Tuloksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zawqe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen käynyt salilla 2kuukautta (3kertaa viikossa) aloittaessa penkistä nousi jotain 50 nyt ei nouse kuin 60 tuntuu että jotain teen todellisen väärin. sama juttu on muissakin ´lihasryhmissä ja painokin on noussut hurjat 3kg ja on kyllä ollut aamuja jolloin ei ensiyrittämällä pääse sängystä ylös kipeiden paikkojen takia. asia voi liittyä siihen että on sähly harkat 8kertaa viikossa. jonkin sortin vinkit tulisi tarpeeseen.... ps: onko täysin turvallista 16v ihmisenalun juoda palautusjuomia esim muscle+ HELP PLEACE!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
on turvallista juoda palautusjuomia ei niissä mitään myrkyllistä ole.

Kehityksesi tulee olemaan persiistä sillä et todellakaan ehdi palautua jos käyt kolme kertaa viikossa salilla + 8 kertaa viikossa sählyä.

Suosittelisin valitsemaan sählyn tai painonnoston

Kuulostaa kyllä aika rankalta että kahdeksat treenit viikossa + punttis.
Kyllä kannattaa välillä levätä parikin päivää putkeen venytellen ja syöden kunnolla, muuten luulisi ylikunnon iskevän äkkiä.

zawqe sanoi:
asia voi liittyä siihen että on sähly harkat 8kertaa viikossa.
:offtopic:

:confused: :eek: Missä sä oikein pelaat, ku noin paljon treenaat?? Eihän liigajoukkueetkaan harjottele noin paljon.

sählyä en jätä mutta saisin poistamaan 3 treenit pois sählystä ja korvattua ne punttiksella elikkä kävisin siin koulussa salilla ja olisin pois urheiluvalmennuksesta

Zone-sarja -42%
ei tosiaankaan aina tuu tehtyy kaikkia treenejä sählyssä viikossa jotkut harkat menee kävelemiseks ja joihinki en ees joka viikko mee auttaako asiaan? ps:onko joku malta tai joku sen sellanen ennen treenejä palautumis juoman kanssa/lisäks

joo tota mun mielestä kans jätkä pelaa vähä liikaa sählyä. Jos punttaukse meinaa iha tosissaa ottaa ja saada parhaan kehityksen nii kannatta antaa palautua rauhassa ja pitää ravintopuolesta huolta. Venyttelyä ei pidä missään nimessä unohtaa. Lihas nimittäin lyhenee joka harjoituskerran jälkeen, joten sitä on syytä venytellä joka palauttaa sen lepopituuteen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paljonko niiden tulosten olisi pitänyt nousta? Jos kehitys jatkuisi tuota tahtia niin vuoden jälkeen nostaisit penkistä 110 kiloa.
Harjoitusmääräsi kuulostaa aika isolta, saattaa toki olla sopivakin riippuen harjoitusten kestosta ja rasittavuudesta. Tosin, kyllä sieltä sängystä pitäisi helposti ylös päästä.
Palautusjuomat ovat aivan turvallisia ja myös suositeltavia tuolal harjoitusmäärällä, huolehdi kuitenkin ensisijaisesti muu ruokavaliosi kuntoon.

Pieni esittäytyminen tässä samalla että olen minäkin jalkani istuttanut nyt tälle foorumille. Joo, no ite alotin tuon punttauksen 1.5kk sit ja tulokset on selkeesti noussu. Ikää on 17 vuotta ja vedän tuota palautusjuomaa, ku ei siinä mitään pahaa ole, kaikkea samaa sotkua mitä saa ruuastakin. Itekki käyn 3 kertaa viikossa tuolla puntilla ja kyllä minä olen saanu siinä ajassa tulokset nousee. Penkkii en tosin ole tehny oikein ollenkaan mutta esim rinnalleveto on noussut 50kg:sta 60kg:hen ja etukyykky 50kg:sta 80kg:hen. Siis nuo on lukuja joilla teen sarjaa, tosin nyt alkaakin sitten tuo tulosten nousu hidastua ettei nousekkaa enää tota tahtia. Hidastuu itseasiassa aika paljon. Harrastan myös käsipalloa ohessa ja jätän itelleni tuon 2 päivää viikossa vapaaks. Teen joskus puntin ja treenit samana päivänä ni sillee sen saa toimii. Treenit toimii niinku lämmittelynä. Lihakset kehittyy levossa joten kannattas noita vapaapäiviäkin kehitellä. Palautusjuoma auttaa siinä just että seuraavana päivänä ku heräät ni ei oo paikat niin kipeet ku normaalisti, tämä taas auttaa myös siihen et pystyy alottaa seuraavan kerran punttauksen niinku kivuttomalta ja "puhtaammalta" pohjalta.

Joku kauemmin harrastellut voi korjata lauseitani jos olen väärässä. :)

Willie sanoi:
Paljonko niiden tulosten olisi pitänyt nousta? Jos kehitys jatkuisi tuota tahtia niin vuoden jälkeen nostaisit penkistä 110 kiloa.
Heh. Mulla oli tosiaan tollanen tuloskasvu. 3 kertaa viikossa penkkiä eikä venyttelyjä ollu nii nyt on olkapäät kääntyny eteenpäin. Venyttelyllä ja kovemmalla selkätreenillä oon saanu palautumaan ne ihmismäisemmiksi. :offtopic:
Mutta eihän ihminen pysty käymään harkoissa 8 kertaa viikossa. Kaikkea ei voi saada. Ainakaan punttitreeni ei tuu tehoamaan tolla harkkamäärällä.

zawqe sanoi:
Olen käynyt salilla 2kuukautta (3kertaa viikossa) aloittaessa penkistä nousi jotain 50 nyt ei nouse kuin 60 tuntuu että jotain teen todellisen väärin. sama juttu on muissakin ´lihasryhmissä ja painokin on noussut hurjat 3kg ja on kyllä ollut aamuja jolloin ei ensiyrittämällä pääse sängystä ylös kipeiden paikkojen takia. asia voi liittyä siihen että on sähly harkat 8kertaa viikossa. jonkin sortin vinkit tulisi tarpeeseen.... ps: onko täysin turvallista 16v ihmisenalun juoda palautusjuomia esim muscle+ HELP PLEACE!

3 kg painoa 2 kkssa = 18 kg vuodessa -- ihan hyvä ja riittävä vauhti jos et halua kerätä läskiä ylenmäärin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom