Tulosten saavuttaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eL^
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

eL^

Moi, oon nyt kuukauden ajan käyny salilla väh. 5x/viikko ja voimaa on tullu paljo lisää, mut peilissä en oon nähny isoja muutoksia. Kiloja on tullu 5 lisää (85-->90) - onko paljon/vähän vai perus?
Ravinto,venyttely ja lepo ovat kaikki kunnossa.

Oon myös miettiny et pitäiskö mun kehittää mun treeniohjelmaa. Vaikka treenaan tosi lujaa, niin tuntuu kun en saisi ihan kaikkea irti, sillä liian helposti pystyn treenaamaan peräkkäisinä päivinä samoja lihaksia ilman, että toisto-tai painomäärät tippuisivat. Treenin pääpainona on ollu rinta ja selkä. Vähemmälle treenaukselle salilla jää jalat ja vatsa, koska ne tulee hyvin treenattua miekkailussa ja street hockeyssa.

Onks teil ammattilaisil jotai Hardcore-ohjelmaa, jossa koko yläkroppa tulis treenattua tyylii 5x viikos? :D Entiää onks mitää järkee tollases, mut ajattelin vaa ku kroppa ei nykysel treenil tunnu väsyvän ja motivaatiota löytyy.

Eipä olisi tarvinnut omaa threadia tälle...

5kg painoa kuukaudessa on huomattavan paljon, olettaisin että tuosta on suurin osa nestettä tai rasvaa, riippuen siitä mitä syöt. Tai käytät jotain mömmöjä joilla tuollaista saa aikaan.

Samojen lihasten treenaaminen ei ole peräkkäisinä päivinä järkevää, sillä lihakset kasvavat pääosin levossa. Tästä syystä on suositeltavaa pitää välipäiviä ja rakentaa treeni niin, että koko kroppa tulee treenattua 1-4 kertaa viikossa.

Ei ne jalat pahemmin lihaa saa siellä katukiekkoilussa tai miekkailussa! Pari vuotta kun treenaat yläkropan jokasta lihasta 2-3 kertaa viikossa ja jalkoja et yhtään niin tuut katumaan ettet reenaannu jalkoja. Jalat vaa ohjelmaan mukaan!!

Painoa on kyllä tullut aika paljon, paha tosiaan sanoa kuinka paljon siitä johtuu ihan vain lisääntyneestä ruokailusta ja nesteistä. Ole tarkkana, ettet ole vuoden päästä tilanteessa, missä näytät isolta mutta oikeasti olet hankkinut muutaman lihaskilon lisäksi 20 kiloa läskiä. Sitä ei ole kiva tiputella.

Vaikka alussa kehitys on huimaa, niin malttia peliin.

Porkkanana jalkojen treenaukseen myös se, että kyykyt ja mavet kasvattaa myös ylävartalon lihaksia. Tämä johtuu siitä, että kehon lihaksia monipuolisesti rasittavat moninivelliikkeet stimuloivat anabolisten hormonien kuten testosteronin ja kasvuhormonin tuotantoa. Ja kyykky ja maastaveto ovat ehkä monipuolisimmin kehoa rasittavia yksittäisiä liikkeitä.

Juujuu. No mulla rupes jtn kehitystä kropassa huomaamaan kun oli treeniä joku 4kk takana.:dance:

riippuu varmaan lähtötilanteesta sillä läskien alta lihakset eivät paljoa paista

itse huomasin jo kuukauden parin jälkeen muutosta. (aloittaessani olin todella ruipelo)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jees kiitti kaikille ku jaksoitte vastata o\

joo käytän mömmöi...(kreatiini,vehnä-ja maitoproteiinimix jne mitä lie soppaa onka :D)
enmä kyl oo iha alottelija.. oon täs 3 vuot käyny on/off-tyylil puntil mut nyt alotin tosissaa.

Back
Ylös Bottom