoista, mutta 0,0001% kyllä varmaan voi saada pelkästään pumppaamalla pihvviä eli tääkin on geneettinen juttu, mutta noita jamppoja on harvassa.:jahas:

Mites ku mulla on sellanen ongelma että suoralla tangolla en voi tehä hauista ku vääntää kädet nii ihme asentoo et sattuu ranteisii ja forkkuihi ja sitten ku kulmatangol koittaa hauista vääntää isommilla painoilla ni sattuu toho forkun keskikohille ?!? Eli joudun pumppailee kevyemmillä niitä pidempiä vain :( ?

Se on pääasia että teet! =) Täällä on monia hyväkuntosia jamppoja, jotka joutuvat "pumppaamaan" koska paikat ei kestä isoja rautoja. Pitää vain käyttää mielikuvitusta tarpeeksi ja tehdä kovemmalla tahdolla reeni läpi, niin varmasti tulee tulosta sillä "pumppailullakin". Kovin harvalla on oikean lainen käsitys, mitä on "pumppitreeni".

Suositut

Back
Ylös Bottom