Tulosten pysähtyminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by Kraftwerk n
Harjoitusohjelma tulee muokata AINA henkilökohtaisten ominaisuuksien mukaan. Mikä sopii sinulle , ei välttämättä sovi toiselle. Harjoitusohjelmia on niin monta kuin nostajaakin. Esim. Miken ohjelman kaltaiset eivät toimi minulla lainkaan , mutta kyllähän sen Miken kehityksestä näkee , että kyllä se hänelle on toiminut. Parhaiten itselleni toimii kovat kolmoset ja kakkoset , mutta kukin taaplaa tyylillään.

Pyramidi-harjoittelu on kuitenkin unohdettava heti alkuunsa , kun puhutaan maksimaalisesta voimanhankinnasta..

Toi on kyllä niin totta, minäkin voisin väittää, että minulla toi 2x6 kerran viikkoon ei toimisi alkuunkaan....
Penkki on aina ollut vaikea, mutta jotkut muut liikkeet sitten vähän helpompia, esim. mavessa pääsin reiluun kahteen sataan alle vuodessa tekemällä vain kaksi kovaa, suht lyhyttä sarjaa viikossa...

Originally posted by Jonksu
Toi on kyllä niin totta, minäkin voisin väittää, että minulla toi 2x6 kerran viikkoon ei toimisi alkuunkaan....

Voisit?!?!

Ei kannata heittää roskakoppaan metodeita, joita ei ole kokeillut/vain luulee että ei toimi..
Kokeilemallahan se selviää.. Kyllä jo muutamien viikkojen kokeilulla saa selville toimiiko vai ei.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom