- Ikä
- 40
Nii eli missäköhän vois olla vika kun itellä penkkitulos tällä hetkellä 80 kg, maastaveto on 80 kg ja syväkyykky on saman verran eli 80 kg, aattelin vaan kun selailin tätä pakkista läpi ja luin vanhoja viestejä ja melkein kaikilla oli tulokset tällä tavalla: maastavedossa paras tulos, kyykky tuli toisena ja penkki kolmantena, ja siis noissa oli tosi pitkä "haitari" eli esim MaVe 160 kg, kyykky 140 kg ja penkki 90 kg, tai jotain tonne päin, ni miten mulla on noi kaikki noin "tasapainossa" toisiinsa eli kaikissa sama tulos??eli onko mun jalat ja selkä vaan niin heikko verrattuna rintaan vai?ja sit viel vähä mut ihmetyttää et miten kaikki vetää silleen et "tänää oli eka kerta MaVE, ja 120 kg lähti kevyeen" ja sama kyykyn kaa, eli onko kaikki nii luonnonlahjakkuuksia ja saannu perinnöks jotku super geenit?siis netissähä on tietenki tosi helppo kusettaa tuloksissa, mut pisti vaan vähä ihmetyttään et oonko mä näin :down: ja ku ei lähe heti tommosii yli 100 kg lukemia?ja siis oon ihan 2 kk sit alottanu treenaamisen, eli ihan alottelija vasta.